Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
108 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
Helemaal niet.
Komende tijd gaat er niets in bij mij.
Klik om te vergroten...



Vies spul he!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
:P
Ben al een tijdje 'clean' dus doet me weinig. :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap niet dat jullie zulke cravings hebben. Ik gebruik het vaak en met veel plezier maar ik neem ook wel eens een week pauze zonder dat ik dan denk van "oh ik heb zo'n zin"
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een week pauze is sowieso niets.
Ik krijg meestal pas weer na 2-4 weken zin.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
engebelg zei:
knolselderij zei:
ff uit stellen tot 4 december en dan maximaal 1 lijn
Klik om te vergroten...

wil je wakker blijven om de sint te betrappen dan?
Klik om te vergroten...

of ik wil net dat beetje extra energie om helemaal los te gaan op time warp
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Een week pauze is sowieso niets.
Ik krijg meestal pas weer na 2-4 weken zin.
Klik om te vergroten...
Dat zal het zijn :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
1grammetje zaterdagnacht + veel cocktails....
Het was van in april wss dat ik laatste keer speed heb gepakt.

Gevolg:
Het is nu zondagnacht 5:00 ik kan totaal niet slapen :( probeerde al te slapen sinds 21u, maar buiten woelen & keren & zweten & druk maken dat ik nog maar 5u en minder slaap had, voordat men wekker voor het werk afging (ik ben nu al 2 dagen wakker) kom ik niet.

Irritante is, dat ik straks om 7u moet beginnen. Ik werk in een magazijn, en ik denk moest mijn chef mijn ogen + wallen nu zien, hij wss vermoed dat ik aan de dope zit. En ik twijfel aan mijzelf, als ik wel goed genoeg/veilig/snel (onder invloed) kan rijden in een magazijn, en in hoogtes van 4 rekken moet werken

Wat ik nu ga doen, is voor 8u naar de dokter gaan, en zeggen dat ik zogezegd al 3 dagen aan slapeloosheid/insomnia zit. (ik heb redelijke wallen atm)
Met als hopelijk gevolg: eindelijk voorschriften voor benzo's (slaappillen) Ik zal er dan 1tje of 2 gebruiken om dan straks te slapen, zodat ik dindag naar men werk kan. Maar voor eventueel toekomstig gebruik, is het zeer handig deze pillen thuis te hebben :hearteyes:

Want echt, ik weet gewoon niks anders meer om in slaap te vallen.... ghb doe ik niet. Van weed heb ik vandaag al een volledige zak "verspil" en ik geraak nog steeds niet in slaap.... :(
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
Roze?
Klik om te vergroten...

jep GAY-PEP,

nee de kleur zegt natuurlijk niet veel maar hij knald keihard en is toevallig roze
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste reactie op dit forum, en ik kan je vertellen dat ik er fakking zin in heb. Heb het nog maar 2x gebruikt, maar heb de laatste keer 4g gekocht..het loopt nu echt naar me te kijken.

What to doooo :confused:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja toch wel, lekker bommetje droppen dit weekend denk ik :hearteyes:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Godsamme echt wel, MOAR!

Maar ik wil wel slapen vanacht dus toch maar niet gedaan, vind ik goed van mezelf. Morgen pak ik toch nog wel een bietje. :rock:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vannacht tot 4 uur aan een presentatie gewerkt. (Slecht, te lang gewacht, ik weet het) Om 6 uur weer opgestaan om nog even te oefenen en nu net die presentatie gehad. Ging natuurlijk dramatisch én ik ben giga-brak. Zou nu ook wel graag een lijntje mijn neus injagen om de dag door te komen!
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jahaaa sekerss zin in pep!! En dat gaat NU gebeuren hehehe snnnnnnnffffffffff ahhh
s
snuverjetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kan ook wel een oppeppertje gebruiken!!!
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet zeggen. Een paar kopjes koffie hebben me ook wel goed gedaan. Ik zal vandaag ook zonder pep zeker niet omvallen. :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Godver. Het begint weer te kriebelen, na een half jaar. Maar goed, ik zal een goede zoon zijn en geen drugs pakken. :rock:

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou wel lekker zijn, ja. :rolleyes:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha woooooooop!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Godver. Het begint weer te kriebelen, na een half jaar. Maar goed, ik zal een goede zoon zijn en geen drugs pakken. :rock:

Olle
Klik om te vergroten...
Hahahaha, netjez hoor.

Goede zoon.



*lacht nog even verder.*
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker lekker, maar even wachten tot morgen, of zaterdag. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."