#1
16 juli voor het laatst gehad en niets meer gehad, eigenlijk nog steeds geen trek in pep. Ok af en toe ff-tjes trek gehad, maar nope voor mij geen pep meer
To dangerous ![:wink:]()
Casplantje. zei:Grr... had vandaag de uitslag van het testcentrum verwacht. Heb die man de hele dag geprobeerd te bellen, maar hij neemt steeds niet op.Is heel vaak zo met die vent. Hardstikke aardige kerel, maar hij moet eens zorgen dat hij bereikbaar is onder kantooruren! Dus nu nog maar weer een dagje wachten voor ik weer kan snuifduiven..
Lavalamp zei:
wut?Manonnie zei:PEP![]()
Morgen lekker naar school, lekker pep![]()
Liesette zei:overmorgen lekker brak ..... op school en dus maar weer pep ?
![]()

Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Sublimo zei:Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Herkenbaar.![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Flameon zei:Ja opzich wel .... omdat ik over vijf uur alweer op moet en ik nog lang geen slaap heb
Herkenbaar.![]()
Maar voor mij uit den boze. Kan beter gapen op het werk dan pep op hebben :P
Dan ben ik dadelijk ook de deur uit daar met al die bezuinigingen hahaha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."