#1
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?peppie zei:Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer![]()
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?peppie zei:Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer![]()
ExceptionalInsight zei:Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
psychopsychedelic zei:heb er hier een die is beetje roze en na het verpoederen en drogen is hij gewoon wit..
goeie shit is het wel

lysergine25 zei:Beste Peppie,
2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.
dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.
Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.
Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !
![]()
![]()

lysergine25 zei:Acetyllysergic zei:Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%
(is mijn theorie)
Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Je hóéft het niet te nemen..rauwboy zei:ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!

rauwboy zei:lysergine25 zei:Acetyllysergic zei:Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%
(is mijn theorie)
Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!

Hoeveel manieren zijn er...peppie zei:Maar de vraag is/was : hoe heb je het laten testen of getest![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."