Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben natuurlijk geen specialist en we kunnen een welles nietes spelletje spelen :mrgreen: volgends mij had ik van deze site dat het geen slaapmiddel was www.melatonine.nl maar weet ook niet zeker of die site wel betrouwbaar is, heb geen bronnen gechecked
, maar buiten dat werkt melatonine dus niet?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Free Bird zei:
Ik ben natuurlijk geen specialist en we kunnen een welles nietes spelletje spelen :mrgreen: volgends mij had ik van deze site dat het geen slaapmiddel was http://www.melatonine.nl maar weet ook niet zeker of die site wel betrouwbaar is, heb geen bronnen gechecked
, maar buiten dat werkt melatonine dus niet?
Klik om te vergroten...

Misschien moet je lezen wat ik schrijf, ik zeg toch niet dat het een traditioneel slaapmiddel is? Het is, zoals ik al zei, een lichaamseigen stof die een gevoel van moeheid geeft. En daardoor ZOU je het een slaapmiddel kunnen noemen, dat is afhankelijk van je definitie van dat middel. En ik zeg toch dat melatonine prima werkt, omdat het een gevoel van moeheid geeft..? Ik snap je punt niet helemaal.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Free Bird zei:
ik heb helemaal geen punt gesteld maar een vraag.
Klik om te vergroten...

En daar antwoord ik op, voor de derde keer, dat het dus WEL werkt omdat je er fucking moe van wordt.
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb toch niet gezegd dat ik geen atwoord had? :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zegt 'we kunnen een welles nietes spelletje spelen', je bent het dus ergens niet met me eens, in wat ben je het dan niet met me eens? Dat bedoelde ik met wat je punt was.
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik bedoeld niet dat ik het niet met je eens ben maar dat jij iets denkt en ik iets denktwat al herhaalt was. waardoor hetheet beetje op welles nietes leek. maar waar je toch niet uit kan komen omdat je gewoon iets anders weet/gelezen/gehoord hebt. dat bedoeld ik er mee.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
We kunnen er wel uitkomen, door de feiten te achterhalen. :)
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#8
natuurlijkdaarom gaf ik die site erbij. aangezien ik mn bronnen niet goed gechecked heb heb ik eerlijk gezegd geen zin om dat te doen omdat ik eigenlijk benieuw was naar de belveving van andere. en niet naar keiharde feiten.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij beweert dat het geen slaapmiddel is, dat wilde ik even corrigeren aangezien het wel degelijk als slaapmiddel (hoewel het zeker niet hetzelfde als bijv. benzo's is) wordt gebruikt. Dat is een feit.

Met de subjectieve beleving van mensen kan ik je niet verder helpen, aangezien ik het nog nooit na speed heb geprobeerd.
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#10
ok nou bedankt voor je reactie :P maar ik hoop wel dat je begrijpt dat jij wel kan zeggen dat het een feit is maar jij wel van alles kan zeggen op een manier van: ik weet niet of jij wel een betrouwbare bron bent aangezien jij de mijne bent voor deze informatie en ik d jouwe niet weet. :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Free Bird zei:
ok nou bedankt voor je reactie :P maar ik hoop wel dat je begrijpt dat jij wel kan zeggen dat het een feit is maar jij wel van alles kan zeggen op een manier van: ik weet niet of jij wel een betrouwbare bron bent aangezien jij de mijne bent voor deze informatie en ik d jouwe niet weet. :P
Klik om te vergroten...

Het is dus wel een feit, omdat het door artsen als slaapmiddel wordt voorgeschreven. Dat is niet iets wat ik zelf verzin of dat afhankelijk van je interpretatie is. Vraag maar aan je huisarts, of kijk op een willekeurig doosje melatonine bij de drogist. Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit is iets wat algemeen bekend is, wat ik weet en niet iets wat ik naar mijns inziens met bronnen hoef te onderbouwen aangezien je dit kunt zien door de eerste beste drogist binnen te lopen.
F
Free BirdLid
01-01-2024, 00:00
#12
zolang je het begrijpt hoeft ik er niets meer aan toe te voegen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik nu niet zo druk bezig was met mijn huis schoon te maken zou ik hier ook zo'n lang verhaal typen...

