Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus als je pep 45 procent is en ze vinden geen andere versnijdingsmiddelen is het gewoon door de vloeistof verzwaard waardoor het op 45 procent komt is dat een optie dan dat dat het is?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Maar zuivere spat, daar gaan je haren van overeind staan, kippevel en trekken de geilheids golven door je geslachtdelen, iets wat MDMA niet kan leveren.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik al meerdere malen ervaren in betere tijden, toen de pep idd nog droog was.
Van pasta pep had ik toen ook nog nooit gehoord.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Carlitos zei:
Dus als je pep 45 procent is en ze vinden geen andere versnijdingsmiddelen is het gewoon door de vloeistof verzwaard waardoor het op 45 procent komt is dat een optie dan dat dat het is?
Klik om te vergroten...

nee dan is het versneden met een niet psychoactief of schadelijke stof ... bv manitol insonitol.
zou het 73% zijn maar drijfnat dan is het verzwaard/versnijden met vocht.

dus pep getest op 70% of minder is versneden ....
pep getest op 70% + idie nat is is verzwaard met vocht.

is het duidelijk ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, voor zover ik het begrijp:

Ze maken pep, die is 70 - 74%

Die pep, die kunnen ze droog verkopen, dan heb je dus droge 74% pep, perfect, dat willen we hebben !!! Maar dat doen ze dus niet.

Ze kunnen hem ook zeiknat verkopen, of ze dat speciaal moeten toevoegen, of dat het gewoon in de productie niet goed gedroogd word weet ik niet. Maakt ook niet uit, het komt op hetzelfde neer als natte wiet kopen. Je koopt een gram en nadat je hem hebt laten drogen voor gebruik heb je maar een halve gram. voordeel voor de malafide dealer dus, die nu 2 keer zoveel gewicht kan verkopen. percentage blijft wel 74%

In plaats daarvan kunnen ze hem ook gewoon laten drogen en er dan een ander poeder bij gooien. Dan is ie wel droog en klaar voor gebruik, heeft de malafide dealer nog steeds een extra voordeel en heb jij zooi bij je pep.

De laatste optie is om het helemaal niet te laten drogen, en er toch ander poeder bij te gooien. Het poeder absorbeert nog wat vocht waardoor het er minder nat uitziet. De malafide dealer heeft nu dubbel voordeel, jij moet het alsnog laten drogen, en als het dan droog is, dan heb je een halve gram pep waar ook nog eens caffeine door zit. En dat is waarschijnlijk waar het hier om gaat.

Ik heb net wat van die natte pep gekocht. Het ligt nu te drogen, Ik vind het prima zo, droge 70% is toch niet te vinden, daar zullen ze wel niet op verdienen ofzo. Als ik maar kwaliteit heb in the end, betaal liever voor een halve gram zuivere pep dan een hele gram die voor de helft cafeine is.

Het drogen is nu klaar, 10g nat is 6g droog geworden. Jippie, ik heb weer super pep ! :hearteyes:
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)
Klik om te vergroten...

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
Het drogen is nu klaar, 10g nat is 6g droog geworden. Jippie, ik heb weer super pep ! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

na mot je het bommetje dus ook lichter afwegen ....
want nat 100 mg is droog 60 mg....
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#8
In theorie zou het dan weer mogelijk zijn de ph te neutraliseren waardoor bommmetjes gezonder worden :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik betaalde 20 jaar geleden 25 gulden ....

dus de prijs is precies gelijk, en me dealer van toen is dit jaar opgelsoten in een tehuis.

RIP Pim
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
In de tijd dat de pep nog droog was zo'n 20 jaar geleden denk ik, koste de pep tussen de fl. 12 en FL. 15,- (guldens dus) toen was de pep altijd goed er werd niet getest over percentages werd niet gesproken (gewooon genieten) zou je die prijzen met nu -euro's- vergelijken zou je rond de € 7,- per gram uit komen.
Als je nog wat inflatie meeneemt zou je op zo'n 8 a 10 euro uitkomen voor losse grammetjes, lijkt mij.
Wat is nu het voordeel voor die dealer, oke hij verkoopt het spul goedkoper nu maar fikkert er een zooi prut bij dat er nu een heleboel mensen afhaken en zoeken wat anders ,meth ofzo.
Als ze het nu gewoon nog voor dezelfde prijs verkopen als vroeger verdienen ze net zoveel en je hebt meer tevreden klanten. :wink:

Wat ook opvalt nu overal moet je veel inkopen bijna niemant verkoopt meer gewoon een paar gram.
En ik heb juist geen zin om bv 100 gram van dat spul thuis te hebben liggen.
Het wordt tijd om te legaliseren die hap. :grin:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
peppie zei:
Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt :confused:
Klik om te vergroten...
Als het oppeppend werkt heeft de (onervaren) opgelichte persoon nog het idee dat het goed is.
Klik om te vergroten...

Mijn theorie zou dan zijn : doe net als bij coke er een neutraalmiddel doorheen wat niet het effect van speed beinvloed.
Als je dan bij pure pep het zou verdubbelen dus van die 75% iets van 37 a 40% zou maken, heb je volgens mij nog steeds een lekker gevoel van speed.
Het is tenminste bij mij dat juist die caffeine de boel verkloot.

Vooral voor beginners kun je beter rond de 30% zitten, dat is wat het test centrum mij vertelde
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Prijs is niet gelijk, ik betaalde tussen de 12 en 15 gulden en jij 25 gulden da's het dubbele :wink:
Zal wel per streek verschillen want hier is alles beter en goedkoper dan is het westen :)
p.s bedoel jij die 25 gulden als losse grammetjes ? dus je gaat naar je dealer toe en haalt 1 gram, meer haalde ik nooit want daar kon ik heel lang mee vooruit.

Als ik 10 gram kocht betaalde ik 7 gulden en 50 cent en dat was ergens in 1990

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."