#1



lysergine25 zei:Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !
![]()
![]()
Dat is tegenwoordig niet verkeerd hoor (:XTC-Lover-NL zei:Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat
ExceptionalInsight zei:Dat is tegenwoordig niet verkeerd hoor (:XTC-Lover-NL zei:Zow dat is niet verkeerddacht dat ik met de 62 % al hoog zat
lysergine25 zei:Beste Peppie,
2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.
dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.
Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.
Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !
![]()
![]()
Hij heeft gelijk.peppie zei:Grappenmaker![]()

Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgtlysergine25 zei:vandaag de dag is tussen de 3% en 16% amfetamine en 25% en 60% cafeïne doodnormaal
cafeine vrije pep is er bijna niet.
![]()
Als het oppeppend werkt heeft de (onervaren) opgelichte persoon nog het idee dat het goed is.peppie zei:Maar waarom eigenlijk altijd caffeine kan het niet met een neutraal product waar je dus geen bijwerkingen van krijgt![]()
lysergine25 zei:Maar zuivere spat, daar gaan je haren van overeind staan, kippevel en trekken de geilheids golven door je geslachtdelen, iets wat MDMA niet kan leveren.
![]()
Carlitos zei:Dus als je pep 45 procent is en ze vinden geen andere versnijdingsmiddelen is het gewoon door de vloeistof verzwaard waardoor het op 45 procent komt is dat een optie dan dat dat het is?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."