#1
kebabski zei:Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer![]()

kebabski zei:Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer![]()

Appeltjes pep!knolselderij zei:clockcable zei:Roze?
jep GAY-PEP,
nee de kleur zegt natuurlijk niet veel maar hij knald keihard en is toevallig roze
?
.Me 2. Een oud en nieuw waarbij ik word omgeven door wit poeder. Op meerdere manieren.kaasbaas zei:Over een weekje met oud en nieuw.
kaasbaas zei:Wat heb jij daar toch een mooi winter wonderland op je bordje liggen Carlitos. Ik heb echt zin in oud en nieuw!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."