Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soe zei: Ik zal binnen een maandje ofzo wel updaten hoe het verder verlopen is Klik om te vergroten... NOU?!??"
"SmartieAndMe zei: Tommie_K zei: heb ik wel eens gelezen Klik om te vergroten... Ik vraag dit voor een vriend van me, maar kun je zwanger worden van seks met speed op? Klik om te vergroten... Nee, onmogelijk. Ik noem het niet voor niks "kinderslot". Daarnaast, alleen meisjes kunnen zwanger worden en bovendien is het lastig om speed te kopen als je nog op de lagere school zit."
"Houd wel even in de gaten dat, al is de vendor betrouwbaar en de substantie de juiste, je de stof zelf nog niet per se ook kunt vertrouwen he... Ik weet van inlezen enzovoorts, maar dat betreft in dit geval denk ik geen wetenschappelijke literatuur over de bijwerkingen en gevolgen van recreatief gebruik. Ik zou het met dit soort spullen dan ook laten bij experimenteren en dat ongeacht de resultaten niet doorpakken naar recreëren. Zelfs van de relatief geaccepteerde RC's zoals bijvoorbeeld de familie van de fluormethylamfetamines (o.a. 4FA en 2FMP als ik de afkortingen zo goed heb) is het maar zeer de vraag hoe die zich gedragen ten huize van hun gastheer of -dame. Hoe metaboliseer je die troep en waar gaan die metabolieten allemaal naartoe? Uitpissen is een ideaal, geen zekerheid, en ik hoor steeds vaker geluiden dat de genoemde familie een paar tokkies in de gelederen heeft die zich rond de nieren verzamelen, waar niemand ze in de gaten heeft, om jaren later nog eens flink de boel te versjteren als er ineens een cluster toxische rommel loslaat. Of XTC. Goeie ouwe XTC. "Niet bijster verslavend", akkoord, maar dat het afschuwelijke rotzooi is die grote schade aanricht in je hersenen, dat is minstens zo'n indrukwekkende waarheid als een koe. Ik heb nooit een drug gebruikt die sneller en definitiever in effect achteruit ging door het mechaniek waarop het gehost wordt te overbelasten. Maar je serotoninesysteem is nou eenmaal kwetsbaar en niet erg veerkrachtig, zeker niet als je er een heel eskader B-52s overheen jakkert."
"Wat zouden de mogelijke redenen zijn dat het thuis niet leuk zou zijn?"
"Het is een feit dat mensen tamelijk uiteenlopende ervaringen hebben op 2cb. Ik heb 't zelf niet veel gebruikt maar vond geloof ik de entactogene werking definiërender dan het tripgebeuren, dat in mijn herinnering voornamelijk wat visuals betrof. Maar het is een psychedelische fenylethylamine as per definition , dus dat is dat. Psychedelicum, trouwens, meervoud psychedelica. Met een hallucinogene werking (veroorzaakt hallucinaties), niet een hallucinerend (ervaart hallucinaties)."
"vriend X Wat zou je een meid in jouw positie aanraden?"
"Ha, wat een leuk ding! Hydroculturen bij de mensen thuis, cool. Hydroponics is prima voor je mary jane. Die zestien uur 100 μmol/m²/s kan heul geen kwaad, dat is ongeveer de sterkte van zonlicht. En het ziet er behoorlijk kek uit natuurlijk. Dat gezegd hebbende lijkt het me handiger je centen in bijv. https://www.amazon.com/Agrobrite-4-Tube ... eethome-20 te investeren, want kleine kindjes worden groot en het gaat al snel niet meer passen..."
"SmartieAndMe zei: Jezus wat praat iedereen hier langs elkaar heen zeg... Lees anders even twee keer voor je reageert. Klik om te vergroten... Een van de signalen dat de kwaliteit van je coke OK is is als je merkt dat iedereen flink langs elkaar heen zit te praten en zich niet echt lijkt te storen aan wat er al gezegd is enzovoorts. Vorig jaar trouwens toen had ik een dealer die verkocht coke onder de roepnaam "witte heroine". Kan ook andersom zijn geweest trouwens, maar het washoe dan ook heftig spul, te oordelen naar het aantal keer dat we na een wilde nacht zijn gaan ontbijten op de IC van het Slotervaartziekenhuis."
"Psychedelibee zei: SmartieAndMe zei: Is gewoon een forumregel voor... "Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik" Klik om te vergroten... Het sarcasme spatte er wel vanaf vind ik eerlijk gezegd. Dat het nergens op slaat, tja Tommie flapt er wel meer gekke dingen uit zo. Klik om te vergroten... Dank! wel gek dat mensen me niet ernstig nemen als ik het wel ben en vice versa. Ik heb het qua nergens op slaan niet vaak zo bont gemaakt als in dat lsd vs paddo-topic. Ik dacht nou wordt het lastig om ooit nog serieus genomen te worden. Maar naar blijkt heb ik per abuis een verhaal opgeschreven waar fillosofen hulde van spreken, alsmede mensen die verstand hebben van quantummechanische hocus pocus. Voor iedereen die niet begrijpt dat ik niet serieus was: ga naar het Slotervaart, loop de IC binnen en vraag naar het ontbijtbuffet. Neem de gepocheerde eieren met zalm. Knappe jongen als je het wegkrijgt. Herhaal, maar nu onder invloed van witte heroïne. Dat is eens maar nooit meer, beste mensen."
""zo'n geweldige hoer is ze nu ook weer niet" Smakelijk om gelachen. Mijn scenario is het niet, maar toch zit er waarheid in je bericht: seks gaat inderdaad niet per se over piemels en poesjes, maar over macht, vertrouwen en controle. Dat hoeft absoluut niet per se in SM-vorm of met pakjes en attributen te zijn, maar als je een partner hebt die je kan vertrouwen en die er in grote lijnen dezelfde normen en waarden heeft als jj zelf, dan is er een heleboel plezier en spanning aan te beleven om daarmee te experimenteren. Wat speed betreft: dat is een prima substantie om je wellicht wat beschroomde moraal een beetje op te rekken. Kan zowel heel goed uitpakken als OMFG wat heb ik gedaan. Veeeeel speed kan je echt in een maniakale perverseling veranderen (heb ik wel eens gelezen) maar gelukkig gaat de hardware dan op het kinderslot (en wordt het software zeg maar)."