Pim is een legende, een levend bewijs hoe taai een mens kan zijn, hoe veel een mens kan hebben.
Vorig jaar las ik het op internet dat ie opgesloten zit, als ik bij Pim zat voelde ik me thuis.
In de chaos, de katten, zijn vriendin, zijn uiterlijk Toen wist i kal dat het nooit zover mocht komen.
Ik flash nu terug in de tijd, ik nam daar altijd een lijntje links rechts en rende naar de Stadsherberg, na uren kwam ik bezweet buiten nam nog 2 lijntjes en smeet de dynamiet weg.
Ben wel is na gezeten door die rooie taekwondo freak omdat me broer de eigenaar had geslagen, toen zag ie mij voor hem aan. Dankzij de dynamiet sprintte ik de overgetrainde super gezonde taekwondo kwal er uit .... ik liet hem achter als een R1 die een scoortertjjuuhhh in haalt.
Als ik op Maandag moest werken stapte ik op me Peugot 103 SP en verwerkte me kater dapper als een echte man.
vroeguuhhhhh toen er nog geen internet was ouwe ....