Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed is verslavend voor 1 nacht ! Het is leuk als je eens een nachtje wil doorgaan ; uitgaan of studeren ... ! Maar bij mij persoonlijk als ik langer dan 1 nacht wakker ben heb ik er hoe langer hoe minder zin in hoor."
"Jaaah, de tijd vliegt altijd he als je onder de Speed zit !!"
"Ik heb er ook een weekendje speed opzitten maar ik heb het weekend bij vrienden thuis doorgebracht dus veel beweging hebben we niet gehad ! Vandaag was ik op school en steeds als ik snel wandelde kreeg ik ontzettend veel pijn in mijn linkerbeen ! Wel erg vervelend !"
"Ik was 14 jaar toen ik m'n eerst lijntje Speed snoof."
"Ik was 14 jaar toen ik mijn eerste lijntje speed snoof. Tegenwoordig beginnen ze er maar vroeger en vroeger aan !"
"Immo zei: Ik gebruik af en toe eens speed op mijn werk, Dit zorgt ervoor dat ik mijn werk beter doe en dat mijn werk vele malen leuker is. Fijn spul om mee te werken. Klik om te vergroten... Jaah, ben ik het mee eens ! Mijn vriend doet het als hij de nachtdienst heeft. Vind ik niets mis mee want van Speed ben je alerter dan dat je met een halve slaapkop aan het werk bent !! Ik heb het op school wel eens gedaan. Op het werk moet je er toch mee oppassen ... op sommige werkplaatsen nemen ze maandelijks bloed af !"
"Dat word gedaan op fabrieken waar men met ongezonde materialen werkt ! En meestal word er dan ook extra op drugs getest. Nu niet elke keer maar je weet maar nooit he..."
"Tekenen, kleuren, schrijven en op de computer bezig zijn."
"Ja, als ik een weekendje niet heb geslapen heb ik na het weekend soms wel eens last van spontane huilbuien. Zonder dat er enige rede toe is. En Speed meenemen op vakantie ... als je met de auto gaat kun je het nog riskeren maar als je met het vliegtuig op vakantie gaat zou ik dat echt niet doen, is te gevaarlijk om gepakt te worden."
"Ik ga voor Speed ! Telkens als ik Coke deed kreeg ik verschrikkelijke hoofdpijn ... dat doe ik dus niet meer !!"