#1
Phoe na m'n laatste pep kater eigenlijk helemaal niet meer. Maar die trek komt wel terug
.
.
.Haha, ik dacht eerst dat het aan mij lag. Maar na een paar keer was ik er toch van overtuigd.endor zei:KoxBox zei:In de Dexia in de Zonnestraat ruikt het naar pep.Zal wel door al die bankkaarten komen. :P
Je hebt gelijk.![]()


Ik heb speed en neem het niet.Jordgubb zei:Wil wel speed, maar 'k heb het niet...
Maargoed, wie weet maken die happy caps me wel happy. Ik ga ze vanavond proberen![]()
Beanhead zei:Stiekem toch wel ja!
knolselderij zei:ff uit stellen tot 4 december en dan maximaal 1 lijn

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."