Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking speed vergeleken met jaren geleden

Werking speed vergeleken met jaren geleden

162 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mja, het zal je verbazen hoe raar de verkrijgbaarheid van sommige drugs in elkaar steken hoor, het is maar net wie je kent/met wat voor mensen je omgaat. Ik kon bijvoorbeeld heel lang niet eens aan pillen of pep komen, maar had ik met een klein telefoontje wel ergens DMT op kunnen halen. :wink:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ja true. Het zijn waarschijnlijk ook wel andere kringen. Ik vind het alleen een sterk verhaal dat die ene keer dat ik daar wat koop, het goed is, en al die tijd dat zij zoekt niks goeds vindt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Susanne zei:
Lotske, ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ik heb niet heel lang geleden nog prima speed gekocht en gebruikt in antwerpen en vrienden klagen ook niet. Ik denk dat je teveel tolerantie heb opgebouwd en je hersenen kapot heb gemaakt.
Klik om te vergroten...

Dat zou ik nu ook weer niet durven zeggen, als belg zijnde weet ik dat er heel veel troep over onze straten gaat, dealers kopen (vluchtig getal) 100 gram pep in die wrs al versneden is tot 50/40% en versnijden het dan zelf nog es met bagger tot ze het dubbele of 1/3 meer winst hebben.

Onlangs nog 50% caffeine meegekregen met 3 a 4 % 4MA en maar 20% amfetamine, veel bagger weinig goeds.

Als je je geen goeie contacten hebt in belgie mag je het vergeten...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...

Heb je de post van tommie_K wel gelezen?
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, vroeger hadden ze er een extra superstof in zitten.
Helaas zijn ze er nog steeds niet achter wat dat is geweest.

Van dat spul van nu ga je alleen maar paranoide gedachten krijgen, enorm zweten en 'zegt' met een 'd' schrijven. Getsiederrie, zou er maar vanaf blijven ..

lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#6
lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...

Weet je nog hoe je reageerde op je eerste jointje? En hoe reageer je daar nu op? Zou het ook niet een beetje zo werken met andere drugs?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...
Als je neusslijmvlies in je neus kapot maakt, dan worden dingen lastiger opnomen door dat kapotte neusslijmvlies en blijft er meer achter?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pante zei:
Ja, vroeger hadden ze er een extra superstof in zitten.
Helaas zijn ze er nog steeds niet achter wat dat is geweest.

Van dat spul van nu ga je alleen maar paranoide gedachten krijgen, enorm zweten en 'zegt' met een 'd' schrijven. Getsiederrie, zou er maar vanaf blijven ..

lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Denk die bmk oli kunne ze nimmer invoeren he spijtig genoeg ofwel die rotzooi waar het vermengd mee word..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tommie_K zei:
Overal hetzelfde ook he.

What is wrong with the MDMA available today?

Le Junk - Bluelighter - 25-04-2016 02:38 Report Post

Let me first give you a little background. I'm 51 years old and started doing ecstasy the last year it was legal in 1985.
Klik om te vergroten...

Ja stopt u maar. 51 jaar oud, 1985 aan de pillen. En die van nu doen het niet goed.

Geef er eentje aan je neefje van 16, ouwe. Moet jij eens zien wat er gebeurt.

Maar nee, kosten nog moeite worden gespaard om het raadsel op te lossen. En zelfs als er uit het lab komt dat het om een nucleaire dosering edelsafrole- MDMA gaat dan is 't nog niet goed.
Klik om te vergroten...
Natuurlijk vinde die van 16 jaar deze xtc pille goed omdat ze de oude niet kenne..en wij wel..en das bij speed juist vant zelfde..
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
Natuurlijk vinde die van 16 jaar deze xtc pille goed omdat ze de oude niet kenne..en wij wel..en das bij speed juist vant zelfde..
Klik om te vergroten...
Je mist volkomen het punt dat hij maakt. Als iemand die nog nooit/nauwelijks XTC heeft gebruikt het vervolgens gaat nemen, dan is die ervaring beter dan die van iemand die het al 8 jaar lang 4x per jaar gebruikt. Zoals zoveel mensen op dit forum zeggen, de eerste keer XTC is de beste keer. Het systeem dat je dat geweldige gevoel geeft, verslijt gewoon. Als je het nog nooit/nauwelijks hebt gebruikt, werkt dat systeem nog perfect. Als je het al jaren doet, dan is dat systeem gewoon ruk geworden.

MDMA is MDMA, de werking van MDMA verandert niet.

