#1
Flameon zei:Alcohol of drugs nooit gebruiken op je baan .... dan gebruikj e het mijn inziens niet meer recreatief en dan ben je fout bezig!
Als jij als vakkenvuller in een supermarkt af en toe een beetje pep gebruikt zodat je harder kan werken en omdat het gewoon leuk is, dan vind ik niet dat je fout bezig bent.
