Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe kan je nou fan zijn van dexamfetamine, dat slaat echt nergens op. :confused:
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben er toch niet zo'n fan, heb nog een paar stripjes van 5 mg pillen liggen en een paar gram in poedervorm, denk niet dat ik het nog eens zal gebruiken, ik word er te suf van
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat ik me ook maar bij dit clubje ga voegen, misschien komt het weer tot leven. Heb om te beginnen ontzettend genoten van de 9 pagina's welke dit topic inmiddels rijk is. Ik ben ook een ware fan, van amfetamine in alle soorten en maten. Hedendaags vooral ook aan de dex.. De straat-speed kwaliteit ging al steeds vaker achteruit hier in de buurt. En vooral fysiek raakte ik langzaam aan steeds meer op het randje tussen leven en 'schijndood.'

Momenteel zit ik op 10 tabletten a 5mg dex-amfetamine per dag
:rock:
b
bruuk83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger op afters had iemand vaak dex bij zich, maar eigenlijk werd dat door ons alleen gebruikt om jezelf ff te ontnuchteren na keta bijvoorbeeld. Of als je steeds in slaap viel door de ghb. Na een klein snuifje dex kon je dan weer zonder het wat hardere effect van gewone pep. Zo ervaarden we het ook, in je hoofd werd je helder en scherp, zonder dat je fysiek strak ging staan. Maar wij hebben het nooit ervaren als partydrug, meer als optioneel onderdeel om bij je te hebben :P
w
wasbeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
FF EEN REACTIE MBT 'DEX AMFETAMINE, IK BEN EEN ADD-PATIENT EN KRIJG VAN DE PSYCHIATER DEXAMFETAMINE. HET IS INDERDAAD ZO DAT 'DEX' WEL HEEL ZUIVER IS,MAAR ZEKER NIET ZO STERK ALS DE SPEED V/D LOCALE DEALER.
DE VERHOUDING IS ± 1 OP 3; DWZ: 1TABLETJE DEX= 5MG TEGEN 3X DEZELFDE HOEVEELHEID VAN DE NORMALE 'SPEED. JE HEBT LINKS EN RECHTS DRAAIENDE SPEED. RECHTS DRAAIEND IS BETER VOOR JE MIND- 'DEX'=RECHTS DRAAIEND.

*Modknip, die mail hoeft er voor niets bij te staan.
Als de discussie te groezelig is voor gewoon openbaar in het topic te plaatsen, hoeft hij helemaal niet plaats te vinden.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hey wasbeertje,

Dit is al de 2e reactie die ik in all caps zie. Dit is je eerste waarschuwing, volgende keer geen caps gebruiken. Bij voorbaat dank.
R
Redlabel22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi iedereen
ik had een vraagje
ik heb 30 mg dex
en ik wou dus weten of je daar hard van gaat?
heb btw add
:rock: :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."