Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om te slapen?

Tips om te slapen?

154 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat wordt dan uitzitten voor jou denk ik......... Zit niet veel anders op he
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben niet de enige zo te zien
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nee neit echt hoewel ik om 6 uur 40mg temazepam heb gepakt maar wil niet helemaal. Ben wel goed wazig nu in mijn hoofd :grin:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Al aan het slapen of wat???
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
net van 7:00 tot 9:50 geslapen, maar ik ben nog redelijk wakker.
(alleen die vieze pepscheetjes)

Maar voor in het vervolg; Wie heeft er tips of truucs om te slapen als je strak in je pak staat vd Pep
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
focking veel blowen, tot je gewoon omvalt
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ha ha ik heb nogmaals 40mg temazepam erbij gepakt maar nog niet veel zeg.....was volgens mij super speed ofzo
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
wow wtf 80 mg?
ik ging al redelijk van 20, haha maargoed tips om te slapen komen denkik vooral uit op geen speed nemen:wink:
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Slapen is voor mietjes, echte mannen gebruiken Speed.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
nito98 zei:
Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.
Klik om te vergroten...

en nu weer peppen?
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja vanavond wel een lijntje denk ik ...... :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk weinig mensen die WEL kunnen slapen op de amfetamientjes. Mijn tip voor als je perse wilt slapen, maar geen downers wilt gebruiken:

gebruik GEEN amfetamientjes...!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zelf probeer ik 8 uur voor ik wil gaan slapen niet meer te gebruiken, helaas lukt dit niet altijd. Alcohol en wiet/hasj werken voor mij erg bevorderlijk om in slaap te komen onder invloed van speed.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ ^ ^ what she said!

paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Klik om te vergroten...

Voor huis-, tuin- en keuken slaaptips: gebruik de zoekfunctie.
Voor ongezonde slaaptips: mijn favorieten zijn 10 á 20 mg diazepam
20 mg temazepam (capsule)/ 1 á 1,5 mg flunitrazepam/ 25 á 50 mg oxazepam
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
.. err, en dan niet allemaal tegelijk, natuurlijk. :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had van 12 uur 's middags tot 4 uur, 4 goede lijnen gelegd en om het uurtje even me neus wegbranden (wat een chemische smerige lucht, maar toch o zo lekker!! :hearteyes: ).
maar kon om 3 uur 's nachts nog niet slapen (laatst gebruik was eerste week kerstvakantie).
Ook flink wat geblowd, er liggen hier 4 tippies in m'n asbak (geblowd vanaf 23.30 tot 2:30) en ik begon al met drinken vanaf 5 uur s' middags met m'n maten en heb ik ong. 10 amsterdammetjes naar binnen geklapt tot 23:00, daarna een beetje TV gekeken, computeren etc.
Ik ging vanaf 3 uur s' nachts gewoon maar in me bed uitrusten en liggen met me ogen dicht, ik weet niet of dit enigszins nog goed is voor je?
Maar vandaag ben ik gewoon weer klaarwakker, goed ontbijtje genomen, me dagelijkse portie fruit, flink eind met de hond gewandeld en alles maar even opgeruimd.

Tot de Volgende Vakantie Mr. Speed
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu komt die 'After-Shock' en ik lig nu al 2 uur op me bed met me laptop, een beetje DF onderspammen. ik krijg het af en toe benauwd en word zweterig dan weer niks aan de hand, maar ik merk het vooral als ik opsta, hele tijd dat gevoel van als je te snel opstaat en het gaat een beetje draaien in je hoofd, maar dan een paar keer heftiger (het is wel spacend)
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."