Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uitgaan Gamen Seks onder de pep,kan super aanvoelen Maar alst een gewoonte wordt krijg je zonder speed je mast niemeer omhoog... Tblijkt ook dat dit levenslang kan aanhouwen,omdat het lichaam zich aanpast op jouw kunnen. Dus ik doe het liever niet te vaak onder de pep."
"ik heb nog maar net een medish onderzoek ondergaan en alles was prima inorde"
"nu heb ik paar dagen,speed genomen soms is een dag tussen. Want ik doe het aleen maar als ik er zin in heb, het is niet van moeten. Beetje beter op de dosering gelet ook. Viel me op dat na de 2-3 de keer al niks meer van de neven effecten te voelen was, ik heb er ook niet op zitte letten hoe ik eruit zag,voelde me goed,strak,wakker en spraakzaam.en op mijn gemak.Ik heb een aantal keer in de spiegel gekeken en er was niks speciaal meer aan men gezicht te zien,geen extreem rode of witte kleur geen gespannen kaken,en ook geen grote pupillen meer. En ook niet dat aangezicht dat je niet van deze planeet bent. Denk dat mss aan de spanning lag,mezelf mss te veel druk maak."
"Flunitrazespeed zei: ... als je ipv 1x speed nemen gewoon rustig doorgaat met (bijna) dagelijks gebruik zul je je idd voor even goed blijven voelen..maar op een dag kom je voor de keuze te staan of je gewoon volledig stopt of een junk wordt want blijkbaar lukt eenmalig gebruik niet echt bij je.. Klik om te vergroten... Ik ben al veel ervaring hoor +- 3 Jaar (niet die hele periode actief gebruikt) Dit mag meschien heel erg cliché klinken maar ik geraak niet verslaafd. Mijn lichaam wordt niet afhankelijk van de middelen die ik neem. Ik ben ongeveer 2 jaar roker geweest,op het werk sigaretje opsteken omwat spaning wegteblazen,maar eens ik thuis kwam raakte ik geen sigaret meer aan. Van de 1 op de andere dag heb ik gezegd dat het niet meer nodig was,heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakd,als er iemand een sigaret opsteekt naast me doet mij dat niks. Het zelfde geld voor Drugs,als ik geen geld meer aan die zooi wil geven is het gedaan en dan ga ik daar geen moer om geven,als ik dan nog is keer zin heb om wat te doen zie ik wel. Die gedachte was vroeger anders (jonger = dommer), van alles wat daar nog pilletje hier nog een lijn nog een vodka naarbinnen, smorgens nog eens een joint. Met de gevolgen vandien dat ik enorme bad trip had in men slaap dat zich uite in een hyperventilatie in mijn slaap dat is een ervaring die ik niemand toewens,het is schadeloos maar het was waarschijnlijk een waarschuwwen van mijn lichaam dat ik verkeerd bezig was.Sindsdien zijn all die neveneffecten begonnen... Ik ben erg blij dat ik er nu van af ben,en zal er ook op letten dat ik het op een rustige manier af en toe kan gebruiken.zonder te overdrijven."
"5 dagen is wel erg veel,zo ver zal ik nooit laten komen.als veel inspanning hebt moeten doen in die 5 dagen kan je hart het wel is opgeven. Als het een beetje degelijk spul is en jij gaat werken of sporten dan kan dat je hart 3x harder werkt gedurende die 5 dagen."
"Haha das echt lache soms heb ik dat er vanzelf een vinger op en neer gaat kan er dan niks aan doen om die te laten stoppen alleen wachten helpt."
"Af en toe heb ik de mogelijkheid om 70-73% speed te krijgen,de beste lijn die ik ooit gesnoven had! Tranen rolde automatisch van men kaak niet omdat het brandde,maar wel omdat het heel erg chemisch rook,mijn ogen sprongen van half toe,naar open. Het was extreem vers,ik weet niet hoe die gozer erachter was geraakt maar als je dit zoekt zul je heel lang zoeken. Effect begon direct,er was maar 1 lijn nodig voor een effect dat je niet kunt bereiken met die goedkope rommel all snuif je 10 gram! Kleur was spier wit,droog en ging niet vliegen als fijn stof.verkleurde ook niet bleef spier wit. (met andere spek heb ik vaak dat het verkleurt naar geel) Wat een Monster pep dit was spijtig dat ik die dude bijna nooit meer zie"
"Ik vroeg me af of het eigenlijk erg kwaad kan als je bevoorbeeld 2 dagen wakker blijft (48uur+) ?"
"Qocaïne zei: Wat denk jezelf? Klik om te vergroten... Jah het kan zowieso niet gezond zijn,maar dat is speed opzich al niet dusjah. Ik wou alleen graag weten in welk opzicht.als je de 3de dag goed uitslaapt,en je steekt die 2 dagen dat je wakker bent niet veel uit ?"
"Vroeger 2 Jaartjes geleden toen ik starte met drugs was ik de dag erachter wat moe,maar voor de rest niks speciaals. Maar als ik nu nog een Pilletje neem of een lijn snuif uit dat zich in een vervormd gezicht barstende koppijn,3 dagen niet kunnen slapen en lijkbleke huid. Ik vraag me uigen hoe dat nu eigenlijk komt ik had een pauze van 7 maanden ingelast maar dat leek niet te helpen want na de eerste lijn die ik snoof was het de volgende dag gwn vanhetzelfde."