Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#1
:beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
CIA-NL

Centraal Informatiepunt Amfetamine Nederland

:rock:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed idee maak maar zo'n site :P
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

73 % !!! :grin:
Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat :)
Kan dus nog beter blijkbaar !
Errug strak :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC-Lover-NL zei:
Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat
Klik om te vergroten...
Dat is tegenwoordig niet verkeerd hoor (:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
XTC-Lover-NL zei:
Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat
Klik om te vergroten...
Dat is tegenwoordig niet verkeerd hoor (:
Klik om te vergroten...

Dat is nooit verkeerd geweest?
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#7
Definitie van?
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja ben ik ook echt alleen na dit weekend even relex aan.... haha
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Beste Peppie,

2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.

dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.

Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.

Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !
:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Grappenmaker :wink:
f
fatsoen1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kreeg van de week dex pep aangeboden via internet van een gozer, 100 gram dex voor 275 euro, getest op 83 procent bij kentron in tilburg..........jaja, moet onzin zijn aangezien het niet zuiverder dan 73 procent kan zijn heb ik begrepen hier.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
peppie zei:
Grappenmaker :wink:
Klik om te vergroten...
Hij heeft gelijk.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Normaal is (vind ik tenminste)tussen de 65 en 75 % dus dat er niet mee gerootzooid is.
Een ander hoeft dat niet voor mij te doen, dat kan ik altijd zelf nog wel mocht ik daar behoefte aan hebben.
Bij coke bv is het soms wel verstandig als je echt heel zuivere hebt om er iets van druivensuiker doorheen te mengen. (voor het behoud van je neus :) )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat is een normale sterkte?

rond de 25% of niet?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vandaag de dag is tussen de 3% en 16% amfetamine en 25% en 60% cafeïne doodnormaal

een zuiver product van 70% + is schaars ...
een zuiver product van 35% + net zo schaars ...

cafeine vrije pep is er bijna niet.
:wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
vandaag de dag is tussen de 3% en 16% amfetamine en 25% en 60% cafeïne doodnormaal
cafeine vrije pep is er bijna niet.
:wave:
Klik om te vergroten...
Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
peppie zei:
Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt :confused:
Klik om te vergroten...
Als het oppeppend werkt heeft de (onervaren) opgelichte persoon nog het idee dat het goed is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
cafeine zuigt het vocht op waarmee de gluiperige producent zijn 73% pep mee verzwaard.

Er zijn dus 2 manieren om je pep te verneuken:

Versnijden of verzwaren ... van het verzwaren blijft de 73% staan, het wordt alleen maar natter, en dus zwaarder.
En daarmee bedoelde het testcentrum dus ook het volgende:
Echte pep is droog, natte pep is versneden een vloeistof, het duurde wel een paar maanden voor ik het begreep.
Maar van het versnijden zakt het % met de hoeveelheid bagger die de producent of dealer erdoor heen mixed, en verhoogt het gewicht, en absorbeert al het vocht.

Cafeïne absorbeert het vocht en maakt de pep gelig, droog en hard, de cafeïne zorgt voor valse impulsen dat je denkt dat het amfetamine is, hartkloppingen, trillen, slapeloosheid ...

Maar zuivere spat, daar gaan je haren van overeind staan, kippevel en trekken de geilheids golven door je geslachtdelen, iets wat MDMA niet kan leveren.

Je moet ervaren en gewoon ondergaan .... tot dan klink ik als een malloot die maar wat raaskalt.

:hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus als je pep 45 procent is en ze vinden geen andere versnijdingsmiddelen is het gewoon door de vloeistof verzwaard waardoor het op 45 procent komt is dat een optie dan dat dat het is?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Maar zuivere spat, daar gaan je haren van overeind staan, kippevel en trekken de geilheids golven door je geslachtdelen, iets wat MDMA niet kan leveren.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik al meerdere malen ervaren in betere tijden, toen de pep idd nog droog was.
Van pasta pep had ik toen ook nog nooit gehoord.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Carlitos zei:
Dus als je pep 45 procent is en ze vinden geen andere versnijdingsmiddelen is het gewoon door de vloeistof verzwaard waardoor het op 45 procent komt is dat een optie dan dat dat het is?
Klik om te vergroten...

nee dan is het versneden met een niet psychoactief of schadelijke stof ... bv manitol insonitol.
zou het 73% zijn maar drijfnat dan is het verzwaard/versnijden met vocht.

dus pep getest op 70% of minder is versneden ....
pep getest op 70% + idie nat is is verzwaard met vocht.

is het duidelijk ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."