Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
114 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste aanwinst 73%

j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker :grin:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog 2,5 uur en we kunnen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
de geur alleen al..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#5
de geur alleen al :hearteyes:

PEP :rock:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pep :|
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben blij dat de dealer niet opnam anders was het weer zo ver (ookal is pep geweldig bij schranzfeestjes)
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha , geweldig topic!

Ik heb ook trek :sunglasses:

en ik ben ook zo godverdoemde naief en impulsief, en ik ben nou niet bepaald gezegend met die 2 naare eigenschappen!

Maar gelukkig heb ik wél zelfkennis!

En ow, ik verheug me nu al op de zomermaanden!! Heeeeerlijk feesten en knarsen in de zon met een helderblauwe oceaan hemel *droomt weg*.... :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb 't er niet voor over

je voeld je even goed,lekkere rillingen.. maar hel staat letterlijk met een bord waar je naam op staat te wachten, en dan is het leed niet te overzien
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
je voeld je even goed,lekkere rillingen..
Klik om te vergroten...

Even...even!??

Het hele probleem met pep is juist dat het niet 'even' is, het duurt veel te fuckin' lang.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
alcoholist zei:
je voeld je even goed,lekkere rillingen..
Klik om te vergroten...

Even...even!??

Het hele probleem met pep is juist dat het niet 'even' is, het duurt veel te fuckin' lang.
Klik om te vergroten...

globaal gezien bedoel ik,de dagen daarna duren voor je gevoel dus echt jaren,als je het naar je zin hebt vliegt de tijd
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proficiat Taat .... en als je het bij dit kan houden, geniet ervan kerel :grin:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
Chris Pontius zei:
alcoholist zei:
je voeld je even goed,lekkere rillingen..
Klik om te vergroten...

Even...even!??

Het hele probleem met pep is juist dat het niet 'even' is, het duurt veel te fuckin' lang.
Klik om te vergroten...

globaal gezien bedoel ik,de dagen daarna duren voor je gevoel dus echt jaren,als je het naar je zin hebt vliegt de tijd
Klik om te vergroten...

Als je er mee om kunt gaan en je doet het niet al te vaak...

Of als je het er voor over hebt...

...Ach, wat maakt het ook uit :grin:

Het klinkt heel gek, maar pep is voor mij een periode. Zo doe ik het een half jaar niet, en zo doe ik het een paar weekendjes achter elkaar :flushed:
Verder functioneer ik naar behoren!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit weekend weer.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit weekend XTC icm Speed! :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zaterdag weer! :hearteyes:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damn, sinds vandaag heb ik ineens wel veel trek in pep.. Al 10x keer aan gedacht vandaag waar ik er normaal maar 1x aan denk. Waarschijnlijk komt dat gewoon omdat er een klein stemmetje in me zei ach waarom ook niet.. En nu komt de trek in pep steeds terug.. Ben al maanden clean en dan nog komt de trek zo makkelijk terug..

Toch heb ik al eerder gedacht dat het misschien verstandig is om het toch nog 1x te kopen om er voorgoed afscheid van te kunnen nemen.. Iets in me wil toch een keer hard gaan, om er dan voor altijd mee te stoppen. Van de andere kant maakt het me wel sterker door ook nu nee te zeggen.. maar fck als ik nu nee zeg doe ik dat over een paar jaar zeker en dan ervaar ik dus niet meer het afscheidsfeestje..

Want toen ik gestopt was heb ik alles ook opgemaakt met de gedachte weer nieuwe te gaan kopen, maar toen ging ik toch stoppen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom moet het zo in extremen? Ik begrijp het wel hoor, dat hele 'alles of niks' gebeuren. Maar met drugsgebruik is het toch wel prettig als het leuk blijft. Door jezelf nu een dergelijke beperking op te leggen, is het kut. En wanneer je er weer dagelijks aan gaat, is het ook kut.

Waarom geen middenweg?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
En wanneer je er weer dagelijks aan gaat, is het ook kut.
Klik om te vergroten...

Is best leuk voor een tijdje hoor :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
En wanneer je er weer dagelijks aan gaat, is het ook kut.
Klik om te vergroten...

Is best leuk voor een tijdje hoor :)
Klik om te vergroten...
Neen, dat is met blowen zo :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."