#1
Wat hier nu te krijgen is is wel goed maar smaakt zo smerig dat het bijna tegen gaat staan.
Maar binnenkort als het goed is weer andere.
Maar binnenkort als het goed is weer andere.
Het brand behoorlijk ja.clockcable zei:Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?
Dat hoeft echt niet.KoxBox zei:Het brand behoorlijk ja.clockcable zei:Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?![]()
Ik zeg ook niet dat het hoeft of dat hij meer brand of weet ik veel wat.Drientje zei:Dat hoeft echt niet.KoxBox zei:Het brand behoorlijk ja.clockcable zei:Das best sterke inderdaad. Klopt het overigens dat hoge kwaliteit pep meer brand in je neus?![]()
Ik heb pep van 60% en die brand heus niet zo erg als de troep die ik hiervoor wel eens had.
Dione zei:Chris Pontius zei:
Is het heel gek dat ik alleen misselijk word als ik dat zie op een foto?![]()


word weer fijne avond aan de pep heb gister speciaal niet gebruikt zodat ik zaterdagochtend fris zou beginnen en zo vind ik mijn pep het lekkerst. Maar man je zweet er wat van af niet normaal met deze hitte maar genoeg vocht naar binnen gooien dan komt t wel goed

Beanhead zei:
ja man swifferneusMoon zei:Mensen die pep verkopen, PB mij!
Da hoeft niet hoor
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."