Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pasta dat na drogen geel uitslaat

Speed, pasta dat na drogen geel uitslaat

91 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
peppie zei:
Maar ik ben vorige week ff 2 uur onder weg geweest naar Arnhem heen en weer om wat te laten testen.
Dat doe ik echt geen 2e keer :(
Klik om te vergroten...
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Boven de 50% moet je al blij worden ....
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sure... was ook zulke pasta jonge hey, zo nat en pasta is altijdd goed kan er ook niet mee gedondert zijn en was ook zulke goeie hey zo... je behoort helemaal geen vocht in het zakje te zien hey, je moet pasta hebben zonder dat je de waterbellen ziet zitten...

Maar soms lopen er menmsen tussen die de boel verneuken helaas... maar heb nu echte als van oudse weten te bemachtigen. Zozo, koste wel iets meer en moest van ver komen maar dan heb je ook wat..
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Dan ook niet mauwen als er iets mis gaat, oke?
Klik om te vergroten...

Waarom niet :confused:

Het hoort gewoon goed te zijn als je al niet eens meer mag klagen om dat die #@$* versnijders er troep doorgooien, waar gaan we dan heen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
psychopsychedelic zei:
heb er hier een die is beetje roze en na het verpoederen en drogen is hij gewoon wit..
goeie shit is het wel
Klik om te vergroten...

Ik heb ooit ook wel eens roze gehad, die ook roze bleef er zat een afschuwelijk smaakje aan, maar hij werkte briljant!

Ook de appeltjespep van weleer, was ook erg fijn!

Ben benieuwd naar het eindresultaat van die proef op de som, noisesupressor!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste Peppie,

2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.

dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.

Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.

Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:

:wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het amfetamine collectief der Nederlanden!
Motto: Samen opzoek, samen genieten.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Beste Peppie,

2 uur is idd lang, het kost mij ook 1,5 uur .... ondanks dat ze om de hoek zitten.
wat belangrijker is dat we allemaal langs elkaar heen werken en niet samenwerken.
Ergens moet die 70% liggen ..... en er is zat voor iedereen.

dus waarom moeten we elkaar afzeiken en overtreffen waarom werken we niet als 1 team samen.

Met een beetje vertrouwen en geduld kunnen we ook meer bereiken dan dat we nu hebben gedaan.

Wat jullie ... winst maken is niet het hoogsthaalbare .... 73% inkopen wel !

:hearteyes:


:wave:
Klik om te vergroten...


Precies, en daarmee is gelijk dat probleem opgelost dat je gelijk kilo's moet kopen.

Ik spreek er zat die beweren onversneden pep te kunnen leveren, let op !!! :beweren
Maar die zitten allemaal ver weg, meestal ergens in het zuiden v/h land , of in het Noorden.
En voor een onsje goede pep wil ik wel rijden.
Maar ik wil eerst testen en ga natuurlijk niet voor 1 of 2 gram een uur in de auto zitten, om er dan vervolgens achter te komen dat het niets is.

Dan is samen werken de beste oplossing, alleen moet dat wel buiten DF om. :)
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol : dacht dat ie bedoelde voor het gedeelte "huh" :wave:
r
rauwboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)
Klik om te vergroten...

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Klik om te vergroten...



ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
rauwboy zei:
ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!
Klik om te vergroten...
Je hóéft het niet te nemen..
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb ook gele pep gehad getest op 55%
h
hardcoremike12Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gister mijn speed eventjes laten testen voor dat ik naar pokke herrie ging:wink:

Heb hele goeie gevonden zat 70% in:) heb nu hooguit 3 kleine lijntjes gehad sinds gister middag en ben nu nog steeds klaar wakker:tongueout:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
hardcoremike12 zei:
zat 70% in
Klik om te vergroten...

Wat weinig :stoned:
h
hardcoremike12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
whehehe vind je ? :xtc:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
rauwboy zei:
lysergine25 zei:
Acetyllysergic zei:
Ze maken 100% pep (volledig vloeibare vorm), ze doen er 'iets' bij en het wordt vaste 73%

(is mijn theorie)
Klik om te vergroten...

Nee in vaste vorm hecht de amfetamine zich aan het HCL das zout.
Liquid speed zit in ampullen, en heeft geen zout.
Klik om te vergroten...



ken je het lekker inventieus ofzo neemen...........oftewel spuiten,......bah he!
Klik om te vergroten...

Inventieus :')
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vraagje hoe heb je het laten testen :confused:
h
hardcoremike12Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ken het spul trouwens:wink:

Ik koop het never meer :wink: t ruikt ontiegelijk naar wc eend dus wil niet weten waarmee het versneden is :openmouth:

Heb nu GOED spul of nja goed t blijft slecht maar jullie begrijpen het wel :tearsofjoy:
Ik zou zeggen gooi die zooi weg en koop wat anders :wave:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar de vraag is/was : hoe heb je het laten testen of getest :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
peppie zei:
Maar de vraag is/was : hoe heb je het laten testen of getest :confused:
Klik om te vergroten...
Hoeveel manieren zijn er...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."