Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik de Smartshop in Hoorn heb ik echter wel pillen gehaald waar ik net zo hard/harder op ben gegaan dan menig xtc. Nu is mijn ervaring met MDMA beperkt, maar wel voldoende om te zeggen dat die Nu'tjes/Human Nature/Amaste (het veranderd regelmatig van naam) die ze daar verkopen toch wel lekkere is. Ze kosten helaas €13,- voor 2 blauw witte capsules. Hierop heb je aan het begin wel genoeg aan voor een hele avond. Wat er in zit, weet ik niet. Ik heb ze nog niet laten testen. Ik heb hier vaak op lopen trippen. Meestal 2 pillen voor een dikke trip van 8uur. Na 45minuten voel je het borrelen in je maag. Na 60 minuten begin je je licht te voelen in je hoofd. Korte tijd daarna komt er echt een heftig 'love-gevoel' over je heen en we hebben heel wat af geknuffeld . En teksten zoals "Ik ben zo blij dat wij bij elkaar zijn", zijn ons niet vreemd gebleven. Na een paar uur neemt het love gevoel op eens af, maar kan soms ook weer in golven terug komen. Ik zit er over na te denken om deze weer eens op te halen voor Mysteryland! Verder heb ik ook iets soortgelijks twee keer getest. Deze kwamen echter uit de smartshop in Zwolle. Deze doorzichtige capsules, met een helder wit poedertje, zijn 6euro per stuk en lost verkrijgbaar. Bij een enkele pil heb ik beide keren nooit iets gevoeld. Het gevoel kwam pas bij de tweede pil. Dezen hebben niet het love gevoel. Wel had ik echt zin om veel te doen en werd ik erg druk. Dit leek meer om amfetamine dan mdma. Ook omdat ik nooit kon slapen met deze zooi. De eerste keer heb ik ze om 2100 in genomen. De tweede om 2200 omdat ik nog niks voelde. Binnen 15minuten liep ik op straat met een stevige pas omdat ik opeens geen zin meer had om binnen te zitten. De kick die toen door me heen ging was echt overweldigend. Helaas was dit er na een uur al weer af en bleef ik gewoon wakker. Verder voelde het een beetje als amfetamine. Ik ben naar een paar vrienden gegaan. Wij hebben wat gepraat over koetjes en kalfjes.In 0300 heb ik een jointje gerookt om te kijken wat het met me deed. Het haalde echt niks uit. Om 0600 probeerde ik wat te slapen, maar ik was om 0900 al weer klaar wakker. Iets wat ik met speed ook vaak heb. Verder heb ik ook Happy-e-Caps geprobeerd, maar volgens mij kun je dan nog beter Vitamine-C pillen gaan eten. Daar heb je net zoveel plezier van . Zijn er nog meer mensen met ervaringen van deze pillen uit Hoorn en Zwolle? Ik hoor het graag!!"
"Die van Zwolle komen gewoon onder de balie vandaan. Die van Hoorn zit wel een bijsluiter bij, maar die heb ik momenteel niet bij de hand. Ik zal even kijken of ik eentje kan regelen. Maar dan nog, ik twijfel aan de betrouwbaarheid van die informatie."
"Wat is een RC? Lastig zoeken op het forum als een zoekterm minimaal 3 letters moet zijn"
"Ah Merci Madam! Ik neem aan dat deze dan ook niet te testen zijn voor inhoud, omdat het moeilijk onderzoeken is als je niet weet waar je naar zoekt?? Ik denk dat ik vanmiddag toch even helemaal naar Hoorn vlieg om een paar op te halen (puls wat bonbons) voor Mysteryland. En als het kan, ook om te testen."
"Echt heel veel praten. En met behulp van alcohol gaan de remmen pas echt los. Dan gaat het ook over de zwaarste dingen van het leven."
"Carlitos zei: W.F.L. zei: Ga maar is met een natte ons dex 45 minuten rijden in je auto 2x verpakt in gripzak. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Wil het best proberen, al was het alleen maar om een ons natte dex in mijn auto te hebben... ahum Anyway, dit topic heeft er een fan bij. Zaterdagavond een enkele dex pil genomen. Na anderhalf uur reden we langs het Abe Lenstra stadion en ik merkte op dat mijn vermoeidheid plaats had gemaakt voor enorme berg concentratie kracht. Ik heb dat stadion de afgelopen 22 jaar nog nooit zo aandachtig bekeken. Ik merkte dat ik ook dat ik mij niet meer dronken voelde. Het werkte bij mij dus vrij fijn. De speed rush ben ik niet zo verslaafd aan. Ik kan best zonder en omdat dex makkelijker te doseren is en de kater de volgende dag ook minder bij mij was, betitel ik mij nu ook een dex fan. Amen"
"Bij mij wel. Met speed ben ik erg wakker en heb ik echt een "rush" gevoel (ik geloof dat het hier het "speed rush" gevoel word genoemd?). Ik word er erg druk van en ik wil gewoon heel veel doen/praten. Stil zitten is dan klote. Met dex ben gewoon wakker. Als ik wil chillen lukt dat best en ik kan me dan gewoon concentreren. Ik voel me met dex eigenlijk heel normaal, maar wel erg wakker. Beetje duidelijker zo Falmeon?"
"Lawrence Bender zei: Gewoon een standaard ADHD-dex-pil? Want daar zit echt maar 5mg in ongeveer. Op dexamfetamine kun je ook een flinke rush krijgen als je meer neemt. Klik om te vergroten... Ja, less is more . Ik vond 1 pil ook wel genoeg, ook al is het zo weinig. Die rush hoeft van mij niet persee. Ik ben soms alleen op zoek naar een manier om gewoon wakker en scherp te blijven. En tussen 21.30 en 04.00 overstemde het ook het dronken gevoel. Na vier uur begonnen mij pas al die biertjes echt op te vallen. Maar tegen die tijd stond ik ook al een hele tijd met een paar mooie meiden te klessebessen (wakker van de dex en grenzeloos door de alcohol)"
"Ik blijf me verbazen of de wondere wereld en met wat voor informatie sommige mensen mee op de proppen komen!"
"Ik kan ook aan een paar van deze pillen komen. Als ik het goed begrijp heeft dit dus het zelfde effect als speed. Maar is dit dan misschien ook minder schadelijk dan speed?"