#1
En een paar uur van te voren niet meer gebruiken dat was mijn fout vanmorgen ![:(]()
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen

Ja precies zei:Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.

Elfquest zei:GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."