Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EPxZ7Ft3LVs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EPxZ7Ft3LVs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
Helaas moet Olle weer de pretbederver zijn :(
Klik om te vergroten...
Vind je dat soms niet fijn?
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
Chris Pontius zei:
Helaas moet Olle weer de pretbederver zijn :(
Klik om te vergroten...
Vind je dat soms niet fijn?
Klik om te vergroten...

Soms niet!

Back on topic dan :grin: Waar zijn al die dexpep fans dan!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Represeeeeeeeeent!

:grin:

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Represeeeeeeeeent!
Klik om te vergroten...
Ik represeeeeeeeent - die markt van je kapot!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
misanthrophy zei:
Waar zijn al die dexpep fans dan!
Klik om te vergroten...

Niet hier iig.. :mrgreen:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ow fuck, dus dat was zijn bier?
Jezus, heb ik weer de verkeerde lopen drogeren, dacht dat het van jou was. :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
dacht dat het van jou was. :(
Klik om te vergroten...


Rabbithole zei:
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
Klik om te vergroten...


:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Chris Pontius zei:
dacht dat het van jou was. :(
Klik om te vergroten...


Rabbithole zei:
En je hebt ook geen rekening gehouden met zijn tolerantie... Die dosis die jij normaal gesproken geeft om sletjes out te laten gaan is een pretje voor Jezus, nu heb je hem alleen maar heel geil gemaakt!
Klik om te vergroten...


:') Dacht dat jij zo'n net meisje was.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Ik had even over "dacht dat het van jou was" heen gelezen, nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
Klik om te vergroten...

Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in? :openmouth:


D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rabbithole zei:
Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
Klik om te vergroten...

I'm listening.... Lollipopparties?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
nu heb ik mezelf zomaar een sletje genoemd. :grin: :grin: :tearsofjoy: Hahaha.
Klik om te vergroten...

Zomaar....? Of schuilt er een kern van waarheid in? :openmouth:


Klik om te vergroten...

Dat sowieso, ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Zo heb ik gisteren op één en dezelfde dag Band of brothers, Alice in Wonderland en Up gekeken met zowel Mosselman als Ragnarok. :openmouth:

Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:
Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
Klik om te vergroten...

I'm listening.... Lollipopparties?
Klik om te vergroten...

Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rabbithole zei:
De Mosselman zei:
Rabbithole zei:
Tevens ben ik regelmatig te vinden op lollipopparties.
Klik om te vergroten...

I'm listening.... Lollipopparties?
Klik om te vergroten...

Klopt. Iedere vrijdag- en zaterdagavond ga ik alle lollipopparties in Zuid-Holland af, ik sabbel er lustig op los om zoveel mogelijk breezers te kunnen consumeren. En stiekem hoop ik natuurlijk altijd nog dat er ook eens wat GHB is doorgegaan, het is mijn grootste wens om naakt wakker te worden in een container in Venlo.
Klik om te vergroten...

Er zijn vast wel genoeg df leden die jou willen helpen met die wens te vervullen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
goede morgen de dag is al begonnen ... want mijn potje met dex .. is al op de tafel gezet !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Slapen is voor apen, als je dex gebruikt ga je dus niet slapen.
Dan moet je ook niet willen slapen.

Je hebt 120mg dex, ik zou zeggen pak eerst 60 mg en mocht je dat te mild vinden kan je altijd nog later wat meer nemen. Laat je xtc lekker links liggen en bewaar het voor een volgende keer, kan je eerst eens goed die dex uit testen.
M
Mr. LostLid
01-01-2024, 00:00
#17
eeen hele goed avond best dex-genieters,

ik is momenteel tijdelijk woonachtig in london en daar is helaas een hoop vervuilde rotzooi,
dus mijn maatjes uit nederland sturen mij 1per maand een verrassing op... dik keer heb ik jullie favo goedje binnengekregen :grin: 24st van 5mg dexamfetamines en 2 lkkr X-tabletjes, nou had ik dus een paar vraagies aangezien ik dit goedje nog neit eerder gehad heb en mrge en 2 lkkr total los wil gaan op een hollands house feesie,

A: wat is het algemene effect (en nee heb geen ADD of ADHD)
B: wat is aangerade dosis voor avondjes stampe tot uurtje of 5 ( met poging tot slapen daarna)
C: wat is het effect in combinatie met XTC en/of drank

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kijk uit naar de antwoorden :grin:


grtzzz from london city :rock:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Geen dex maar wel gewone pep gescoord, 72% :hearteyes:
M
Mr. LostLid
01-01-2024, 00:00
#19
nou ff kleine update over mijn eerste dex ervaringkje:

vanochtend paar kleine lijntjes gehad, voelde bijna nix van dus ome klaas zen advies ff opgevolgd, 10 pillegies velpulferd en vervolgend begonne met wegwerke...

ondertusse ongeveer de helft weggewerkt, en moet zegge bevalt me zeeeeeer goed, kaak is wel wat levendig, typse klamme klauwen maar wel zeer actief,tot zo ver al gelijk liefhebber van dit heerlijke goedje

tot sprekens
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
leppeh zei:
Geen dex maar wel gewone pep gescoord, 72% :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar zou ik ook wel voor tekenen. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."