#1
hou het lekker bij feestjes joh, anders verlaag je de drempel naar een heuse pep-verslaving 


Flameon zei:Alcohol of drugs nooit gebruiken op je baan .... dan gebruikj e het mijn inziens niet meer recreatief en dan ben je fout bezig!
Flameon zei:Ligt natuurlijk ook aan het beroep inderdaad en zoals hier boven beschreven, mwah dat moet kunnen ja. Ik dacht gelijk in grote aantallen, stiekem snuiven op de wc etc (die heb je ook :P)

Dreuge zei:steeds meer nodig hebben van iets is toch juist negatief? :P hoe kan dat nou bijdragen aan de verslaving
Flameon zei:Ligt natuurlijk ook aan het beroep inderdaad

ik ben nu gestopt met pep want ik had er gewoon niets meer aan. of ik moest een hele gram fzo gaan liggen snuiven maar zover laatk et nie komen.W.F.L. zei:Dreuge zei:steeds meer nodig hebben van iets is toch juist negatief? :P hoe kan dat nou bijdragen aan de verslaving
Jep.
Dreuge heeft wel gelijk hoor volgens mij.. Tolerantie (als je het zo wil noemen want dat ligt volgens mij gewoon aan de pep zelf) is voor mij ook de reden dat het niet verslavend is. Die echte rush komt maar 1x tot je weer min of meer fit bent imo. Bij andere (meer verslavende :P) drugs is dat juist omgekeerd. Coke, meth, etc.. Kan je mee door tot je dood bent :P Je hebt wel meer nodig, maar het effect is er wel altijd. Bij speed is het zoals met MDMA vind ik, als je het te vaak neemt werkt het gewoon niet fatsoenlijk meer en dan vind ik er dus ook geen flikker meer aan.
En als de wiet het niet meer doet wil je weleens besluiten om te stoppen met blowen bijvoorbeeld. Maar goed, dat verschilt voor iedereen waarschijnlijk.
Flameon zei:Alcohol of drugs nooit gebruiken op je baan .... dan gebruikj e het mijn inziens niet meer recreatief en dan ben je fout bezig!
Dat over het werk begrijp ik dan nog een beetje maar dit vind ik dan weer vreemd.Flameon zei:Maargoed ik ben van mening dat je pep alleen op feestjes eens in de zoveel tijd moet gebruiken, dus ook niet thuis
DitFlameon zei:Alcohol of drugs nooit gebruiken op je baan .... dan gebruikj e het mijn inziens niet meer recreatief en dan ben je fout bezig!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."