Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntiegelijke trek in pep

Ontiegelijke trek in pep

724 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oooh ik heb er nu al zin in, ik had gister nog even in het zakje geroken.. Vrijdag lekker snatsen!!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aalpoepert zei:
Oooh ik heb er nu al zin in, ik had gister nog even in het zakje geroken.. Vrijdag lekker snatsen!!
Klik om te vergroten...
Pfff, ik krijg er ook weer zin in. Laatste keer goed was in mei ofzo....
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd! :rockband: :rockband: :rockband: :rockband: :rock: :rockband: :rockband:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een lijntje zou wel welkom zijn, ja. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Absoluut geen zin meer na die 2.5 krolletjes van gister : ').
*zin kweken voor volgende week gaat*
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen trek, ben er wel mee bezig. Ik heb het in een mooi glazen potje gedaan. Staat wat netter dan zo'n rommelig plastic sealtje.

Volgende week denk ik dat ik na mijn shift een klein puntje pak.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chris Pontius zei:
Absoluut geen zin meer na die 2.5 krolletjes van gister : ').
*zin kweken voor volgende week gaat*
Klik om te vergroten...

You better kweek some zin! :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er weer zin in!! :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alweer zin derin..... :( Maar ja, is nu weekend van 9 juli voor het laatst geweest en wil nu toch echt de 3 maanden aanhouden! Dus nog ff te vroeg om weer zin te krijgen......
Gewoon weer aan iets anders denken..... :tearsofjoy:

Oh ja......WIJN, stappen...... Paar red bull doet ook al wonderen :tearsofjoy:
Al meerdere keren met speed op bij bekenden geweest, niemand die echt wat merkt of zo. Heb je paar blikjes red bull op: "enne heb je wat gehad?" :tearsofjoy: Wordt nog drukker van red bull dan van pep :wink:
k
kebabskiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaa hier is de voorraad ook op! Waardeloos, even maar weer kijken tegen welke aanbieding ik nu aanloop :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Ik zie zo'n pilletje van de dokter nou niet echt als de speed in poedervorm, die ik jarenlang chronisch door mijn neus geboord heb. Het effect van mijn medicatie is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu alleen beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik destijds tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds kleine beetjes nam, merkte ik qua gevoel toch wel een zeer groot verschil!

Die verslaving is nu wel echt passe gelukkig. Vandaag bij de psychiater is het ook uit mijn diagnose verwijderd. Staat een jaar voor namelijk.
Klik om te vergroten...

Heb je Ritalin voorgeschreven gekregen vanwege je speedverslaving, of heb je daadwerkelijk altijd al ADHD gehad en ben je in de problemen geraakt met speed als een vorm van zelf-medicatie?
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#12
JSKBFZOIGNF?SDQDHJFK NOG EEN WEEK EN 8UUR :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stiekem toch weer wel...maar ik wacht nog even.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee dank u.

Voorlopig ben ik wel even genezen. Gelukkig heeft 'even' geen tijdlimiet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Gelukkig heeft 'even' geen tijdlimiet.
Klik om te vergroten...

Verstandig.. :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
het word tijd voor solar,

alleen heb pep op een heel andere manier ontdekt nu die voor mij veel beter werkt.

vóór het feest een klein lijntje of een paar puntjes en de rest van de dag geen pep meer maar alleen maar zuipen. dan word ik bezopen maar door de pep toch helder en enigzinds vaag. en ik kan heerlijk slapen
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
door dit topic ja
en nu bedenk ik me dat er nog wat klaar ligt ook

waarom niet
e
engebelgLid
01-01-2024, 00:00
#18
sooow ik zat de laatste uren al af te tellen dus fuck it, here we gooooooo :grin: :rock:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had eerder een briefje van twintig in mijn handen, die rook echt heeeeeel erg naar pep! :openmouth: Krijg spontaan trek! Wou dat ik zelf ook een lijntje kon trekken =) Briefje maar aan de kapper gegeven, geruild tegen een nieuwe coupe.
P
PepPrincessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat past bij mij:

Ik heb ook zoo zin in pep
nou jaa pep, het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wat, maar kben nu wel flauw van dat nuchter zijn!!
Maar ik moet tog nog even geduld hebben, vrijdag weer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."