#1
Oooh ik heb er nu al zin in, ik had gister nog even in het zakje geroken.. Vrijdag lekker snatsen!!
Pfff, ik krijg er ook weer zin in. Laatste keer goed was in mei ofzo....Aalpoepert zei:Oooh ik heb er nu al zin in, ik had gister nog even in het zakje geroken.. Vrijdag lekker snatsen!!

Chris Pontius zei:Absoluut geen zin meer na die 2.5 krolletjes van gister : ').
*zin kweken voor volgende week gaat*
Marla Singer zei:Ik zie zo'n pilletje van de dokter nou niet echt als de speed in poedervorm, die ik jarenlang chronisch door mijn neus geboord heb. Het effect van mijn medicatie is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu alleen beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik destijds tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds kleine beetjes nam, merkte ik qua gevoel toch wel een zeer groot verschil!
Die verslaving is nu wel echt passe gelukkig. Vandaag bij de psychiater is het ook uit mijn diagnose verwijderd. Staat een jaar voor namelijk.
Drientje zei:Gelukkig heeft 'even' geen tijdlimiet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."