Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hiyou zei: 3 mmc is helemaal niet te vergelijken met 4mmc van vroeger. van de drugs die ik al gedaan heb (speed,xtc,ket,coke,mdm,3mmc) is 4mmc de meest euforische drugs die ik al gedaan heb. Ik kan het gevoel niet beschrijven in woorden. Ik kon de wereld aan, ik was sterk, de meest aantrekkelijke vrouw op aarde, ik voelde me zelfzeker, ik hield van iedereen, ik was in een zalige wereld met een helder gevoel. Na 1 lijntje voelde ik me na 5min al in een heerlijke roes en was ik aan het sturen naar iedereen die ik leuk vind om af te komen. Ik heb met mijn vriend voor 3 uur geweldige seks gehad. Haha, ik ben al 2,5jaar op zoek naar die 4mmc want neegens vind ik hem terug. Klik om te vergroten... PB me als je dat nog zoekt"
"Ik vind het een heerlijke combi, sterker nog, als ik stevig ga zuipen heb ik doorgaans pep nodig om het een beetje uit te houden Na een nacht of twee wakker op pep is het helemaal lekker om te zuipen, dan valt het altjd zo lekker Het zal niet goed zijn voor je lichaam nee, maar dat zijn beiden stand alone ook niet... Sterke drank overigens is een ander verhaal, dat vind ik sowieso niks en icm pep lijkt DAT me juist wél zonde."
"clockcable zei: Eigenlijk wel, maar zoals ik al zei, denk ik het allemaal wel beter te weten Iedereen met wat normaal verstand ziet zo'n verslaving wel aankomen, ik ook wel. Maar ik ervaar gewoon geen negatieve kanten aan mijn gebruik en als ik nu allemaal 'regels' ga opstellen qua mijn gebruik weet ik nu al dat daar niks van terecht komt, simpelweg omdat ik geen reden zie om mn gebruik te minderen. Mischien over een paar maanden, als mn neus verkracht is en ik zonder helemaal lam ben. Klik om te vergroten... Hoe lang zit je er aan nu?"
"Muziek muziek muziek , zowel luisteren als produceren... Porno Eindeloos internetten en alles googlen en uitzoeken op fora waar ik normaal te lui voor ben Playstationen, met name Tekken als je samen met anderen bezig bent."