Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed + Veel bier

Speed + Veel bier

59 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Djo zei:
Heel dat pepselijk lichaam verspreid chemische onwelriekendheid uit alle gaten en porien!
Gelukkig heeft het onder de mede pepgebruikers eenzelfde soort werking als knoflook, je ruikt het bij de ander niet. Of je bent gewoon zo bedwelmd door je eigen lucht, dat een ander daar niet tegenop kan, zou ook zomaar eens kunnen!!!!
Klik om te vergroten...

kweenie.. mijn neus is for some reason vaak te verstopt om iets te ruiken :mrgreen:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Klik om te vergroten...
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#4
kiekert zei:
knolselderij zei:
koude pils is zooooo lekker op de pep, nog lekkerder dan op de sos
Klik om te vergroten...
Godverdomme echt. Ik zat hier thuis in mijn eentje aan de pep en heb bijna een halve krat weggedronken. Daarna nog de stad in geweest. Echt niet normaal hoe lekker bier is dan (en hoeveel ik dan op kan, normaal word ik al snel misselijk) :rock:
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde hier. Normaal drink het minste, maar dan het meeste. Slecht slecht slecht. :mrgreen:
f
freek69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
Klik om te vergroten...

Dan had je dus niet 'veel te veel op'. Jij doet het voorkomen alsof amfetamine de afbraak van alcohol versnelt, dat is niet zo.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het enige wat ik niet weg krijg met pep op is bier..
Drink, zonder pep gebruikt te hebben, op een avondje normaal toch wel 2,5-3 liter weg zonder al te veel moeite..Met pep wil het gewoon niet lukken en zit ik ook meteen vol (van de smaak ook)
Roken en blowen daarentegen is wel heerlijk :hearteyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
Klik om te vergroten...
Nou stoer hoor, mongooltje. Hoop dat je jezelf tegen een boom parkeert, voordat je een onschuldig iemand van het leven beroofd door je hersenloze gedrag. :wave:
s
snakevegaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als speed neem en daarna veel drink, kan ik meestal wel slapen.
Meestal heb ik nadat speed genomen smaakt een cola'tje goddelijk en de sigaretten worden de één na de ander opgerookt.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
freek69 zei:
Eens alcoholcontrole voorgehad op weg naar huis. Had veel te veel bier op samen met pep maar toch zat ik onder de 0,5 promille :) Die agent tegen me : 'Je bent precies verbaasd door het resultaat?' :grin: Ik vertrok daarna ook zonder mijn koplampen aan te zetten ...
Klik om te vergroten...

Lekker bezig freek...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
lekker man, pep en bier :hearteyes:
N
Nicky-grunnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ook een kameraad die ook met ons mee snuift alleen ook veel bier drinkt dat begint in de middag met drinken in de avond begint ie met lijntjes en blijft door drinken en dan vaak rond 5 a 6 uur in de ochtend licht vaak teslapen waar we ook zijn op de gekste plekken en je krijgt hem dan moeilijk wakker vind zelf altijd irritant en hij wordt dan ook heel vervelend gaat alleen maar domme grappen maken gaat met eten enzz gooien en andere domme dingen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, na de pep is bier drinken vaak wel lekker :grin: Maar op de pillen daarentegen..
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Ja, na de pep is bier drinken vaak wel lekker :grin: Maar op de pillen daarentegen..
Klik om te vergroten...

Ik vind MDMA en alcohol anders ook geen onprettige combinatie, hoewel ik het praktisch niet doe omdat ik weet dat het slecht is. Meestal drink ik er één of twee, als ik de MDMA-rush niet meer zo voel, gewoon voor de smaak. Afgelopen oud en nieuw heb ik me er tegen beter weten in toch aan gewaagd (en naast die twee kwam er ook wat pep bij). Het gebeurde een beetje in een opwelling, bier drinken leek me toen een bijzonder goed idee. Was best leuk hoor, alleen de gaten in je geheugen die door MDMA en alcohol veroorzaakt worden zijn het niet echt waard. Ik ervaar het aspect 'tijd' onder invloed van die combinatie als zeer relatief, kan me dan in enkele gevallen niet meer herinneren of bepaalde gebeurtenissen nou vijf minuten of twee uur duurden. Kennen meer mensen dit?

Over de combinatie alcohol en amfetamine: Ik vind 'm zelf erg lekker, al zorg ik er dan wel voor dat ik niet eindeloos veel blijf drinken. Vind een paar biertjes dan wel fijn om de scherpe randjes van de pep er een beetje af te halen.
f
fokkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed en alcohol is zeker een lekker combi, maar ik doe het liever niet. Wel als ik zo langzaam aan weleens richting "crashen en slapen" wil gaan, dan pak ik wat van whiskey of iets anders sterks.
Maar toch is alcohol met speed een gevaarlijke combi. Alcohol droogt uit en van speed zweet je als een runt. Daarbij merk je de effecten van alcohol minder de door de speed, waardoor je makkelijker richting de alcoholvergiftiging komt. Maar ja, speed is nou ook niet echt gezond dus de vraag is "wat maakt die alcohol dan uit :tearsofjoy: " En als je al flink wat alcohol wilt drinken is een tip pak er ook flink wat water bij. Minimaal 1 glas water per uur.

Toch let ik er liever mee op, puur omdat ik geen zin heb om helemaal uit te drogen en met een speedy koppie wegzak en naar het ziekenhuis moet :P Cola, koffie, thee en andere frisdranken smaken ook prima :grin: Vind de speed al lekker genoeg, geen alcohol meer bij nodig :hearteyes:

Enige wat ik echt smerig vind zowel van smaak als effect is wiet met speed :kots: :openmouth:

En over autorijden en alcohol? Laten we het daar maar niet over hebben. Dat doe ik gewoonweg niet,vind het erg onverantwoordelijk en dat je jezelf ermee kapot kunt rijden ok, maar je brengt andere in gevaar. Dit geld ook voor alle soorten drugs, maar moet zeggen dat ik met speed en X toch goed kan rijden (denk ik haha) Moet dan wel op een "stabiel" niveau zijn en niet retestrak staan :tearsofjoy: :rock: Maar nog laat ik liever de auto staan als ik onder invloed ben van wat dan ook :wink: Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik iemand dood/gehandicapt rijd door zulke stomme grapjes
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is de lekkerste combinatie die er is, het nadeel is dat mijn lichaam er niet zo over denkt en me de dag erna een flinke kater geeft. :(
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beed en veel spier gaan voor mij niet echt samen.. Krijg alcohol na pep meestal net zo moeilijk naar binnen als een boterham pindakaas :(
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een koud pilsje na een nacht doorhalen :hearteyes: :hearteyes: :beer:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik krijg na een lijntje speed ook altijd veel meer de behoefte om bier te drinken. Ik denk misschien doordat ik er toch niet dronken van word. Ik vind dronken worden namelijk geen zak aan (aangeschoten is leuk, maar verder niet) en dat is meestal de reden dat ik niet zoveel bier drink.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste combinatie die er is ! Pep maakt dat je een euforisch en actief gevoel hebt en de Alcohol zorgt ervoor dat je niet té strak gaat wezen en alsnog de slaap kunt vatten wanneer je dat wil :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."