Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel trek, geen geld, nog even wachten dus. :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen geld voor pep?
Damn. :P
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
Geen geld voor pep?
Damn. :P
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad vrij triest als je nog geen 10 euro op zak hebt.
Klik om te vergroten...

Zware tijden idd. :smoke:
C
ChantiLid
01-01-2024, 00:00
#4
testingtesting..... ohhjaaaa :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Yes!! Zo even belletje plegen dan maar. :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
en nu wachten tot oud op nieuw (sinds dat ik pep alleen op feestjes gebruik kan ik het nog veel meer waarderen dan dat ik het al deed)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nja ontiegelijk niet, maar zin heb ik wel... Volgende week ns kijken waar ik weer wat vandaan ga halen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
eerlijkgezecht altijd wel behalve sochtends of als het 30 graden is hahaha waneer heeft men hier eigenlijk de meeste zucht? op school werk of int weekend in een nachtdienst of voor het sporten?? wat zou nouu de lekkerste en beste gelegenheid zijn, die van mij is in het weekend lekker thuis voordat ik naar teknival ga ofzo lekker paar gram wegwerken en dat op naar feestje op teknofeestje uiteraard nog wat lsd want da hoort er gewoon bij mischien zellfs in combi metmdma, had laats uit bergen op zoom vage shit t kkwam wel uit t lab maar was een mengsel van mdma(GOEIE) keta en pep van de keta merkte ik niet veel maar de mdma die erin zat was heerlijk, meerdere mensen die dit goedje kennen met ervaringen het rook echt naar pillen maar zag eruit als gelige peppasta 10 eu per gram heb ik betaald hier in zeeland :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grootste trek in de nachtdienst als me ogen dichtvallen .... maar dan gebruik ik never nooit uiteraard.
Maar meeste recreatieve zin, voor een goed doorzak feest
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
trek voorbij, vanaf nu als alles volgens plan verloopt niet meer tot na volgende week
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Idem, ik ga er eens een tijdje helemaal mee stoppen denk ik. :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
STRAK plan :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha. :grin:

Ja, vind ik zelf ook wel, stoppen voordat het een probleem wordt. :sunglasses:
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb de laatste tijd niets meer gehad en ook niet echt zin meer in gehad.
Als ik het thuis heb liggen dan pak ik meestal niets.Maar zodra ik niets thuis heb ,krijg ik overal zin in.Dat is dus ook zo met pep.Ik gooi ook niets meer weg,want dan haal ik juist nieuwe. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog steeds trek

denk dat ik zondag wat ga halen dan is 't een maandje geleden, zin in :)
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Grr... had vandaag de uitslag van het testcentrum verwacht. Heb die man de hele dag geprobeerd te bellen, maar hij neemt steeds niet op. :angry: Is heel vaak zo met die vent. Hardstikke aardige kerel, maar hij moet eens zorgen dat hij bereikbaar is onder kantooruren! Dus nu nog maar weer een dagje wachten voor ik weer kan snuifduiven..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom is die dan neit bereikbaar???? En er zijn toch meerdere werknemers daar neem ik aan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casplantje. zei:
:angry:
Vandaag eindelijk het testresultaat gekregen. 9(!!!)% amfetamine en voor de rest caffeïne. :confused: Ik wist niet eens dat zulk slecht spul bestond. Beste domper dit. Geen speed voor Casplantje dit weekend.
Klik om te vergroten...

Jezus, hoe veel heb je er voor betaald? Jij bent met dubbele naad genaaid
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb zojuist 14 uur geslapen en ik heb absoluut geen trek.

Slapen :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
14 uur geslapen na 2 dagen pep? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."