#1
O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was"..W.F.L. zei:O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
Exceptional Insight zei:Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was"..W.F.L. zei:O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P![]()
paulXTC zei:Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Paddo100 zei:kijk al die reacties dan, ja mix lekker alles door elkaar![]()
fuck pep, kut drugs, junky drugs voor paupers die geen geld hebben. het is super slecht voor je en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote. je staat te strak je verbruikt meer energie dan je hebt, je eet weinig tot niks. Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt. Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.
Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.
Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.
tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf. kut spul!!!!!!!!
teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben![]()
edwin__ zei:hahahahhahahahhahahahaha XD
1. Zijn reactie is al 1 jaar en 1 week oud.
2. Kom op :P

W.F.L. zei:Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven

W.F.L. zei:W.F.L. zei:Ik blow er zelf nooit bij, vind het maar een leip effect geven
I retrive my previous statement![]()
hchooligun1994 zei:Wou je een tip om te slapen?
probeer eens een koekepan, sla hard genoeg en je bent weg.
zo niet, doe het nog een paar keer.![]()
........atbboy zei:We Slikken, Snuiven En Worden Helemaal ad,
We Komen Toch Nooit Meer Op Het Rechte Pad.
Onze Voorouders Deden Het Ook,
Die Feesten Erop Los En Die Snoven Coke.
En God, Jullie Denken Van Niet,
Maar Ook God Snoof Bergen Speed.
En De Duivel Laat De Aarde Trillen,
Dat Lukt Hem Ook Niet Zonder Speedpillen.
Dus Jongens Wij Hoeven Ons Niet Te Schamen,
Ik Ken Zo Nog Wel 100 Namen.
Adolf Hitler, En Ook De Paus Gingen Er Op Los,
Iedereen Stopt Zo Op Den Duur Zen Neus Vol Met Sos.
Speed,Schijven Of Ket,
Je Leeft Maar 1 Keer Dus Maak Godverdomme Pret!
Slapen Kunnen We Nog Genoeg Als We Dood Zijn,
Zo En Nu Is Het Tijd Voor Een Dikke Diagonale Lijn!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."