Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hans zei:
Flameon zei:
Hans zei:
Een lijntje zou me wel goed helpen met mijn huiswerk. :( Zou ik een nachtje doorhalen en vervolgens de rest van mn toetsweek geen flikker meer uitvoeren.
Klik om te vergroten...

Dan loop je wel het risico om de rest van je toetsweek brak rond te lopen. Speed maakt namelijk je reserver op, met duf en sufheid als gevolg. Kun je denk ik ook niet gebruiken tijdens een toetsweek.
Klik om te vergroten...

Heb ik dus nooit last van, zelfs na week flink pepgebruik niet. Als ik gewoon de volgende dag weer een lijntje neem wat werkt tot slapengaan ben ik de dag daarna weer helemaal fit.

Misschien komt het omdat ik altijd veel fruit eet rondom periodes van pep.
Klik om te vergroten...

Of mischien is het vooral caffeïne wat je binnen snuift.. :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo dit weekend een nachtje gewakkerd, nu nog steeds moe :P en inderdaat, als je het wekelijks doet sport je gewoon niet meer, ik dan iniedergeval :confused: niet mooi, ff periode stoppen :smoke:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dumpy zei:
Of mischien is het vooral caffeïne wat je binnen snuift.. :P
Klik om te vergroten...

Nee, zeker niet, dat was goede pep. In ieder geval de beste die ik ooit gesnoven heb.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!

Leve het leven!!!!

X
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Pep? Gadver! Ayahuasca! Yesssssss!!!! Gen pep meer voor mij voorlopig!!!

Leve het leven!!!!

X
Klik om te vergroten...


Toch knap he dat je door een mok ayahuasca drinken je dit kan denken?
Welldone :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
JoyTommy zei:
voor de verandering heb ik er nu totaal geen zin in :)
Klik om te vergroten...
Netjes!!! Voor de verandering drop je maar eens een stuk chocola!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
JoyTommy zei:
voor de verandering heb ik er nu totaal geen zin in :)
Klik om te vergroten...
Netjes!!! Voor de verandering drop je maar eens een stuk chocola!
Klik om te vergroten...

daar ga je hard van zeg :openmouth: niet normaal meer :xtc: :xtc: :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sinds Ruigoord (26 juli) geen pep meer aangeraakt, maar ik moet zeggen dat ik er nu toch wel weer ONTIEGELIJKE trek in begin te krijgen!!! Was behoorlijk verrot na dat Ruigoordfeestje, het heeft ook echt een lange tijd geduurd voordat ik daar van hersteld was, maar dat kwam hoofdzakelijk door de combinatie met mdma denk ik. Als ik alleen op de pep zo'n weekendje doe, ben ik altijd na een paar dagen weer de oude (duurde nu meer dan een week). Omdat ik na afloop zo gaar en emo was, had ik eigenlijk besloten om de rest van de maand augustus rustig aan te gaan doen, maar of ik dat ook echt ga volhouden???
b
borfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi
men eerste post op dit forum maar ik heb hier al wel enkele keren dinge aan et opzoeken geweest
Heb best wel zin in pep maar heb aan men vriendin belooft om het eve niet te doen omdat het de laatste weke een beetje teveel begon te worden, naar verslaafde op aan
maar de zin blijft wel :)
naja, paar weekends geen pep doen en dan er terug invliege :tongueout:
in tussentijd kunne we nog atlijd ket, lachgas en ether doen
kwestie van een beetje afleiding :wink:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaja, trek genoeg, maar een gebrek aan (goede) pep...laatste testresultaten waren 25% amf en de rest caffeïne, die is terug naar de verkoper gegaan, daarna nog gekker, 1% methamfetamine, 25% caffeïne, en de rest bindmiddel, die ligt in de prullenbak, en de zooi die nu bij de testservice ligt schat ik al even goed (lees:confused:lecht) in... :confused:

Wat is het toch met al die versnijders, zitten ze krap bij kas ofzo??? Ik betaal graag een goede prijs, maar krijg dan ook graag goede pep :angry: En zo gaat mijn trek dan vanzelf weer over :grin:

Hemi
c
craktesiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit speed gebruikt maar masters of hardcore komt er aan en ik heb al een grammetje dus heb etr ook superveel zin in!!!
btw ik hooor heel veel mensen zggen dat als ze de eerste keer pep nemen zich doodschrikken als ze gaan pissen ivm dat je lul 2 derede kleiner wpordt !?>!?!?!?!? is dit egt zo ?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
overdosis lijkt me idd redelijk sterk.. ik heb wel vaak genoeg gehad dat ik zoiets had van..: oke oke nu heb ik egt te veel gehad, (voornamelijk bij de uitwerking) maar een overdosis :openmouth: dan moetje je neus en/of maag wel erg naar de klote helpen :wave:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Worstenjongen zei:
Ik denk dat ik van de pep van men leven maar afblijf :grin:
Had ongv 1,5 maand geleden een overdosis gehad ik weet genoeg ^^,
Klik om te vergroten...
Vertel, overdosis pep is echt wel knap hoor.
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#14
ikke heb :rock:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hij praat ook maar wat!


// OT

Ik heb geen zin in pep, heb het 3 keer gedaan, en vond het 3 keer niks =D
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgende week van vrijdag t/m maandag vrij, met Tyler afgesproken dat we dan wel weer wat mogen. Dan zijn we er ook keurig vier weken helemaal van af gebleven. Jeeeeh, nu al zin in dus! :wave:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Taat zei:
Heb om 9 uur mijn laatste lijn op, maar heb nu wel echt zin in nog een lijn omdat ik nu vrij 'vroeg' thuis ben al van uitgaan (Decibel outdoor)

Maar probeer het te weerstaan en straks toch nog wat te slapen..

Hoop dat het lukt! :wave:
Klik om te vergroten...

vroeg thuis:openmouth:.. dan doe je iets niet helemaal goed vrees ik :hearteyes: was ik maar op decibel :openmouth: :xtc: :rock: dan was ik nu nog niet thuis :rock:
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pas 2 weken geleden, en 1 dag, maar het voelt als een eeuwigheid :P , hopelijk kan ik nog wachten tot 10 juli de feestfabriekkkk :grin: om daar dan te :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien was het overdag?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."