Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine Fantopic

Dexamfetamine Fantopic

346 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet of ik misschien als newbie zijnde nog gelijk met de deur in huis val met zo'n topic, if so hoor ik het natuurlijk graag! Heb wel een aantal dexamfetamine topics gezien maar die bloeden vaak een langzame dood. Dus bij deze mijn Dexamfetamine Fan Topic! :grin:

Ik ben sinds een tijdje bekend met Dexamfetamine, na eigenlijk Amfetamine/Speed afgezworen heb. Speed heeft een heel ernstig opgejaagd gevoel voor mij, iets waar ik niet opzoek naar was qua drugs. Ik was meer een Coke persoon. Toen ik pas voor het eerst Dexamfetamine snoof/slikte ging er een wereld voor me open! Mijns inziens valt Dex absoluuuut niet onder de noemer speed, ik vind het een drug op zich!

Het grootste voordeel voor mij ten opzichte van welke drug dan ook is: GEEN KATER!
Ik ben een aantal keer 2 nachten 3 dagen doorgegaan op Dex en heb nog geen enkele keer last gehad van een lichamelijke of emotionele kater. Echter ben ik wel gewoon bezig gegaan met dagelijkse bezigheden, ik snap dat wanneer je de dag na je dex avontuur niets te doen hebt je best wel in kunt storten. Dit hoor ik nog wel eens bij mensen in mijn omgeving maar 90% van de mensen die ik ken die dit geprobeerd hebben, hebben gewoon GEEN crash ondervonden. (Niet kunnen slapen omdat je 1 nachtje door bent gegaan en teveel genomen hebt noem ik geen emotionele crash, dat doe je namelijk gewoon zelf :P) De enige vermoeidheid die ik ervan ondervind is gewoon natuurlijk, het idee aan het eind van mn avontuur dat ik er een lange werkdag op heb zitten. Dat is niet meer dan logisch want het blijft een aanslag op je lichaam.

Daarnaast vind ik het gevoel heel erg vergelijkbaar met het gevoel dat ik krijg van Coke. Een hele fijne rush, soms met het een en ander aan kaaktrekken. Het aggressieve en opgefokte van Speed heb ik nog nooit in Dexamfetamine ondervonden.

Het enige nadeel wat ik mij so far kan bedenken is de amfetamine penis :tongueout: En het feit dat je er bijv geen kater van krijgt, wat het makkelijker maakt om vaker te gebruiken. Gelukkig heb ik hier verder geen last van, als ik lekker door ben gegaan op Dex ben ik de dag erna fris zonder enige drang naar het goedje.


Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de andere Dex fans van DF. Laat dit nou geen topic worden waarin ik wordt aangevallen op mijn negatieve ervaringen met speed, ik respecteer elke gebruiker en de drug die zij gebruiken :) Ik snap ook wel dat mensen Speed lekker vinden, het is alleen niet voor mij weggelegd.


Ik zie jullie reacties graag tegemoed :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
plantenbak zei:
Als ik nu niet zo druk bezig was met mijn huis schoon te maken zou ik hier ook zo'n lang verhaal typen...

*helaas*

:P
Klik om te vergroten...


Je bedoeld, als IK nu niet zo druk bezig was met een zooitje maken van JOU huis, zou jij nu niet hoeven opruimen en gewoon een lang verhaal kunnen typen :rolleyes:

:rock:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe weet jij dan of je dex koopt ?

en hoeveel neem je dan ?

En hoe ?

:hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dex fan reporting in.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit spul staat hoog op mijn verlanglijstje :)
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 >

I'm pretty sure it's dex.. 100% sure even :) Zowiezo zoals ik in bovenstaande post al meldde, van Speed (niet caffeine zooi, gewoon goeie kwaliteit amfetamine) raak ik zwaar opgefokt en aggressief.. Hoe mijn bui is maakt niet uit, dat gebeurd gewoon standaard nadat ik amfetamine snuif of in een bommetje slik.

Met Dexamfetamine heb ik dat totaal niet, ik heb totaal geen moeite met concentreren op dingen, terwijl ik dat zonder Dex wel heb (misschien moet ik maar eens een ADD test doen? :P). Ik heb het idee dat ik een x aantal uur het gevoel heb dat ik met coke voor 15/20 minuutjes heb. Ik krijg geen crash van Dex, iets wat ik bij Amfetamine gebruik ALTIJD heb en flink ook.

Hoe ik het gebruik verschilt, de ene keer snuif ik (dit vind ik wel heel moeilijk, vaak kokhalzen omdat het zo smerig is... Het branden vind ik zo erg nog niet eens maar die smerige smaak bah) maar meestal drop ik bommen.. Wat daar in gaat verschilt eigenlijk per keer.. De ene keer drop ik een bommetje bij van 50mg, de andere keer drop ik er 1 van 150mg.

