#1
Te veel dingen waar het aan kan liggen denk ik om er achter te komen. Een molecuul is een molecuul, daar verandert niks aan in ieder geval.

peppie zei:Optie 3 is bij mij uitgesloten, aangezien ik bijna geen pep meer gebruik, en dat er velen zijn uit die tijd die het zelfde ervaren.
Alleen diegene die ook die ouderwetse pep hebben gehad weten precies waar ik het over heb.
En er is nog een heel groot verschil: de pep van vroeger was je bijna een hele week behoorlijk verrot, zo verrot dat je voorlopig helemaal niet meer aan pep moest denken![]()
Ook uitgesloten: vroeger had je niet veel nodig. 1gr. was genoeg voor 2 personen en 2 weekenden.Fool zei:Maar als je vroeger "veel" gebruikt hebt zul je ook iets van permanente tolerantie ervaren kunnen hebben. Daarnaast degraderen je hersenen naarmate je ouder wordt, dus is het niet heel raar dat drugs dan ook minder kunnen bewerkstelligen in je koppie.![]()
peppie zei:Ook uitgesloten: vroeger had je niet veel nodig. 1gr. was genoeg voor 2 personen en 2 weekenden.Fool zei:Maar als je vroeger "veel" gebruikt hebt zul je ook iets van permanente tolerantie ervaren kunnen hebben. Daarnaast degraderen je hersenen naarmate je ouder wordt, dus is het niet heel raar dat drugs dan ook minder kunnen bewerkstelligen in je koppie.![]()
Doordeweeks gebruiken was echt uitgesloten want als je vrijdag gebruikte, was je blij als je maandag weer aanspreekbaar was. En tot woensdag bleef je voelen dat het nog in je lijf zat.
Die verhalen die je nu hoort over meth, dat lijkt exact op de pep van vroeger.
Nog een verschil: toen was de pep (die ik kreeg) (bijna) altijd droog.
Dus jij wil zeggen dat jij op je 10e jaar al pep hebt gehadooscaar zei:Ik heb drie jaar terug voor het eerst gebruikt en ben in de twintig. Ik en mijn vrienden kunnen net zo loeihard gaan als beschreven wordt over de speed uit de jaren '90.
Lezen is ook een kunst Peppiepeppie zei:Dus jij wil zeggen dat jij op je 10e jaar al pep hebt gehadooscaar zei:Ik heb drie jaar terug voor het eerst gebruikt en ben in de twintig. Ik en mijn vrienden kunnen net zo loeihard gaan als beschreven wordt over de speed uit de jaren '90.![]()
peppie zei:Dus jij wil zeggen dat jij op je 10e jaar al pep hebt gehadooscaar zei:Ik heb drie jaar terug voor het eerst gebruikt en ben in de twintig. Ik en mijn vrienden kunnen net zo loeihard gaan als beschreven wordt over de speed uit de jaren '90.![]()

lotske1984- zei:...goeie speed is..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."