Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het is precies 39-17=22 jaar terug .....

Gele pillen uit Amerika .... nooit getest. Waarschijnlijk 80mg.
Als een kanon ging ik , wat een waanzinnige mdma ....
Zo maken ze het niet meer.

Crave terug naar Vroeguuuhhhhhh
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pim is een legende, een levend bewijs hoe taai een mens kan zijn, hoe veel een mens kan hebben.
Vorig jaar las ik het op internet dat ie opgesloten zit, als ik bij Pim zat voelde ik me thuis.
In de chaos, de katten, zijn vriendin, zijn uiterlijk Toen wist i kal dat het nooit zover mocht komen.

Ik flash nu terug in de tijd, ik nam daar altijd een lijntje links rechts en rende naar de Stadsherberg, na uren kwam ik bezweet buiten nam nog 2 lijntjes en smeet de dynamiet weg.
Ben wel is na gezeten door die rooie taekwondo freak omdat me broer de eigenaar had geslagen, toen zag ie mij voor hem aan. Dankzij de dynamiet sprintte ik de overgetrainde super gezonde taekwondo kwal er uit .... ik liet hem achter als een R1 die een scoortertjjuuhhh in haalt.
Als ik op Maandag moest werken stapte ik op me Peugot 103 SP en verwerkte me kater dapper als een echte man.

:tearsofjoy:

vroeguuhhhhh toen er nog geen internet was ouwe ....
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#3
can you share us the complete story? :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Acetyllysergic zei:
can you share us the complete story? :grin:
Klik om te vergroten...

Ja een tripreport brand in me hoofd, mijn hoofd zit vol met dit soort uitzinnige uitspattingen.
Misschien ooit .... me hoofd moet nu teveel stress dragen om creatief te zijn.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
per gram betaalde ik bij Der Pim 25 gulden ....

voor me pil 40 gulden ....

Enkhuizen Noord Holland Nederland Aarde
Klik om te vergroten...

Volgens mij is dat wel 25 a 30 jaar terug i.p.v. 20.
25 jaar geleden betaalde je idd bijna vijf tientjes voor een pil, maar dan had je ook pillen die 3x zo hard gingen als nu :xtc:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
tipsyflipsy zei:
er is nieuwe op de markt
Klik om te vergroten...
Houd je nu maar weer gewoon aan de topics, ja? Goede pep is nooit weg geweest.
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Stadsherberg. Hmm! Gezellig hoor tussen de West-Friesen.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
het is precies 39-17=22 jaar terug .....
Klik om te vergroten...

Toch knap hoor dat je hersenen nog niet aangetast zijn :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
iq test was ok .......

:)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had ik nog niet zo lang geleden ook een keer, werd echt donkergeel, zag er heel smerig uit ook en rook naar verrotte vis en vuilnisbakken. Het ging alleen niet "zweven" dit keer, maar het werden keiharde dikke, kleine korreltjes die ook gewoon in diezelfde formatie in mijn snot bleven hangen en verder niet echt oplosten ofzo. Ik voelde er naturlijk ook geen ene fuck van, dus heb het bij een paar (hele ranzige) lijntjes gehouden en daarna maar weer teleurgesteld weggepleurd. Geen idee wat het geweest kan zijn en ik denk dat ik dat - voor mijn eigen gemoedstoestand - liever niets eens wil weten ook... Het was iig geen amfetamine, maar gewoon iets heel ander smerigs en die dealer heeft mij daarna uiteraard niet meer als klant teruggezien. Bah! :kots:

Overigens heb ik nu sinds een tijdje eindelijk wel weer redelijk goede (dex, niet mijn favoriet, maar na alle ellende van de afgelopen 7 mnd, ben ik nu zo blij als een kind hiermee). Mij hoor je dus even niet meer klagen... :wink:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#11
er is nieuwe op de markt


is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll fijn



getest 68% amfetaminie + beetje manitol

maar dat geeft niet

hahahahahahahahahahahahah

er is weer BMK dus ook goeie pep

:rock: :rock:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Goede pep is nooit weg geweest.
Klik om te vergroten...

Het anders ver te zoeken, de goeie pep.
Tot nu toe kom ik niet verder dan 15% :(

Nu ben ik de laatste tijd er ook niet meer mee bezig geweest, omdat het telkens weer een teleurstelling is
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#13
1) Inderdaad, goeie pep is er vanaf er pep was. WAAR? Research
2)Om effe terug op de "main question" te komen; pep krijgt soms een gele kleur wanneer het drogingsproces niet correct gebeurt (nt goed opgeklopt) en er 'gisting' ontstaat.

Tja die pasta....beter dr je neus dan dr je darmen
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#14
Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had!
Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open.
Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken.
Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram!

Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit.
(met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel)

Wat een Monster pep dit was :rock: spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie :(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
tipsyflipsy zei:
er is nieuwe op de markt


is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllll fijn



getest 68% amfetaminie + beetje manitol

maar dat geeft niet

hahahahahahahahahahahahah

er is weer BMK dus ook goeie pep

:rock: :rock:
Klik om te vergroten...

Word gezegd bij de test dan of er manitol in zit ?
Of heb je dat zelf gedaan soms :tearsofjoy:
En het ging eerst toch om methamfetamine las ik dat je zei wat is het nou ?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ABC No Janeiro zei:
2)Om effe terug op de "main question" te komen; pep krijgt soms een gele kleur wanneer het drogingsproces niet correct gebeurt (nt goed opgeklopt) en er 'gisting' ontstaat.

Tja die pasta....beter dr je neus dan dr je darmen
Klik om te vergroten...

Dacht altijd dat het door de caffeine kwam :)
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
MMDMA zei:
Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had!
Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open.
Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken.
Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram!

Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit.
(met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel)

Wat een Monster pep dit was :rock: spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie :(
Klik om te vergroten...

ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in rotterdam/den haag is er voldoende van dat spul dat aan jou beschrijving voldoet. :wave:
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Inderdaad peppie, ook waar, maar ik spreek slechts uit eigen ervaring
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voldoet aan beschrijving.
Maar voldoet hij ook aan de procenten ?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De laatste tijd heeft iedereen het hier dan over 70% of meer, maar vrijwel altijd is dat dan dex !

Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Niet te vergelijken met de normale 70% amfetamine.

En juist dat is bijna niet meer te vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."