:hearteyes: Dex :hearteyes:


Immo >

je hebt per direct mijn volledige respect :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dex ... ik hoor er de laatste tijd toch goeie verhalen over!
Is het dan echt beter als pep?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nadat ik de eerste keer dex op heb gehad wou ik niet meer terug naar gewone pep. Ik heb veel meer het gefocusde met dex en de roes is iets mentaler dan gewone pep naar mijn idee. Ik ervaar ook meer euforie dan met normale pep en de vervelende bijwerkingen zijn wat minder (eetlust, comming down, gejaagdheid, kater).

Maar iedereen ervaart het weer anders, een vriend van mij zweert bij gewone pep.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
:confused:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petrovic zei:
Maar iedereen ervaart het weer anders, een vriend van mij zweert bij gewone pep.
Klik om te vergroten...

Zo gaat het uiteindelijk toch met alles.. De een rijdt het liefst Volkswagen en de ander Seat, de een drinkt het liefst Wodka de ander Whiskey. :)

Dus om op Flameon's vraag in te gaan.. Wat is beter, het is eigenlijk maar net waar je naar op zoek bent :) Maar ik vind het wel leuk om te zien dat mensen als Petrovic sinds ze Dex hebben geproefd niet meer terug willen op gewone pep :grin: Wat je zegt over het Euforische en het Gefocusde herken ik ook heel erg in mijn eigen ervaring met Dex :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
salvation zei:
Dit spul staat hoog op mijn verlanglijstje :)
Klik om te vergroten...
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
yeti zei:
:confused:
Klik om te vergroten...

Verklaer u nader :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik prefereerde de dex ook een best wel lange tijd.
Maar uiteindelijk vind ik speed toch leuker.
Ik houd er van om redelijk wat te nemen en bij dex word het wat sneller 'vaag' in je hoofd.
Bij speed heb ik dat minder,van speed slaap ik tenminste een uurtje of 8/10 na gebruik.

En speedrush is lekkerder,zo'n gejaagd gevoel gevoel dat lekkere strakke alsof je heel licht bent etc.Op speed zou ik veel eerder een rondje wandelen dan op dex.
Ik word van beide rustig maar van speed ben ik toch wat meer ondernemend en socialer.
Ik ervaar een meteen een ander gevoel met speed vs. dex ik merk het meteen altijd ..

Verder heb ik eerst mischien de schadelijkheid wat onderschat van dex het voelde niet een stuk 'gezonder' als normale speed mede door mindere kater,meer eten.
Maar na wat langer gebruik voelde ik me net zo depri als dat ik van speed altijd werd alleen leek dit veel sterker te zijn en te blijven op een of andere manier.Terwijl de katers er nooit naren waren.

Afwisseling is het beste
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb zelf al een jaar of 2 geen normale speed gebruikt, sinds ik dex in mijn bezit had heb ik nooit meer normale speed gebruikt. Ik zou eigenlijk wel weer eens een keertje normale speed willen gebruiken om het effect eens goed te vergelijken. Het fijne van dex vind ik dat je er geen kater aan over houd mits je gewoon slaapt, eet en geen alcohol erbij nuttigt. Zelf gebruik ik meestal 50 tot 100mg door middel van een capsule, bij hogere dosissen ervaar ik de effecten onprettig dus neem ik zelden meer dan dat.

Dex :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zonder Dextro Amfetamine Sulfaat geen leven .....

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
misanthrophy zei:
yeti zei:
:confused:
Klik om te vergroten...

Verklaer u nader :)
Klik om te vergroten...
Er is toen iets misgegaan met posten maar nu kan ik me mijn reactie niet meer voor de geest halen.

Anyway, complimenten voor je avatar. Verander hem aub de eerst komende jaren niet want dit is voor mij een smilie waar ik automatisch een grijns van oor tot oor van krijg :) Ben je net zo mateloos met dex als Jake met pretzels?

Kijk je ook wel eens onder invloed van dex naar 2 AND A HALF MAN?
Ze waren weer great vanavond :beer:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nog nooit onder invloed naar de serie gekeken, misschien maar eens doen dan :grin: En ik probeer het altijd met mate te gebruiken... Probeer :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
misanthrophy zei:
En ik probeer het altijd met mate te gebruiken... Probeer :grin:
Klik om te vergroten...

Van proberen kan je leren :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik nu niet zo druk bezig was met mijn huis schoon te maken zou ik hier ook zo'n lang verhaal typen...

*helaas*

:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."