Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hebt me helemaal niet verteld dat je je eigen tv-programma hebt. :(
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Dat is waar ook! Fuck die deeltjesversneller, Chris P kan met de hand atomen delen! Gewapend met een grote zak deeps, vlijmscherpe woorden én koksmes boekt hij wederom grote successen op het gebied van komkommeratomensplitsing!
Klik om te vergroten...
Alleen splitst hij geen atomen, maar moleculen. :openmouth:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Huh, nee toch?

http://www.deeltjesversneller.nl/

Hier staat van niet.. Het is toch niet zo heel bijzonder om moleculen te splitsen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Tot nu toe ben ik nog niemand tegengekomen die met zijn hand een atoom splitste, moleculen kan iedereen ja en daarmee blijft Mr. Pontius een mens, wellicht met wat bijzondere kwaliteiten, maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

Ja maar ik bedoelde ook niet serieus dat Chris P atomen kon splitsen hè. :P Just for the record.
Klik om te vergroten...
Dan eis ik een wijziging van je post. :P

edit; maar ik vlucht weer, ik ga teveel offtopic. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arthur King zei:
maar gewoon een mens. :)
Klik om te vergroten...

En daar ga je de mist in :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.



In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snap er nou geen reed meer van. Gaat dit topic nou over dexamfetamine wat farmaceutisch is of wat rechtstreeks uit het lab komt?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Andrew zei:
Of voor mensen met een andere smaak dan jij..
Klik om te vergroten...

Ja precies, wansmaak heet zoiets toch? :grin:

Nee serieus, heb me trouwens wel verkeerd uitgedrukt zag ik net toen het eerste dexsletje op MSN begon te huilen :grin: Al dat gedoe over dex tov normale speed vind ik puur drugsnobisme bedoel ik, net zoals coke tov speed. :tearsofjoy: Vind de prijs zelf niet echt van belang, heb ook best wel wat over voor goeie speed.

Wat die coke er nou weer mee te maken heeft weet ik niet, volgens mij waren er wel wat vergelijkingen in dit topic, maar als ik dopamine wil dan neem ik dat gewoon wel though, vind ik leuker effect geven en blijf er niet zo vertieft lang wakker van. Daar neem ik gewone speed voor, dat vind ik leuker dan coke én dex en werkt al lang genoeg, is nog eens veel leuker, energieker en fysieker ook dan die illegale ADHD medicijnen waar ik para en introvert van wordt. :grin:

clockcable zei:
Is er een manier om dex te onderscheiden van pep?
Klik om te vergroten...

Ja polarimeter. Dex en levo zijn de 2 mogelijke enantiomeren en als ze kijken met een polarimeter dan buigt het licht naar rechts af als je rechtsdraaiende pep hebt, volgens mij is dat dex. Racemaat zal waarschijnlijk gewoon niet buigen omdat dat 50/50 is en levo is dan linksdraaiend.

Wikipedia zei:
De benaming van enantiomeren kan gebaseerd zijn op het effect op gepolariseerd licht (de 'draairichting'), of op de structuur. Helaas is er geen correspondentie tussen de drie systemen die hieronder individueel worden besproken, alle combinaties zijn mogelijk.

D en L
D en L zijn de afkortingen van Dextro (rechts) en Laevo (links). D betekent dat de structuur rondom het asymmetrische atoom overeenkomt met rechtsdraaiend glyceraldehyde. L betekent het omgekeerde. Deze aanduidingen zijn bij suikers en aminozuren zeer gebruikelijk.

R en S
De aanduidingen R- en S- zijn gebaseerd op de prioriteitsregels van Cahn, Ingold en Prelog. De letters zijn afkortingen van de Latijnse woorden Rectus (rechts) en Sinister (links).
Om vast te stellen of een enantiomeer R- of S- is, wordt aan elke groep die aan het asymmetrisch atoom verbonden is een prioriteit toegekend. Deze prioriteit is gebaseerd op het atoomnummer (eigenlijk atoommassa, maar dat verschil is alleen bij gelabelde verbindingen belangrijk) van de atomen die aan het asymmetrisch atoom verbonden zijn. Als er meerdere gelijke atomen zijn, worden de atomen verderop in de functionele groep bepalend.
Vervolgens wordt in gedachten de groep met de laagste prioriteit naar achteren gedraaid, en een rondje gemaakt langs de overige groepen van lage naar hoge prioriteit. Als dit rondje rechtsom gaat, is de stof R, anders is de stof S.
Klik om te vergroten...

Alleen die dingen kosten wel 300-400eu op ebay, dus of je dat er voor over hebt? :P Maar je kan vast wel toegang krijgen tot die dingen als je chemie of farmacie studeert denk ik.
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik blijf me verbazen of de wondere wereld en met wat voor informatie sommige mensen mee op de proppen komen! :tearsofjoy:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#12
test dat ding voor 400 eu ook het percentage ?
heb je geen link ?

me need the speed .... o meter ....
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Tjah smaak.
Zou wat zijn he,ik zie het al voor me dat de dealer op ze fiets komt met ze dex en vraagt welke smaak je wilt en een balletje dex schept.



