Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lysergine25 zei: Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel ! Klik om te vergroten... 73 % !!! Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat Kan dus nog beter blijkbaar ! Errug strak"
"ja ben ik ook echt alleen na dit weekend even relex aan.... haha"
"Nou heb sinds een uur terug een sampel gehad, wel een behoorlijke ook 1 gram Crystal Meth !!! Nou weet ik nog zelf echt niet of ik dit zelf wil uit gaan testen maargoed. Ik trek het zakkie open en echt waar dit ruikt absoluut anders dan Amphetamines die wij hier in NL kennen. Wat een vreselijke basische lucht is dat. Dit is een varient van Meth dat ze Ice noemen. Hoe zouden jullie het tot jullie nemen ? Snuiven ? Slikken ? Roken ? Ik hoef niet te horen van mensen hoe slecht het wel niet is en dat het voor junkies is,,, want hoe je het went of keert iedereen op dit forum gebruikt weleens wat en heeft toch automatisch een aansleep tot junk zelf Graag nuttige reacties."
"Ok deze moet ik dus roken, hoeveel moet ik om te beginnen erop leggen ? Weet nog niet of ik het ga doen maargoed. Het ziet er echt raar uit snap ook waarom ze het ice noemen het lijken stukjes ijs en echt letterlijk ijs. Vreemd spul."
"3970 zei: Daar kopen we echte drugs van. Klik om te vergroten... Nou sorry maar als een stimulant de slechte naam van Drugs verdient is dat het wel ! Dus echter dan dat word het niet !"
"lysergine25 zei: Nu na 10 jaar geen tabak meer gerookt te roken kan ik met zekerheid zeggen dat ik geen tabaksjunk meer ben. Klik om te vergroten... En zo is het maar net !"
"Allemaal leuk en aardig deze discussies maar wat heb je eraan. Ik ben allang blij dat ik wat brokken heb kunnen vinden ."
"Waarom neem je dex tabletten, zoek even goed door en zorg dat je gewoon zuivere dex pasta vind. Lijkt mij een fijnere optie. Of zie ik dat verkeerd ?"
"Ben ik dan even blij dat de dex die ik kan nemen gewoon goed is gelukkig. Wie zoekt zal vinden."
"ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter"