Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
110 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
71% is toch wel de beste die ik nu in de vriezer heb liggen.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb bijna een ons 68% in de vriezer, maar heb nu bijna dagelijks zin om te nemen...

Iedere dag na het werk alleen even aan het zakje ruiken voor het placebo effect van een klein lijntje :wink: en wachten tot het vrijdag is.
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#3
vannacht (en morgen) hang ik er ook weer aan :hearteyes:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
nope, eigenlijk niet...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er nu echt zin in, maar ik heb ook zin om nog te slapen vannacht :tongueout:
Dat, en morgenavond en de avond daarna zal ik sowieso genoeg alcohol drinken en ik heb geen zin om compleet kapot thuis te komen woensdag...

Zal dus voor volgende week zijn :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Eigenlijk wel. :grin:
Klik om te vergroten...
:openmouth:
denk eraan, even pauze :grin:

OT: heb 64% waarom steekt iedereen dat in de diepvries? wordt dat zo snel slecht misschien?
w
wapinhetweekendLid
01-01-2024, 00:00
#7
weyoun22 zei:
Ik heb bijna een ons 68% in de vriezer, maar heb nu bijna dagelijks zin om te nemen...

Iedere dag na het werk alleen even aan het zakje ruiken voor het placebo effect van een klein lijntje :wink: en wachten tot het vrijdag is.
Klik om te vergroten...
68% ditto :hearteyes: , heb et toevallig uit een plaatsje in de buurt van je woonplaats :wink:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
Ik heb er nu echt zin in, maar ik heb ook zin om nog te slapen vannacht :tongueout:
Dat, en morgenavond en de avond daarna zal ik sowieso genoeg alcohol drinken en ik heb geen zin om compleet kapot thuis te komen woensdag...

Zal dus voor volgende week zijn :)
Klik om te vergroten...

riiight.... eigenlijk niet meer nu
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
weyoun22 zei:
Ik heb bijna een ons 68% in de vriezer, maar heb nu bijna dagelijks zin om te nemen...

Iedere dag na het werk alleen even aan het zakje ruiken voor het placebo effect van een klein lijntje :wink: en wachten tot het vrijdag is.
Klik om te vergroten...

en dan is het zover,dan gaat de tijd zo snel dat je meer vertyft ben dan dat je kan herinneren dat je flex was.

mja,zit er nu ook an dusja :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Yeah! :sunglasses:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu niet meer :rockband: :rockband:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eigenlijk wel. :grin:
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat mooi, valt me nu op dat ik pas dit forum weer bezoek wanneer ik drugs ga gebruiken :grin:

anyways, vanavond maar even 'chillen' op de speed..zin in!
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#14
up the nose it goes...
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer :grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
kebabski zei:
Haha jaa dat is vaak altijd zo! Hoe vaak heb ik ook wel niet gezegd van andere spullen van "neeee noooit meer".. en paar dagen/weken later doe je het zo weer :grin:
Klik om te vergroten...

:grin: Haha nou "nooit meer" wil ik niet zeggen. Maar mijn laatste pep kater was verre weg de ergste ooit van pep. En ik heb 't nu ook al een tijdje niet meer gebruikt, even weer hormonen opsparen voor nieuw en oud en dan knallen! :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
knolselderij zei:
clockcable zei:
Roze?
Klik om te vergroten...

jep GAY-PEP,

nee de kleur zegt natuurlijk niet veel maar hij knald keihard en is toevallig roze
Klik om te vergroten...
Appeltjes pep!

Da`s roze pasta die spierwit word als je het droogt.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik blijf al een week van 73% af.
Ik ben ziek ?
Ik neem iets anders ?

Redemption :mrgreen: ?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
kom maar op met oud op nieuw, pep drank en verliefd worden op iedere vrouw die je ziet. oeff wat word je tog geil van dat spul
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voorlopig niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."