Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zork bij mij is het van recreatief gebruik, wekelijks gebruik geworden en gelukkig alleen in het weekend. Door wat sport en gezond eten manage ik het wel, maar ik wil nu toch wel drastisch verminderen. Na 1 keer in de 5 weken naar 1 keer in de 10 weken. Gelukkig lijdt mijn werkleven er nog niet onder, maar mijn privéleven des te meer, daarom moet ik echt minderen."
"Bedreiging van een postbode kan leiden tot gevangenisstraf, dan heb je helemaal geen last meer van je ouders ."
"Een boete wordt eerst vastgesteld door de officier van Justitie en gaat dan via het systeem naar het CJIB. Er is geen enkele mogelijkheid de boete te betalen bij het politiebureau omdat Justitie boete's af moet handelen. De boete kan ook niet betaald worden aan de arrondissement die de boete uit gaat delen. Alles gaat via Leeuwarden."
"Een brief van de officier van Jusitie of van Justitie acht ik klein, vaak besluit de officier de hoogte van de boete en zal dit communiceren naar het CJIB. Het CJIB handelt dan de administratie af. Dit gaat bijna 100% automatisch, dus bellen gaat denk ik niet werken."
"Ja, dat heb ik ook gedaan totdat mijn lichaam geen zin meer had. Hyperventilatie etc.. Nu geeft mijn lichaam eigenlijk aan wanneer het genoeg is. Toch ben ik er nog niet helemaal af, ga af en toe nog wel eens tever. Ik denk dat ik het onder controle heb met 1''s in de 2 weken of in de maand. Maar als ik het thuis heb liggen, dat is het moeilijk om op een vrijdagavond nee te zeggen."
"bartje_v zei: Nou als ik zo weinig zou gebruiken zou ik weer beginnen ... 1 gram ... 1 tot 2 uur Klik om te vergroten... Dat zei ik ook in het begin, ben benieuwd hoe lang je dat vol houdt Bartje."
"Hey Holden, Volgens mij komt dat doordat en dat mag raar klinken, je te vaak gebruikt. Eerder deed ik 2 lijntjes en kon ik het bijna de hele avond volhouden. Een lijntje na die tijd en klaar is kees. Soms een keer een grammetje, zelfs nog meer. Maar dan gebruikte ik die rommel ook maandelijks of 1 keer in de zoveel maanden. Een tijd geleden ben ik het veel te dicht na elkaar gaan gebruiken. 1 keer in de week en en soms 2 keer in de week. Gevolg. Wanneer ik nu een hele gram zou nemen zou ik gaan hypeventileren en me rusteloos voelen. Dat hypeventileren en rusteloos zijn hebben te maken met de neurotransmitters in je hersenen. Ik ben geen dokter, ik heb het ook gelezen. Kijk dit eens na: http://www.hyperventilatie.org/forum/vi ... orum_id=10 Succes Serg"
"Re: Zo zie ik mij als ik 30 jaar Je verhaal komt me bekend voor, alleen is die rommel net zo verslavend dat als je er niet abrupt een einde aan maakt, het aan jou een einde maakt. bijv. stel alles uit tot 1 keer in de maand. Het is makkelijk gezegd, maar dat is het best, dan is de kick ook veel leuker. Let op! Het liefst helemaal neit. Geniet van het leven, vrienden en lieve mensen. Wanneer je niet gebruikt zul je, je ook in het leven veel beter voelen. Sterkte ermee en laat je niet de goot in praten door anderen. Sergio"
"Ja wat ik wel eens deed is een wat kristalletjes op de avond en na die tijd nog een nanakje"
"Ik had altijd een contact in de hoofdstad maar het contact is voorbij dus ik heb eens wat anders geprobeerd. Dat hele gelige (sorry dat ik het zeg) rommel. Dit Topic is mooi want ik wou er zelf over beginnen. Maar de contact leverde altijd goeie sos. Prima. Tot ik voor nood dat andere heb geprobeerd. Ten eerste was het effect niet zo stevig, de prijs leek nergens op en wanneer je het in je portomonnee bewaarde werd het op de 1 of andere manier nat. Wat een troep zeg en dat voor 60 euries."