Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het was eerst wel iets van een gram per dag en in het weekend 10gram ofzo.. maaar laatste tijd niet echt bizar veel meer ivm vette klote troep laatste tijd word verkocht in regio Hoorn/Medemblik/Denhelder ( zal wel de verkeerde adressies hebben ) of andere plaatsen zien pep als een gewoon snuif middel maar wel gewoon willen slapen ofzo maja laatste tijd is het wat ik kan vinden alleen maar troep. Maja heb nu wel een toppertje... niet echt moe op dit moment"
"5 of 6 dagen hier volgas maar daarna flinke week bij moeten komen is dan ook niet genieten meer maar kijken hoe je 't je neus nog door krijgt of je probeert in iederemogelijkheid wat smaak aan je mond toe tevoegen.. Maar tegenwoordig vind ik het na 3 dagen wel mooi geweest meestal wat te nakken en die xbox aan gaaturaf"
"Aftaaier.. ga maar lekker slapen.... Kom het maar al te vaak tegen dat ze na een barre lijn gaan zeggen dat ze gaan slapen.. en gaan vervolgens naar huis en dan lekker in bed liggen.. Maja ik kan ook wel gewoon slapen hoor na een pak.. maja ligt er aan hoe je het noemt... lijkt in dit geval wel meer op suiker of poedersuiker?? smaakt het een beetje zoetig als je het op je tong drukt? xD"
"goeieemorgeee.. net zoals die hier boven eerste post dsu gaat wel fftekeer.. naja report van deze nacht saai rustig en dooieboel maja nu maar wachten tot de andere allemaal wakker worden.. zal gelijk weer een barre skep nemen heb het wel weer verdient na dit berichtje"
"Aftaaier.. Slapen is voor mietjes.. Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap... en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt."
"En is het al gelukt om in slaap te vallen of zit je nog steeds hopeloos op een stoel te wachten?"
"Altijd het gevecht tussen de speed en coke gebruikers. Ik als speed gebruiker kan totaal niet genieten van de coke.. ik raak daar door sneller geirriteerd en ik als iemand die nooit een klap zal uitdelen doe ik dat met de coke wel.. Maar iemand die coke gebruik heerlijk vind zal bijna of nooit speed gaan gebruiken want het branden in de neus of effect vinden ze meestal te veel verschillen wat ze gewend zijn. En ja Coke gebruiken als je het onder controle heb ja mooi niks aan de hand maar als het uit de hand loopt.. ga je dingen doen om aan die 50 eu te komen en die zijn meestal hevtiger als dat je aan een pakkie speed van 10 eu de gram of zo'n 250/300 € heb je 100g dusja Niet te vergelijken je moet naar je lichaam luisteren.. Sommige mensen worden chill met coke sommige mensen helemaal niet."
"Bij het gebruik van spat slik je alles door of roggel je er ook een zooit uit? Drink je in de tijd dat je gebruikt ook genoeg?"
"heb je aan de rakkers gezeten gister ofzo? meeste mensen krijgen dan altijd van dat medeleide met zichzelf.. en dat ze willen stoppen en dat het slecht is en bla.. Als je wilt stoppen dan moet je het zelf van binnen ook wel... het makkelijkst is te zeggen ik wil stoppen... maja als je zelf dan nog niet eens wil ja dan is het inderdaaad zeeeer lastig om te stoppen. stoppen moet je willen en als het je niet lukt dan wil je ook niet. als je jezelf nou eens een goede reden geeft om te stoppen misschien wil het dan wel lukken.. Succes"
"Ben je nou helemaal vanuit belgië naar drugsforum.nl om daar een account aan te maken en dit te vertellen? Maja misschien als je die spat morrie nakt is het weer anders misschien was het de perfect combinatie tussen het lichaam en je pep.. Kzou toch niet echt vrolijk gaan worden als ik van pep alleen nog maar kan kruipen... Dan neem ik toch liever een rakker als ik naar de spaceklote wil"