Dat wordt dan uitzitten voor jou denk ik......... Zit niet veel anders op he
Marla Singer zei:Kwek zei:Aftaaier.. Slapen is voor mietjes..
Als ik weet bij mezelf dat ik wil slapen dan weet ik dat ik niet mn laaste nakkies naar binnen moet gaan werken voordat ik net mn bed in stap...
en een nachie wakker kan toch geen kwaat...? 2 ook niet en 3 al helemaal niet dus dont worry je knalt heus niet opeens uitelkaar hoor als je niet slaapt.![]()
Nee je zal niet uit elkaar knallen, maar psychoses, depressies en nare kwaaltjes door een verslechterde weerstand, zijn nou niet bepaald iets waar je op zit te wachten. Overigens sterft een mens na 11 dagen zonder slaap.
Dus wie is hier nou echt het mietje?![]()

Marla Singer zei:Ik heb toevallig eens die desbetreffende topicstarter in het echt ontmoet en hij zag er nou niet bepaald nog gezond uit...![]()

Paddo100 zei:fuck pep, kut drugs, junky drugs
Paddo100 zei:voor paupers die geen geld hebben.
Paddo100 zei:het is super slecht voor je
Paddo100 zei:en je eet, slaap en leeft patroon gaat er van naar de klote.
Paddo100 zei:je staat te strak
Paddo100 zei:je eet weinig tot niks.
Paddo100 zei:Totale uitputting van je lichaam omdat je doorgaat op energie die je niet hebt.
Paddo100 zei:Vaak word het ook nog gecombineerd met blowen of enige verwanten van slaapmiddelen of middelen waar je hartslag van omlaag gaat. Ook niet al te best.
Paddo100 zei:Daarbij ken ik weinig/geen mensen die wat bereikt hebben in hun leven, die pep op regelmatige basis gebruikte.
Paddo100 zei:Dan nog maar te zweigen over je pep-kop en je vriendschappen buiten de drugs-scene en je werk, als je dat hebt dan.
Paddo100 zei:tot zover mijn pleidooi over pep. Als je wat wil bereiken in je leven en niet zo'n simpele ziel wil worden blijf je er gewoon met je poten vanaf.
Paddo100 zei:teveel mensen gaan er aan kapot terwijl ze het zelf niet doorhebben![]()
Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was"..W.F.L. zei:O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P
Exceptional Insight zei:Haha, zeg dan gewoon dat je de datum van zijn post niet zag! "Vergeten dat het 2010 was"..W.F.L. zei:O ja, was al vergeten dat het 2010 was, haha. Maar alsnog gewoon een idioot.. :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."