Van hetzelfde bij speed.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
lotske1984- zei:
Fool zei:
Yep, je hebt je neus kapot gesnoven.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat daar mee te maken.?en ivm xtc pillen gebruik het zelden en die van vroeger zijn vele beter als die van nu..
Klik om te vergroten...
Als je neusslijmvlies in je neus kapot maakt, dan worden dingen lastiger opnomen door dat kapotte neusslijmvlies en blijft er meer achter?
Klik om te vergroten...
Speed word opgenomen door je neusslijmvlies niet die rotzooi die ze er erbij doen..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blijkbaar heb je dan nog meer kapot gesnoven dan waar Tommie K op doelde. Dit schiet ook niet op.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Blijkbaar heb je dan nog meer kapot gesnoven dan waar Tommie K op doelde. Dit schiet ook niet op.
Klik om te vergroten...
Je kan aardig wat speed drogen op het bord dat ze voor haar kop heeft.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Peppi en Coki zei:
ooscaar zei:
Blijkbaar heb je dan nog meer kapot gesnoven dan waar Tommie K op doelde. Dit schiet ook niet op.
Klik om te vergroten...
Je kan aardig wat speed drogen op het bord dat ze voor haar kop heeft.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Peppi en Coki zei:
ooscaar zei:
Blijkbaar heb je dan nog meer kapot gesnoven dan waar Tommie K op doelde. Dit schiet ook niet op.
Klik om te vergroten...
Je kan aardig wat speed drogen op het bord dat ze voor haar kop heeft.
Klik om te vergroten...
Maarja als je speed waardeloos is heb je ook wel een flink bord nodig om genoeg te kunnen drogen
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Peppi en Coki zei:
ooscaar zei:
Blijkbaar heb je dan nog meer kapot gesnoven dan waar Tommie K op doelde. Dit schiet ook niet op.
Klik om te vergroten...
Je kan aardig wat speed drogen op het bord dat ze voor haar kop heeft.
Klik om te vergroten...
Maarja als je speed waardeloos is heb je ook wel een flink bord nodig om genoeg te kunnen drogen
Klik om te vergroten...
Of ze heeft mazzel en vindt nog wat van die echte old school superspeed van vroeger :openmouth: :rock:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dubbel0seven zei:
Niemand hier op het forum die ervaring heeft met speed van 10 jaar terug en nog langer geleden? Vraag me af of diegene verschil merkt kwa effect?

Als voorbeeld. Vanmiddag heb ik wat amfetamine opgehaald om te testen. Dit komt van een bron die niet bepaald laag op de ladder staat. Mij is een nummer doorgegeven van een sample dat is ingeleverd. Na een telefoontje bleek dit 68% getest te zijn. Maandag ga ik naar een ander testcentrum in de buurt om een contra monster in te leveren, en die 68% te bevestigen. Ik ga ervan uit dat die bron eerlijk 68% spul heeft geleverd.

Vanmiddag heb ik als test +- 400mg gesnoven. Ik merkte er wel effect van. Alleen niet dat knal effect van jaren terug. Ik merkte een goede head rush, body rush en had zin om te praten. Maar niets vergeleken met vroeger, in vergelijking is het gewoon mellow en minder hard.
Ik heb s'middags die 400mg gesnoven ongeveer om 15:00 a 16:00. Vanavond om 23:00 ben ik gewoon in slaap gevallen. Ik heb 5 uur diep geslapen om nu om 4:00 klaar wakker te zijn zonder kater. Niet echt het effect wat je verwacht van zuivere pep. :confused:
Ik ben ook bekend met het effect van speed die zwaar versneden is met caffeïne en andere troep. En dit pik ik er meteen tussenuit. Dat van vanmiddag had zeker wel flink effect, maar voor mijn gevoel niet echt knallen.
Klik om te vergroten...
Idd de speed is nimmer zo goed als jare gelede..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Idd de speed is nimmer zo goed als jare gelede..
Klik om te vergroten...
Gaan we weer hoor.... De speed is nog steeds goed tegenwoordig. Of je hebt slechte connecties nu, of je hebt gewoon zoveel tolerantie en gewenning dat je het nooit meer zoals toen kunt ervaren.

Na jaren dagelijks gebruik is het toch logisch dat het niet meer zoals vroeger voelt? Wat snap je daar nou niet aan? Toen ik elke dag blowde werd ik nog amper stoned, maar dat kwam niet door slechtere wiet...
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Denk die bmk oli kunne ze nimmer invoeren he spijtig genoeg ofwel die rotzooi waar het vermengd mee word..
Klik om te vergroten...

Hoeveel heb je nodig?
Het proces is hetzelfde als vroeger
Volg het pad naar de bron dus 5 treden (tussen personen) je hebt je 'betere' ouderwetse pep
Je hebt denk je hersenen kapot gesnoven
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Met de gedachte dat er en paar mense zijn die men leven voor niks op mijn kop gezet hebbe en vooral 1 ne specifieke jongen waar de gevoelens zo enorm voor waren en ergens mijn leven na de klote hebben gedaan..stoppen dat zit er niet in dan zien ik nog liever af..
Klik om te vergroten...

Hoe langer je je emoties onderdrukt met drugs. Hoe moeilijker het word om er iets aan te doen. Ik denk dat je uiteindelijk een kutter leven heb als je blijft gebruiken dan wanneer je nu hulp gaat zoeken en je leven omkeert. Leef naar de toekomst en laat het verleden achter.

Dit is overigens een heel groot probleem voor heel veel mensen. Het blijven hangen in je verleden vernauwd je capaciteiten.

Door een 2CB trip ben ik erachter gekomen dat het leven niks meer is dan jouw perspectief. Je kan altijd je perspectief veranderen.

OT:
Het lijkt me niet dat een molecuul ineens een andere uitwerking zou hebben. Een molecuul is een molecuul. Hoe dat molecuul nou in stand word gebracht maakt niet uit.

Albert Hofmann gebruikte een synthese om lsd te maken vanuit het ergot schimmel.
De sunshine makers gebruikte een synthese vanuit de (synthetische) poedervorm van lysergenezuur. Beide compleet verschillende syntheses met dezelfde uitwerking, het creeëren van lsd. Naast het feit dat de Orange Sunshine lsd pillen gemiddeld 300ug lsd bevatte, werkt het nog steeds hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."