Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een onderwerp naar mijn levensomgeving ik gebruik met periodes en peppara zorgt dan weer telkens voor een verzuivering van teveel en toch gebruik ik hernieuw om de rush's de muziek klinkt geweldig lekker, soms dieper.. maar op feesten krijg ik dan vaak last van para ook vanwege fotos, camaras, mensen die kijken, echt, ik krijg dan geheel het gevoel dat ze het op mij gemunt hebben die avond,en hoe ik het keer of draai ik kan het ni ophouden om iedereen terug raar aan te kijken en 'het' in de gaten willen houden , kut . maar dat gebeurt niet steeds.. ik hou ook van de tintelingen en rillingen die je krijgt soms maar ik haat het om dan in bijzijn van 'normale' personen spastische trekkingen te krijgen of raar te gaan bewegen... zoals in de supermarkt ofzo.. nuja na een tijdje leer je ermee leven en omgaan, volgens mijreageert drugs gewoon op je karakter dus als je geen sterk karakter hebt, ga je eronderdoor dat houdt mij recht, dan voel ik me toch best trots, want ik weet dat er ooit nog een 'normaal' leven te wachten staat en dan heb ik dit al gehad see ya on the toilet bubaai"