In mijn ogen zijn onsjes normaal,ik bedoel 50% verdampt is nog maar 50 gram.
Deel het met je vrienden en het is op.
Maar vroeger vond ik 3 gram al veel,ieder zijn mening.
Klik om te vergroten...

50% verdamping is veel te veel. Bij goed gedraaide hou je zeker 80% over.
n
nlsmurfje16Lid
01-01-2024, 00:00
#14
waar halen jullie die medicinale dex vandaan. gewoon bij de appotheek op recept of niet ?
want een vriend van mij heeft ook adhd en ik ook en die slikt nu dex en ik heb ook geprobeert en ik vindt het supper fijn spul aleen ja waar zou ik het LEGAAL vandaan kunne halen.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die heb ik vaker gehoord..
Zelden een niet natte ons gekregen ,of pasta/kleiachtig amper vocht en wel 50% verlies.(tena lady?)
Mooi ding was het echt een droge bal ooit,maargoed pep word verzwaard nu eenmaal met vochtiche vloeistoffen waarvan niet bekend is wat (de test ook niet) Nat bommen doe ik dus niet meer bespaart toiletbezoekje.
Meeste onsjes zit+- 50% tegenwoordig denk ik en wanneer word pep gauw hard en brokkig wanneer je manitol erbij doet dan word het ook droger natuuurlijk bv.0,8amf 0,2manitol dan denk je wat verdampt er weinig maar zit je weer met kwaliteit..(20 tot 35% gemiddeldes bij test)
80% over 'een' gram is het eerder gezien de procudure en een gram een langere weg moet afleggen en uitdroogd onderweg en waarschijnelijk word versneden ook nog is.

10 tot 30% is wel nice om te hebben maar liever een natte 73%.
En,maar plaats maar is 1 reactie op partyflock over dat 40% verdampt 'iedereen heeft daar het beste
En tjah goed gedraaid,het zijn geen jointjes 20% is eccht niet de standaard.
Over onsjes hebben we het even he.
Heb geen Maurice de hond statastieken maar virtueel op fora lijkt alle pep wel goed of word beleefd als goed 30% geeft al rush 'dus is ie goed' zolang ze het maar voelen lol :tearsofjoy:
Maargoed ik kom maar uit lisse en div. andere plekken bewoond en beleefd kwa speedcultuur,dit zijn me bevindingen en ervaringen uit het noorden ben maurice de statastieken niet bijdehand..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Liesette zei:
test dat ding voor 400 eu ook het percentage ?
heb je geen link ?

me need the speed .... o meter ....
Klik om te vergroten...

Jammer genoeg niet, enkel dex/levo denk ik. Weet niet of het veel waard is als je geen 100% dex of levo hebt. Weet het niet zeker, zou je eens moeten nakijken voor je zo'n ding koopt :P Maar dat toestel wordt daar wel voor gebruikt.

Zo'n ding is het:

http://cgi.ebay.com/Disc-Polarimeter-So ... ltDomain_0
H
HighlivingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dex :hearteyes: !!
Nadat ik een paar maanden terug een nieuwe dealer had gezocbt, ben ik helemaal om. Eerste dealer had alleen levo en toen ik kon kiezen heb ik eens dex geprobeerd. Het is wel even wennen omdat je anders hardgaat op dex, maar ik vind het gevoel beter.
Meer ontspannen, minder vaag en werkt langer:)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Opzich ben ik wel een fan van DEX ten opzichte van Speed. Maar de kater blijft voor mij het zelfde. Al kon ik wonder boven wonder wel voor het eerst slapen na gebruik van DEX.

Maarja speed of dex het blijft kwa effect super!! Maar de kater en de na/bij effecten maken het voor mij, niet tot iets wat ik vaak wil gebruiken. Maar voor sommige momenten is het geniaal.

Kwa effect/prijs verhouding is het de beste drugs. Maar kwa kater, de heftigste.

Dus ja veel dubbele gevoelens bij DEX/Speed.

Maar voor af en toe en dan even goed op de dosering letten, de kater proberen te verminderen. Dan is het zeker zwaar relaxed.

Ik had dit keer trouwens ook geen rare verschrompelde gebruikelijke pep lul(dus dat was wel een bijkomend voordeeltje) Maar als je sex wil hebben, dan gewoon even aandacht geven en hij wordt harder dan staal. Alleen de eerste keer schrok ik me kapot whahah. De orgasme zelf is ook super heerlijk en heftig. Dus ja voor de sex is pep prima. Op DEX nog niet gedaan, maar dat zal zeker het zelfde zijn.

Ik zou zelf dus niet kunnen werken een dag na DEX. Ik doe dat zelf dus ook niet.

:)
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vreemde vraag: ik heb dex van de apotheek, heb het nu al bijna een jaar, is het mogelijk dat de werkingsduur ineens verandert? (langer werkt dan eerder) (eerder was het 2-2,5 uur, nu 3-6 uur) daarnaast heb ik sinds de laatste 6 weken ook last van overdoserings kenmerken bij normale doseringen. (2x 5mg)
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nog wel wat pilletjes (5 mg.) liggen, die wil ik best verkopen voor een goede prijs!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."