Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#1
16 juli voor het laatst gehad en niets meer gehad, eigenlijk nog steeds geen trek in pep. Ok af en toe ff-tjes trek gehad, maar nope voor mij geen pep meer :wink: To dangerous :wink:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
it'sme zei:
To dangerous :wink:
Klik om te vergroten...

I dangerous
you dangerous
he dangerouses
:)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casplantje. zei:
Grr... had vandaag de uitslag van het testcentrum verwacht. Heb die man de hele dag geprobeerd te bellen, maar hij neemt steeds niet op. :angry: Is heel vaak zo met die vent. Hardstikke aardige kerel, maar hij moet eens zorgen dat hij bereikbaar is onder kantooruren! Dus nu nog maar weer een dagje wachten voor ik weer kan snuifduiven..
Klik om te vergroten...

Hihi, hij spaced hem hard op je sample denk ik ^.^
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lavalamp zei:
it'sme zei:
To dangerous :wink:
Klik om te vergroten...

I dangerous
you dangerous
he dangerouses
:)
Klik om te vergroten...
:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er begint zich bij mij toch wel een zekere trek in pep te ontwikkelen.

Wat kan het toch fijn zijn...
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
PEP :hearteyes:
Morgen lekker naar school, lekker pep :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zin in maandag eindelijk weer even stoppen dat bommen is best hard werken :tearsofjoy:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Manonnie zei:
PEP :hearteyes:
Morgen lekker naar school, lekker pep :hearteyes:
Klik om te vergroten...
wut?

OT: Echt niet, dus.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manonnie zei:
PEP :hearteyes:
Morgen lekker naar school, lekker pep :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:rock: :rock: :rock:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#11
overmorgen lekker brak ..... op school en dus maar weer pep ?

:confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Liesette zei:
overmorgen lekker brak ..... op school en dus maar weer pep ?

:confused:
Klik om te vergroten...

zekers :sunglasses:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Afgelopen donderdag weer wat naar het testcentrum gebracht. Nog drie daagjes wachten en dan krijg ik het resultaat en dan mag ik vrijdag weer! :grin: Heb er nu alweer zin aan. De laatste keer is alweer 5 weken terug.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#15
this product is to strong for me !!

:rock:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Flameon zei:
Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Maar voor mij uit den boze. Kan beter gapen op het werk dan pep op hebben :P
Dan ben ik dadelijk ook de deur uit daar met al die bezuinigingen hahaha
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Maar voor mij uit den boze. Kan beter gapen op het werk dan pep op hebben :P
Dan ben ik dadelijk ook de deur uit daar met al die bezuinigingen hahaha
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@ Flameon: De beste man in kwestie is de enige die inzicht heeft in de testresultaten. Er werken wel meer mensen, maar die kunnen mij geen testresultaten doorgeven. Ik heb dus zijn mobiele nummer, waarop hij nooit opneemt, en als ik via Tactus bel kunnen ze hem meestal ook niet bereiken. 'Vermoedelijk is hij even bezig'. Moet altijd zeker 10x bellen (soms verspreid over meerdere dagen) voordat ik hem te pakken krijg. Maar goed. Het bederft niet. :grin:

@ Chris Pontius: :openmouth: Ik zie het al helemaal voor me. Hij staat nu verdomme helemaal strak van mijn pep op een supervers feestje en zuigt morgen (als ik hem dan aan de telefoon krijg..) eventje een percentage voor me uit zijn duim.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet echt maar ik heb vanmiddag wel gehaald dus ik zal het morgen uit moeten proberen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."