#1
Met de gedachte dat er en paar mense zijn die men leven voor niks op mijn kop gezet hebbe en vooral 1 ne specifieke jongen waar de gevoelens zo enorm voor waren en ergens mijn leven na de klote hebben gedaan..stoppen dat zit er niet in dan zien ik nog liever af..
Hoe langer je je emoties onderdrukt met drugs. Hoe moeilijker het word om er iets aan te doen. Ik denk dat je uiteindelijk een kutter leven heb als je blijft gebruiken dan wanneer je nu hulp gaat zoeken en je leven omkeert. Leef naar de toekomst en laat het verleden achter.
Dit is overigens een heel groot probleem voor heel veel mensen. Het blijven hangen in je verleden vernauwd je capaciteiten.
Door een 2CB trip ben ik erachter gekomen dat het leven niks meer is dan jouw perspectief. Je kan altijd je perspectief veranderen.
OT:
Het lijkt me niet dat een molecuul ineens een andere uitwerking zou hebben. Een molecuul is een molecuul. Hoe dat molecuul nou in stand word gebracht maakt niet uit.
Albert Hofmann gebruikte een synthese om lsd te maken vanuit het ergot schimmel.
De sunshine makers gebruikte een synthese vanuit de (synthetische) poedervorm van lysergenezuur. Beide compleet verschillende syntheses met dezelfde uitwerking, het creeëren van lsd. Naast het feit dat de Orange Sunshine lsd pillen gemiddeld 300ug lsd bevatte, werkt het nog steeds hetzelfde.