*helaas*

:P
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet niet of ik misschien als newbie zijnde nog gelijk met de deur in huis val met zo'n topic, if so hoor ik het natuurlijk graag! Heb wel een aantal dexamfetamine topics gezien maar die bloeden vaak een langzame dood. Dus bij deze mijn Dexamfetamine Fan Topic! :grin:

Ik ben sinds een tijdje bekend met Dexamfetamine, na eigenlijk Amfetamine/Speed afgezworen heb. Speed heeft een heel ernstig opgejaagd gevoel voor mij, iets waar ik niet opzoek naar was qua drugs. Ik was meer een Coke persoon. Toen ik pas voor het eerst Dexamfetamine snoof/slikte ging er een wereld voor me open! Mijns inziens valt Dex absoluuuut niet onder de noemer speed, ik vind het een drug op zich!

Het grootste voordeel voor mij ten opzichte van welke drug dan ook is: GEEN KATER!
Ik ben een aantal keer 2 nachten 3 dagen doorgegaan op Dex en heb nog geen enkele keer last gehad van een lichamelijke of emotionele kater. Echter ben ik wel gewoon bezig gegaan met dagelijkse bezigheden, ik snap dat wanneer je de dag na je dex avontuur niets te doen hebt je best wel in kunt storten. Dit hoor ik nog wel eens bij mensen in mijn omgeving maar 90% van de mensen die ik ken die dit geprobeerd hebben, hebben gewoon GEEN crash ondervonden. (Niet kunnen slapen omdat je 1 nachtje door bent gegaan en teveel genomen hebt noem ik geen emotionele crash, dat doe je namelijk gewoon zelf :P) De enige vermoeidheid die ik ervan ondervind is gewoon natuurlijk, het idee aan het eind van mn avontuur dat ik er een lange werkdag op heb zitten. Dat is niet meer dan logisch want het blijft een aanslag op je lichaam.

Daarnaast vind ik het gevoel heel erg vergelijkbaar met het gevoel dat ik krijg van Coke. Een hele fijne rush, soms met het een en ander aan kaaktrekken. Het aggressieve en opgefokte van Speed heb ik nog nooit in Dexamfetamine ondervonden.

Het enige nadeel wat ik mij so far kan bedenken is de amfetamine penis :tongueout: En het feit dat je er bijv geen kater van krijgt, wat het makkelijker maakt om vaker te gebruiken. Gelukkig heb ik hier verder geen last van, als ik lekker door ben gegaan op Dex ben ik de dag erna fris zonder enige drang naar het goedje.


Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de andere Dex fans van DF. Laat dit nou geen topic worden waarin ik wordt aangevallen op mijn negatieve ervaringen met speed, ik respecteer elke gebruiker en de drug die zij gebruiken :) Ik snap ook wel dat mensen Speed lekker vinden, het is alleen niet voor mij weggelegd.


Ik zie jullie reacties graag tegemoed :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
plantenbak zei:
Als ik nu niet zo druk bezig was met mijn huis schoon te maken zou ik hier ook zo'n lang verhaal typen...

*helaas*

:P
Klik om te vergroten...


Je bedoeld, als IK nu niet zo druk bezig was met een zooitje maken van JOU huis, zou jij nu niet hoeven opruimen en gewoon een lang verhaal kunnen typen :rolleyes:

:rock:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hoe weet jij dan of je dex koopt ?

en hoeveel neem je dan ?

En hoe ?

:hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dex fan reporting in.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit spul staat hoog op mijn verlanglijstje :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
lysergine25 >

I'm pretty sure it's dex.. 100% sure even :) Zowiezo zoals ik in bovenstaande post al meldde, van Speed (niet caffeine zooi, gewoon goeie kwaliteit amfetamine) raak ik zwaar opgefokt en aggressief.. Hoe mijn bui is maakt niet uit, dat gebeurd gewoon standaard nadat ik amfetamine snuif of in een bommetje slik.

Met Dexamfetamine heb ik dat totaal niet, ik heb totaal geen moeite met concentreren op dingen, terwijl ik dat zonder Dex wel heb (misschien moet ik maar eens een ADD test doen? :P). Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.

Hoe ik het gebruik verschilt, de ene keer snuif ik (dit vind ik wel heel moeilijk, vaak kokhalzen omdat het zo smerig is... Het branden vind ik zo erg nog niet eens maar die smerige smaak bah) maar meestal drop ik bommen.. Wat daar in gaat verschilt eigenlijk per keer.. De ene keer drop ik een bommetje bij van 50mg, de andere keer drop ik er 1 van 150mg.

:hearteyes: Dex :hearteyes:


Immo >

je hebt per direct mijn volledige respect :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dex ... ik hoor er de laatste tijd toch goeie verhalen over!
Is het dan echt beter als pep?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."