Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om te slapen?

Tips om te slapen?

154 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je wilt slapen moet je maar niet gebruiken, het hoort er gewoon bij! :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzo's. Een combo van een inslaper + een doorslaper is wel een goeie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
Klik om te vergroten...
Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was".. :tearsofjoy:
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wou je een tip om te slapen?

probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer. :grin:


gebruik gewoon niet, of in de vroege morgen:wink:

Mvg,
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
- Warme douche of bad.
- Probeer wat te eten, iets warms helpt goed.
- Warme melk met anijs.
- Rukken / sex.

Minder gezonde tip: jezelf platdopen met D.O.C. (dope of choice)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
Klik om te vergroten...
Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was".. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik had de datum van zijn post wel gezien. Dat is het nou net :grin:
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rook altijd een paar jointjes en dan gaat het meestal wel.
D
DicaLid
01-01-2024, 00:00
#9
paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Klik om te vergroten...


Veel Blowen/
of.. Gewoon niet zeiken en doorgaan.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddo100 zei:
kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar :wave:

fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.

Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.

Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.

tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!

teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben :angry:
Klik om te vergroten...

Hilarisch dat jij drugs beoordeelt naargelang de prijs, doe je om stoer te doen zoveel mogelijk coke op een avond? :tearsofjoy:

Hahahahahah jij faalt gewoon omdat je niet weet hoe je moet gebruiken en je moet maar leren eten en slapen, moeilijk is het niet hoor, je doet het al heel je leven.

Jij kent die mensen niet omdat er zovelen zijn die WEL gecontroleerd kunnen omgaan met amfetamine en dat dat dus gewoonweg niet opvalt.

Die pepkop is makkelijk te vermijden als je (no fucking way?) gehydrateerd weet te blijven, eet en rust/slaapt. Een zonnetje hoef je ook niet bang voor te zijn.

Als jij dikke lijnen gaat snatzen en blijft snatzen... ja wat denk je nou zelf?

En nee ik heb geen pep op voordat je mij ook al als junk gaat bezegelen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
edwin__ zei:
hahahahhahahahhahahahaha XD

1. Zijn reactie is al 1 jaar en 1 week oud.
2. Kom op :P
Klik om te vergroten...

Ik werd boos toen ik zijn reactie las

excuse me

Also

WFL :rock:
s
spruitLid
01-01-2024, 00:00
#12
@White Smoke... bij mij wel ze... en als het niet gaat dan pak ik een rust gevende pil :grin:
T
TimaeusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het blijft lastig, maar zorg in ieder geval dat je een groot deel van je energie voor zover mogelijk kwijt bent. Zie al veel goede tips, GHB, drank en blowen zijn redelijke opties. Goede neukbeurt of aftrekken is een mogelijkheid, maar neuken is altijd prima (en goede combi met g) omdat je er met speed op weer wat intenser en langer op los kan gaan.
Als een kop hete anijsmelk niet werkt, blowen, drinken, GHB en neuken. En dan is het nog lastig...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven
Klik om te vergroten...

I retrive my previous statement :smoke:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
W.F.L. zei:
Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven
Klik om te vergroten...

I retrive my previous statement :smoke:
Klik om te vergroten...

Leip is helemaal okay.

Echt wel knetterhard liggen spacen in die zeteltjes...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Benzo is inderdaad een lekker middel om toch wat slaap te pakken, het liefste diazepam, heb je de volgende dag ook minder last van de kater. Moet uiteraard geen gewoonte worden.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
GOUDEN TIP








LUISTER EN HUIVER


































































: benzo's
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
hchooligun1994 zei:
Wou je een tip om te slapen?

probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer. :grin:
Klik om te vergroten...

Hey pannenkoekenbakker!
Dat is niet in slaap vallen maar gewoon knock out gaan dat is niet de defintie van slapen.
Feit dat je zegt doe het nog een paar keer,lijkt net of je ervaring ermee heb.
Ik zie het al voor me 'kutpep ik moet slapen waar is gvd die koekenpan' ah gevonden BAM BAM BAM en dan lukt het een keer niet he en dan denk je benzo's

Voor de rest winehouse leert goed van me ..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
We Slikken, Snuiven En Worden Helemaal ad,
We Komen Toch Nooit Meer Op Het Rechte Pad.
Onze Voorouders Deden Het Ook,
Die Feesten Erop Los En Die Snoven Coke.
En God, Jullie Denken Van Niet,
Maar Ook God Snoof Bergen Speed.
En De Duivel Laat De Aarde Trillen,
Dat Lukt Hem Ook Niet Zonder Speedpillen.
Dus Jongens Wij Hoeven Ons Niet Te Schamen,
Ik Ken Zo Nog Wel 100 Namen.
Adolf Hitler, En Ook De Paus Gingen Er Op Los,
Iedereen Stopt Zo Op Den Duur Zen Neus Vol Met Sos.
Speed,Schijven Of Ket,
Je Leeft Maar 1 Keer Dus Maak Godverdomme Pret!
Slapen Kunnen We Nog Genoeg Als We Dood Zijn,
Zo En Nu Is Het Tijd Voor Een Dikke Diagonale Lijn!
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
We Slikken, Snuiven En Worden Helemaal ad,
We Komen Toch Nooit Meer Op Het Rechte Pad.
Onze Voorouders Deden Het Ook,
Die Feesten Erop Los En Die Snoven Coke.
En God, Jullie Denken Van Niet,
Maar Ook God Snoof Bergen Speed.
En De Duivel Laat De Aarde Trillen,
Dat Lukt Hem Ook Niet Zonder Speedpillen.
Dus Jongens Wij Hoeven Ons Niet Te Schamen,
Ik Ken Zo Nog Wel 100 Namen.
Adolf Hitler, En Ook De Paus Gingen Er Op Los,
Iedereen Stopt Zo Op Den Duur Zen Neus Vol Met Sos.
Speed,Schijven Of Ket,
Je Leeft Maar 1 Keer Dus Maak Godverdomme Pret!
Slapen Kunnen We Nog Genoeg Als We Dood Zijn,
Zo En Nu Is Het Tijd Voor Een Dikke Diagonale Lijn!
Klik om te vergroten...
........

toch niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."