Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking speed vergeleken met jaren geleden

Werking speed vergeleken met jaren geleden

162 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fresh zei:
Kwaliteit is relatief en een breed begrip.
Klik om te vergroten...
Fresh zei:
SmartieAndMe zei:
dmv testen kun je herkennen dat het goeie speed is. Uiterlijk, geur, smaak en andere kenmerken zeggen niets over de kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Fresh zei:
Kijk, als mijn moeder boerenkoolstampot maakt, en mijn oma doet dit op haar eigen manier, dan kan het beide wel hetzelfde heten, maar wel degelijk anders proeven. Dit is met je speed niet anders.
Klik om te vergroten...
En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar gaat het toch helemaal niet om. Ik probeer wat duidelijk te maken zodat andere mensen het misschien eerder begrijpen. Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik :tearsofjoy:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewenning, en elke ervaring is anders. Nogmaals: neem je speed voor de amfetamine of snuif je in de hoop op een of ander chemisch, zwaar giftig middeltje dat is blijven hangen door één van de grondstoffen? Ik vraag me ook af of je dan nu nog wel eens een lading treft waar je net zo hard op ging als vroeger.

Fresh zei:
Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Als je dat maar weet :mrgreen:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ow was die vraag letterlijk voor mij?
Nou, ik neem het zelf vrijwel nooit..haha
Ik neem liever wat dex
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat begrijp ik..maar tis zo tristig hier in belgie pffff..word precies erger en erger..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh nee, zeker niet letterlijk voor jou, meer algemeen voor iedereen die beweert dat je werkelijk een ander effect krijgt van twee samples amfetamine met hetzelfde zuiverheidspercentage zonder verdere werkzame stoffen maar gemaakt van andere grondstoffen :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
Klik om te vergroten...
Hoezo, wou je daten Lotske? :P

Fresh zei:
Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik
Klik om te vergroten...

Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen :P Alleen als het molecuul afwijkt of er andere vervuiling/reststoffen inzitten werkt het anders.

ooscaar zei:
En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

3,4-ventielboerencholine komt het meeste voor bij de testservice
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen
Klik om te vergroten...

Dit dus.. Kom op mensen, ik weer niks van scheikunde maar iedereen kan toch beredeneren dat als een molecuul er precies hetzelfde uitziet, dat dan ook precies dezelfde werking heeft?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
...goeie speed is..
Klik om te vergroten...

In belgie is goeie speed nog weinig te vinden, meestal versneden troep. En zoals gezegd hier, molecuul blijft hetzelfde. Blijven zoeken tot je goeie kwaliteit vind :-P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Of anders eens bezoekje in nederland brengen..maar bij wie..in de week wilde ze me in de zeik zette in nederland heb niet gekocht..dus teleurgesteld terug na belgie..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dus met andere woorden mail adres mag niet uitgewisseld worden.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je mag hier in ieder geval geen verkoopkanalen regelen. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ik de enige die het idee heeft dat lotske goede dope wil scoren in nederland? :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Ben ik de enige die het idee heeft dat lotske goede dope wil scoren in nederland? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Vermoedelijk ben je niet de enige met dat idee. Helaas voor Lotske zijn de forumregels vrij duidelijk :P

lotske1984- zei:
@smartie Haha gewoon is afspreken he.. :wink:
Klik om te vergroten...

Helaas :P Ik ben geen dealer en via het forum handelen doen we niet :)

Heel vervelend, maar je zult toch op andere manieren moeten zoeken naar je dope. Als we dat via het forum gaan doen bestaat het forum binnenkort niet meer.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lotske, ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ik heb niet heel lang geleden nog prima speed gekocht en gebruikt in antwerpen en vrienden klagen ook niet. Ik denk dat je teveel tolerantie heb opgebouwd en je hersenen kapot heb gemaakt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of ze kent gewoon andere mensen dan jij en je vrienden, of ze woont in een niet-haven streek en daar is de aanvoer slechter? :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze heeft het in ieder geval over heel belgie en in hoeverre ik een indruk van haar heb zal ze al wel alles uit de kast hebben gehaald :P die dealers die ik ken zijn ook maar dealers die aan 20 jarige, niet structureel gebruikende studenten verkopen :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@smartie Haha gewoon is afspreken he.. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."