Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hier nu speed liggen, kreeg het als hele druiperige massa. Zal wel om het gewicht gedaan zijn, maar goed... als je het laat drogen slaat het geel uit. Hoe kan dat dan? Hij brand ook gigantisch en beetje bijlucht. Had zo'n idee van iets vloeibaars wat het doet prikken, of dat vloeibare met water. Zoiets als de geur van chloor met pep, die richting zeg maar. Als je hem proeft, smaakt hij donders vies. Echte pepsmaak, sterker als ik normaal proef eigenlijk... maar vind hem tot nu toe niet echt fijn te vertoeven, of ik heb zoveel tolerantie opgebouwt maar dat lijkt me niet. Want weet wel doseringen e.d. ik moet nemen dus...

Las laatst ook een topic "papierpep", toen het nog in het boterhamzakje zat en je deed hem dicht komen er ook stukjes de lucht in gewaaid...

Moet echt binnenkort een keer laten testen, want sta soms te kijken van wat er allemaal rondzweeft qua sneeuw.

Dan nog iets anders, stel je hebt pep waar iemand het nat heeft gemaakt doormiddel van iets vloeibaars wat op waterbasis is of gewoon water. Pep lost daarin op dus die pep lost op in dat water en word onwerkbaar. Maar als het water gewoon in het zakje verdampt, zeg maar het zakje is daarna nooit opengemaakt ofzoiets word de opgeloste pep van weer massa en werkzaam?? :confused: Of ben ik nu wazig :mrgreen: :wave:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb zelf ook wel eens pep gehad die na drogen geel werd, maar werkte gewoon goed. brandde inderdaad erg.

stel je hebt pep waar iemand het nat heeft gemaakt doormiddel van iets vloeibaars wat op waterbasis is of gewoon water. Pep lost daarin op dus die pep lost op in dat water en word onwerkbaar. Maar als het water gewoon in het zakje verdampt, zeg maar het zakje is daarna nooit opengemaakt ofzoiets word de opgeloste pep van weer massa en werkzaam??
Klik om te vergroten...

water verdampt in het zakje, dus je blijft het water houden, als je echt wilt weten wat er inzit laat het dan is testen :)
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat snap ik. Maar dit forum is er om erover te discussieren dacht ik zo... maar meer mensen zullen vast wel dit goedje hebben gehad. Begint nu een beetje naar lijm te ruiken :beer:

Lekker
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeg maar met de kop boven de verfpot hangen zeg maar
(L)


Flashpepperts bastards :( Als het nou een gram was maarja...


Vrijdag goeie-oeie als het goed is, moet van ver komen maar dan heb je ook wat :rockband:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die heb ik volgens mij ook gehad, was een behoorlijk harde klont (gedroogd) en een hele smerige geur zat er aan.

Maar echt geen pep gevoel kreeg je er van.

Ze kunnen hier altijd zo makkelijk zeggen
als je echt wilt weten wat er inzit laat het dan is testen
Klik om te vergroten...

Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer :(
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ik kan vanuit hieruit ook niet zeggen wat het zou kunnen zijn? niet voor iedereen is het makkelijk om te laten testen nee.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb er hier een die is beetje roze en na het verpoederen en drogen is hij gewoon wit..
goeie shit is het wel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
peppie zei:
Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer :(
Klik om te vergroten...
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Boven de 50% moet je al blij worden ....
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voldoet aan beschrijving.
Maar voldoet hij ook aan de procenten ?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#11
De laatste tijd heeft iedereen het hier dan over 70% of meer, maar vrijwel altijd is dat dan dex !

Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Niet te vergelijken met de normale 70% amfetamine.

En juist dat is bijna niet meer te vinden.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goede speed is gewoon schaars ..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Klik om te vergroten...

Appart, ik heb precies het tegenover gestelde. Ik sta meer strak, blijf veel langer wakker, en wordt geestelijk veel meer opgepept (lichamelijk wel wat minder). achja, iedereen ervaart het anders. Maar mijn psychiater zei wel dat dex veel sterker is.
W
WoodgnomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Petrovic zei:
Maar mijn ervaring met dex is dat het een hele milde speed variant is.
Klik om te vergroten...

