Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"toen ik blowde kwam ik nie zo snel als dat ik aan de pep zit ik vind het veel lekkerder klaar komen omdat het dan intenser voelt"
"heb maar 1 ding te zegge 'ze weten niet wat ze missen' maar je hebt ook mannen die niet beffen...."
"vet relaxt!!!"
"ik ben juist bang voor emoties en gevoelends omdat ik ze altijd heb weg gestopt op een of andere manier .... en ook echt zo lang vol gehouden dat als er nu opeens emotie of gevoelends op mijn pad komen dat ik gewoon doorflip omdat mn hersens aangeven dat het iets vreemds is"
"waarom zou je wachten tot vrijdag ?:P ik heb nou ook zin hoor ik denk dat ik zo ff eentje ga nemen"
"ik zag van de week op een parkeerplaats iemand een zwart witte hond neuke en ik denk soms dat er gwn mensen in mn kamer zijn en dat ze tegen me praten als ik bvb alleen aan het gebruiken ben ofsow en van de week hoorde ik een jongens stem zeggen dat mn lichaam het niet meer aan kon dus dat was wel freaky"
"als je het zou roken zouden er gaten in je longen komen en wie weet ga je dan ook schuimbekken netals dat je MDMA-cristallen gaat roken ik heb een gezien dat iemand dat deed en hij begon te trillen en te schuimbekken"
"ik heb ook een keertje een hele strip naar binnen gewerkt maar voelde me misselijk omdat er ook andere stoffen zitten in ritalin er zit maar 00.08% amfetamine in een ritalin pilletje de rest is gewoon kk zooi waarom iemands medicijnen jatten als je ook gewoon speed kan halen voor het gewenste effect plus als je ritalin gaat slikken is het veel meer schadelijker voor je dan dat je wat lijnen/bommetjes naar binnenwerkt"
"verschilt per persoon maar boy/boy moet ik niet hebbe in een relatie..."
"paar weken terug heb ik dat ook geprobeert gwn voor een keer ofsow... ik merkte dat het wel anders was wilder dus ... maar wel lekker"