#1
Chris Pontius zei:Helemaal niet.
Komende tijd gaat er niets in bij mij.
Vies spul he!
Chris Pontius zei:Helemaal niet.
Komende tijd gaat er niets in bij mij.
engebelg zei:knolselderij zei:ff uit stellen tot 4 december en dan maximaal 1 lijn
wil je wakker blijven om de sint te betrappen dan?
Dat zal het zijnChris Pontius zei:Een week pauze is sowieso niets.
Ik krijg meestal pas weer na 2-4 weken zin.
clockcable zei:Roze?


Hahahaha, netjez hoor.Dopezilla zei:Godver. Het begint weer te kriebelen, na een half jaar. Maar goed, ik zal een goede zoon zijn en geen drugs pakken.![]()
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."