Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om te slapen?

Tips om te slapen?

154 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een goeie maaltijd!

Voor het verwerken van je voedsel is altijd veel energie nodig, dus das net lekker om die laatste brokjes wakker weg te werken :P. Dit werkt overigens alleen als je al redelijk brak begint te worden en de speed vrijwel uitgewerkt is, anders neemt de speed deze taken van je lichaam over..
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#2
ok ????

Kijk Jongens ik gebruik speed, MAAR IK WiL SLAPEN !!!

Gebruik dan geen speed....
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op tijd doseren, beetje alcohol, ghb.. Moet lukken dan hoor (:
k
klaar dr meeLid
01-01-2024, 00:00
#4
gamerboy007 zei:
ok ????

Kijk Jongens ik gebruik speed, MAAR IK WiL SLAPEN !!!

Gebruik dan geen speed....
Klik om te vergroten...

eindelijk een slim antwoord :tearsofjoy:
helemaal mee eens ook .
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik verplicht me altijd om niet meer na 3 uur te snuiven zodatk kan slapen.

Maar dat lukt ook niet altijd :P
S
StabbyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen
Klik om te vergroten...

Speed moet je niet met alcohol combineren, die combi maakt de kater alleen nog maar 10x erger! De rest van je post begrijp ik niet zo goed.... Is het een soort van gebed? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb eens enorm veel gedronken, was er echt helemaal ziek van. Heb dan 250mg speed genomen en ik was weer nuchter. 5u later perfect kunnen slapen en na 4 uur slaap opgestaan. Ik had geen kater, die morgen heb ik me zelfs nog nooit zo goed gevoeld.
K
KwekLid
01-01-2024, 00:00
#7
En is het al gelukt om in slaap te vallen of zit je nog steeds hopeloos op een stoel te wachten? :rock:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan na pep gewoon nog slapen, heb ik een lijn gemaakt ongeveer even groot als een pasje en dan halve cm dik ong. Ik gebruik de zelfde pep als die andere en hun kunnen niet slapen....
Waar kan dat aan liggen?, Om 12 uur `s morgens nam ik me laatste lijn (net zo groot als een pasje.) En nee ik heb geen tolerantie.

Ik denk dat ik maar aan de Meth ga, kan ik dan wel wakker blijven denken jullie??
C
CRYSTALLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het blijft moeilijk :confused:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar :wave:

fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.

Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.

Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.

tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!

teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben :angry:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doorgaan tot je wel kan slapen.
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe vaak gaat dit nog gevraagd worden..

Als je pep neemt, sta dan in voor de gevolgen en loop niet te zeiken dat je niet kan slapen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad vind ik ook ... pep is geen middel om te maffen maar juist om wakker te blijven!
Heb je goeie pep en hou je lang je ogen open daar door dan vind ik dat je niet mag klagen en gewoon wat moet gaan doen tot dat je omvalt van dufheid
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwek zei:
Aftaaier.. Slapen is voor mietjes..

Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap...
en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt. :rockband:
Klik om te vergroten...

Nee je zal niet uit elkaar knallen, maar psychoses, depressies en nare kwaaltjes door een verslechterde weerstand, zijn nou niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Overigens sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.

Dus wie is hier nou echt het mietje? :rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Kwek zei:
Aftaaier.. Slapen is voor mietjes..

Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap...
en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt. :rockband:
Klik om te vergroten...

Nee je zal niet uit elkaar knallen, maar psychoses, depressies en nare kwaaltjes door een verslechterde weerstand, zijn nou niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Overigens sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.

Dus wie is hier nou echt het mietje? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=4&t=13393

Hij/zij leeft ook nog gewoon hoor...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb toevallig eens die desbetreffende topicstarter in het echt ontmoet en hij zag er nou niet bepaald nog gezond uit... :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Ik heb toevallig eens die desbetreffende topicstarter in het echt ontmoet en hij zag er nou niet bepaald nog gezond uit... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Lekker aardig om over iemand te zeggen. :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb gezien wat de desbetreffende persoon allemaal naar binnen werkte, dan heb je het toch aan jezelf te danken? Heb hem toen ook al gezegd dat ie niet gezond bezig was. Misschien niet aardig om te zeggen, maar niet alles wat je zegt hoeft aardig te zijn toch? Soms moeten mensen zelfs even goed geconfronteerd worden met zichzelf, voordat ze de ernst van hun situatie inzien. Omdat het niet zo aardig is om te zeggen, hoeft dat nog niet gelijk te betekenen dat ik ook niet meer het beste met diegene voorheb!
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tja, op een dag zal hij in de spiegel kijken en schrikken. Ik hoop maar dat hij zichzelf nog kan aankijken.

Voor de tips over het slapengaan zit ik nu ook wel gelegen, gelukkig 4fmp en geen amfetamine. Maar mij tips:

-Pak je laptop, maak je huiswerk.
-Pauzeer af en toe voor een sigaretje.
-Draai jezelf een jointje als je aan het inkakken bent, en slaap als een roosje. Dromend over duits en wiskunde, of een combi daarvan. :P
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#20
En zo kun je 5 uur later, een hele hoop aan school doen.
En je hele muziekverzameling weer up to date ordenen :grin:
ik zie nu pas dat dit topic al verjaard is :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."