#1
Dat zei je op de vorige pagina ook al. Maar als je daardoor een keertje meer plezier in je werk hebt, is het dan niet een vorm van recreatie?Flameon zei:speed niet recreatief gebruiken is altijd een big not done!
Dat zei je op de vorige pagina ook al. Maar als je daardoor een keertje meer plezier in je werk hebt, is het dan niet een vorm van recreatie?Flameon zei:speed niet recreatief gebruiken is altijd een big not done!
Chanti zei:Mensen, wat zijn de beroepen waar het wel kan, pep op en werken?![]()
Flameon zei:Chanti zei:Mensen, wat zijn de beroepen waar het wel kan, pep op en werken?![]()
Beroepen waar je direct met mensen werkt en verantwoording over hen of hen financieen oid draagt kan pep gebruik niet vind ik
Octogonapus zei:maar mag je dan ook brak op werk komen omdat je teveel gebruikt buiten werk?
Octogonapus zei:Flameon zei:Chanti zei:Mensen, wat zijn de beroepen waar het wel kan, pep op en werken?![]()
Beroepen waar je direct met mensen werkt en verantwoording over hen of hen financieen oid draagt kan pep gebruik niet vind ik
Mee eens,
maar mag je dan ook brak op werk komen omdat je teveel gebruikt buiten werk?
Flameon zei:Octogonapus zei:Flameon zei:Beroepen waar je direct met mensen werkt en verantwoording over hen of hen financieen oid draagt kan pep gebruik niet vind ik
Mee eens,
maar mag je dan ook brak op werk komen omdat je teveel gebruikt buiten werk?
Wat chris zegt, gewoon je werk doen. Als je brakheid werk laat liggen ben je fout bezig. Pees je vol door met je brakke kop dan ben je prima bezig![]()
W.F.L. zei:Tolerantie (als je het zo wil noemen want dat ligt volgens mij gewoon aan de pep zelf) is voor mij ook de reden dat het niet verslavend is. Die echte rush komt maar 1x tot je weer min of meer fit bent imo. Bij andere (meer verslavende :P) drugs is dat juist omgekeerd. Coke, meth, etc.. Kan je mee door tot je dood bent :P Je hebt wel meer nodig, maar het effect is er wel altijd. Bij speed is het zoals met MDMA vind ik, als je het te vaak neemt werkt het gewoon niet fatsoenlijk meer en dan vind ik er dus ook geen flikker meer aan.
Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
TRAVOLTA zei:kheb t nu n weekje, bijna twee dagelijks een kleine hoeveelheid gedaan, ook met werken en eigenlijk ziet niemand t. k heb niet meer puistjes dan normaal (miniem dus), en ben alleen wat afgevallen wat eigenlijk ook wel mocht dus k zie er igg alleen maar beter uit (vind ik zelf en hoor ik van anderen). toch na de laatste restjes even stoppen want tolerantie treedt inderdaad snel op en t gaat net wat te makkelijk in t dagelijks ritme.
ik eet trouwens wel supergezond, drink geen alcohol en sport veel in die periode, t kan ook daar aan liggen![]()
Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
darksoul001 zei:Flameon zei:Zien jullie er nu niet doods uit als jullie dagelijks gebruiken? Man man als ik dagelijks zou gebruiken zou ik rond lopen als een lijk met puisten :P
Mijn normale look is al zobleek, mager, praterig, beetje acne
Het enige verschil is dat ik nog minder eet en nog meer praat
puistjes komen en gaan, kan er een aanval van krijgen als ik juist heel lang niets meer heb gedaan
dus kan daar niets over zeggen![]()
In jou belevingswereld. Mensen denken wel eens vaker onder pep dat ze lekker gezellig bezig zijn maar voor sommige mensen iriteren zich aan dat pep gedrag. Dat is tenminste mijn ervaring. Maar met een kleine hoeveelheid valt het meestal niet op.gezelliger en klantvriendelijker
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."