Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om te slapen?

Tips om te slapen?

154 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
atbboy zei:
We Slikken, Snuiven En Worden Helemaal ad,
We Komen Toch Nooit Meer Op Het Rechte Pad.
Onze Voorouders Deden Het Ook,
Die Feesten Erop Los En Die Snoven Coke.
En God, Jullie Denken Van Niet,
Maar Ook God Snoof Bergen Speed.
En De Duivel Laat De Aarde Trillen,
Dat Lukt Hem Ook Niet Zonder Speedpillen.
Dus Jongens Wij Hoeven Ons Niet Te Schamen,
Ik Ken Zo Nog Wel 100 Namen.
Adolf Hitler, En Ook De Paus Gingen Er Op Los,
Iedereen Stopt Zo Op Den Duur Zen Neus Vol Met Sos.
Speed,Schijven Of Ket,
Je Leeft Maar 1 Keer Dus Maak Godverdomme Pret!
Slapen Kunnen We Nog Genoeg Als We Dood Zijn,
Zo En Nu Is Het Tijd Voor Een Dikke Diagonale Lijn!
Klik om te vergroten...


haha geniaaaaaaaaaaaaal :rock:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#2
net van 7:00 tot 9:50 geslapen, maar ik ben nog redelijk wakker.
(alleen die vieze pepscheetjes)

Maar voor in het vervolg; Wie heeft er tips of truucs om te slapen als je strak in je pak staat vd Pep
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
focking veel blowen, tot je gewoon omvalt
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ha ha ik heb nogmaals 40mg temazepam erbij gepakt maar nog niet veel zeg.....was volgens mij super speed ofzo
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow wtf 80 mg?
ik ging al redelijk van 20, haha maargoed tips om te slapen komen denkik vooral uit op geen speed nemen:wink:
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Slapen is voor mietjes, echte mannen gebruiken Speed.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.
S
SpeedneusjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nito98 zei:
Zo eindelijk ff geslapen zo een 4 uurtjes .... met 100mg temazepam en 100 mg oxazepam dit kan echt niet gezond zijn denk ik zomaar.
Klik om te vergroten...

en nu weer peppen?
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja vanavond wel een lijntje denk ik ...... :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Klik om te vergroten...

Ik ken eigenlijk weinig mensen die WEL kunnen slapen op de amfetamientjes. Mijn tip voor als je perse wilt slapen, maar geen downers wilt gebruiken:

gebruik GEEN amfetamientjes...!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelf probeer ik 8 uur voor ik wil gaan slapen niet meer te gebruiken, helaas lukt dit niet altijd. Alcohol en wiet/hasj werken voor mij erg bevorderlijk om in slaap te komen onder invloed van speed.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ ^ ^ what she said!

paulXTC zei:
Hallo, Ik kan niet slapen door de Amfetamintjes, maar wat is de beste manier om in slaap te vallen (zonder valium of zolpidem)
Klik om te vergroten...

Voor huis-, tuin- en keuken slaaptips: gebruik de zoekfunctie.
Voor ongezonde slaaptips: mijn favorieten zijn 10 á 20 mg diazepam
20 mg temazepam (capsule)/ 1 á 1,5 mg flunitrazepam/ 25 á 50 mg oxazepam
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#14
.. err, en dan niet allemaal tegelijk, natuurlijk. :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had van 12 uur 's middags tot 4 uur, 4 goede lijnen gelegd en om het uurtje even me neus wegbranden (wat een chemische smerige lucht, maar toch o zo lekker!! :hearteyes: ).
maar kon om 3 uur 's nachts nog niet slapen (laatst gebruik was eerste week kerstvakantie).
Ook flink wat geblowd, er liggen hier 4 tippies in m'n asbak (geblowd vanaf 23.30 tot 2:30) en ik begon al met drinken vanaf 5 uur s' middags met m'n maten en heb ik ong. 10 amsterdammetjes naar binnen geklapt tot 23:00, daarna een beetje TV gekeken, computeren etc.
Ik ging vanaf 3 uur s' nachts gewoon maar in me bed uitrusten en liggen met me ogen dicht, ik weet niet of dit enigszins nog goed is voor je?
Maar vandaag ben ik gewoon weer klaarwakker, goed ontbijtje genomen, me dagelijkse portie fruit, flink eind met de hond gewandeld en alles maar even opgeruimd.

Tot de Volgende Vakantie Mr. Speed
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu komt die 'After-Shock' en ik lig nu al 2 uur op me bed met me laptop, een beetje DF onderspammen. ik krijg het af en toe benauwd en word zweterig dan weer niks aan de hand, maar ik merk het vooral als ik opsta, hele tijd dat gevoel van als je te snel opstaat en het gaat een beetje draaien in je hoofd, maar dan een paar keer heftiger (het is wel spacend)
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb nu 20 mg diazepam genomen voelde mij ook niet meer zo lekker was denk ik te veel de laatste dagen. Vanavond lekker op tijd naar bed en flink uitslapen :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dude, we zitten in dezelfde contreien
hallo daar :wave:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Begin nu beetje wazig in mijn hoofd te worden en de spierkrampen in de borstkast zijn verdwennen :P Vanavond nog 20 of 40 mg temazepam om te slapen :rolleyes: En dan is het voorlopig wel weer genoeg geweest eerst mijn lichaam weer zuiveren van al die troep. :wave:
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
een kop warme melk, heeft je moeder je dat niet verteld? :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."