Appart, ik heb precies het tegenover gestelde. Ik sta meer strak, blijf veel langer wakker, en wordt geestelijk veel meer opgepept (lichamelijk wel wat minder). achja, iedereen ervaart het anders. Maar mijn psychiater zei wel dat dex veel sterker is.
Klik om te vergroten...

Als je het objectief bekijkt;

Dex is sterker omdat het volledig bestaat uit(sulfaat niet mee getelt) d-amfetamine(dopamine gericht), integenstelling tot racemic dat bestaat uit dl-amfetamine(dex+levo). Levo(noradrenaline gericht) is ook sterker als racemic, omdat het dus volledig uit l-amfetamine bestaat.

Racemic is per gram dus minder effectief. Hier gaat het om het objectieve effect, wat onafhankelijk is van jouw subjectieve beleving van het effect. Jouw subjectieve beleving van het effect is weer afhankelijk van (heel) veel verschillende dingen.

Het verschil in beleving heeft dus te maken met verschil in effect, en niet(direct) met verschil in effectiviteit.

Huh?

De effecten van noradrenaline zijn, vergeleken met dopamine, vooral "lichamelijk" in de zin van;
Spijsvertering stil leggen
Bloeddruk verhoging
Hartslag versnellen
Spieren spannen
Maar in, vergelijking met dopamine, ook sneller onprettig(angst, onrust, gespannen etc). En aangezien l-amfetamine grotendeels noradrenaline gericht is, kan je zeggen dat dl-amfetamine een vergelijkbare lichamelijke en geestelijke kick geeft.

De effecten van dopamine zijn, vergeleken met noradrenaline, vooral "geestelijk" in de zin van;
Euforie
Cognitieve processen
Sociale "zin"
En, in vergelijking met noradrenaline, ook minder psychotisch. Nouja, dan kan je dus zeggen dat d-amfetamine een minder lichamelijke kick geven, maar een grotere geestelijke kick.(Daarom word ook vaak gezegd dat dex minder "schadelijk" is, omdat men makkelijker kan eten, slapen en relatief rustig is. Vooral in een verslaving is dit lichamelijk minder schadelijk.)

Maar, alles is ook weer sterk afhankelijk van individuele neurologische toestand, elk mens is anders. Daarom is de bovengenoemde beschrijving vanaf "Huh?" onbetrouwbaar, maar beter als de spontane hersenspinsels die velen uit schijten.
K
KrankenstynLid
01-01-2024, 00:00
#15
Woodgnome zei:
Daarom is de bovengenoemde beschrijving vanaf "Huh?" onbetrouwbaar, maar beter als de spontane hersenspinsels die velen uit schijten.[/i]
Klik om te vergroten...

Interessante bijdrage, maar waarom dek je jezelf in met die laatste zin? Als je toch niet gelooft dat de door jouw beschreven effecten kunnen 'zijn zoals ze zijn' vanwege de vele 'brillen' van gebruikers -dit voel je al aankomen tijdens de tweede helft van het betrouwbare gedeelte- dan had je posting net zo goed kunnen eindigen na het woord 'effectief'?
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krankenstyn zei:
dan had je posting net zo goed kunnen eindigen na het woord 'effectief'?
Klik om te vergroten...

"effectiviteit." :wink:

Wat maakt het uit, ieder heeft zo zijn eigen gevoel ermee dus is het juist als hij het op die manier uitdrukt. :)
A
ABC No JaneiroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Peppie, lees TRAGER

Woodgnome zei:
Als je het objectief bekijkt;

Dex is sterker omdat het volledig bestaat uit(sulfaat niet mee getelt) d-amfetamine(dopamine gericht), integenstelling tot racemic dat bestaat uit dl-amfetamine(dex+levo). Levo(noradrenaline gericht) is ook sterker als racemic, omdat het dus volledig uit l-amfetamine bestaat.

Racemic is per gram dus minder effectief
Klik om te vergroten...
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lol : dacht dat ie bedoelde voor het gedeelte "huh" :wave:
r
rauwboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 zei:
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)
Klik om te vergroten...

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Klik om te vergroten...



ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
rauwboy zei:
ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!
Klik om te vergroten...
Je hóéft het niet te nemen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."