Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om te slapen?

Tips om te slapen?

154 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
En een paar uur van te voren niet meer gebruiken dat was mijn fout vanmorgen :(
l
lespaulLid
ik heb bij mezelf de regel na 8 uur in de ochtend geen pep meer, en dan rond een uur of 11 in de avond naar bed. werkt bij mij prima. gezellig met vrienden de heledag uit zitten
T
TeknoKuttekopLid
ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen
S
SterrehLid
Als ik op zondag nog aan de Speed gezeten heb en ik toch een beetje wil slapen (maandag schooldag he !) kruip ik gewoon in mijn bed, ik neem nix anders meer om te slapen. Ik hou mijn ogen dicht en na een uurtje ofzo word je zo lui dat je uiteindelijk wel in slaap valt !! Zo werkt dat bij mij toch !
N
NOISESUPRESSORLid
Word gewoon een levensmaatje van je (L) speed
M
Miss KittinLid
FTW*TERRORGIRLY*FTW zei:
ga altijd alcohol drinken word ik meestal wel moe van en op tijd stoppen hoewel dat in praktijk soms nog wel tegen valt van o 1 lijntje kan nog wel en je weer wakker ligt en de volgende dag weer brak aant werk mag
amen
Klik om te vergroten...

Speed moet je niet met alcohol combineren, die combi maakt de kater alleen nog maar 10x erger! De rest van je post begrijp ik niet zo goed.... Is het een soort van gebed? :rolleyes:
b
bobbyzLid
is het echt zo dat de kater 10 keer erger wordt van alcohol? ik drink altijd heel veel alcohol en net voordat ik ga slapen gooi ik nog 2 biertjes achterover in me bed en dan val ik wel in slaap. Maja meestal wel een kater.
c
croppLid
Ja precies zei:
Ben het met Cropp eens, je suf blowen. En als dat niet helpt, accepteren dat je niet kunt slapen en er een leuke nacht van maken.
Klik om te vergroten...

blowen, drinken, nog 3 keer naar de wc en gewoon in je bed gaan liggen en ontspannen

slaap je niet dan rook je nog een joint en dan beland je in het ergste geval in een soort rust-toestand
F
FlunitrazespeedLid
Ja je moet gewoon ff jezelf dwingen om te gaan liggen als je weet dat je 's morgens moet opstaan..het leuke aan speed (tov coke bv) is dat je je veel makkelijker rustig kan houden wanneer je neerligt (ik toch alvast..)
rustig jointje roken, en jezelf niet opjagen omdat het eigenlijk al te laat is en proberen op de piek van je joint je hoofd neer te leggen, zorgen dat het donker is in je kamer en rustig alles laten voorbijspacen...je zal merken dat het dan plots 3 a 4 uur later is als je terug op je uurwerk kijkt..je zal jezelf wel afvragen ofje nu daadwerkelijk geslapen hebt maar het antwoord is ja..
en sowieso is rustig liggen beter dan in de zetel blijven zitten..kater zal minder hard zijn slapen of niet..

maar eigenlijk isdit de pussy method (nah tis eig de beste maar niet de lekkerste :sunglasses: ) en moet je gewoon 1x bromazepam 12mg en 2x diazepam 10mg consumeren..dat neemt enerzijds de angst voor de kater en de spanning weg en met de diazepam 20mg zal je dan rustig wegtoefen :wave:
K
Kees KlapkaakLid
Het is misschien echt fucking ongezond en je gaat helemaal naar de tering maar mijn tip is:

5 glazen whiskey + 1 pure joint..

Slaap gegarandeerd! :grin:
E
ElfquestLid
GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.
P
PetrovicLid
2,5ml GLB in combinatie met 2,5mg melatonine werkt bij mij altijd.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Lees dit topic even:

viewtopic.php?f=25&t=19716&start=0

Diazepam is zo zwaar. Dit laat je superchill in slapen en na paar uurtjes is het uit je lichaam dus dan ben je niet zo loom rest van de dag.
c
croppLid
Elfquest zei:
GHB
Maar natuurlijk niet als je nog net een lijntje hebt genomen voor het slapengaan. Dan is het normaal dat je niet kan slapen. GHB zou ik pas nemen als het al een tijd geleden is, het laatste lijntje.
Klik om te vergroten...

wie neemt er nou net voordat ie naar bed gaat een lijn speed?

als je daarna in je bed licht te balen dat je niet kunt slapen ben je gewoon dom
p
psych-outLid
als ik nie kan slapen, dan ga ik gewoon tv kijken, gamen gewoon chillen.
anders lig je in bed je eigen op te naaien, omdat je wil slapen maar dat gaat gewoon nie.
is kut, maar niks aan te doen,
gewoon ervan genieten.
probeer anders voor dat je gaat slapen, een joint te roken, ik vind
dat het helpt, en de combinatie ( wiet en speed )
heerlijk gewoon :hearteyes:

succes
K
KetaboyLid
Ik ga gewoon liggen en accepteer dat het niet van slapen gaat komen als ik er bewust mee aan de gang ga. Ik kruip in een zo'n comfortabel mogelijke positie en doe mijn ogen dicht en laat me gewoon mee voeren door mijn gedachten en binnen een uur ben ik weg.
r
raging_bullLid
Is dat niet redelijk gevaarlijk om uppers en downers door elkaar te nemen? Heb t over die mao remmers PAM dingetjes. Zeker met speed lijkt me want die is niet al te lief voor je hart en je ribbenkast.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
Het is niet de bedoeling dat je eerst een lijn speed neemt en een uur later een pam of iets.... :wink:

Als je uurtje of 7 geleden voor het laatst een lijn hebt genomen en DAN een pammetje lijkt me niet zo ernstig voor je hart...denk dat het juist beter is om je hart na zo'n lange intensieve tijd te hebben gebruikt wat rust te geven...
p
paulXTCLid
beter neem je speed als je wakker word, en dan gaat slapen die avond wel heel goed
M
MIA-1985Lid
Met je kop tegen de muur bonken totdat je niet meer kan en op de grond ligt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."