Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking speed vergeleken met jaren geleden

Werking speed vergeleken met jaren geleden

162 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik durf nu niet meer op mijn gemak naar buiten gaan..gewoon zoon schrik dat er ne hoop wit aanhangt..daar had je vroeger geen last van hoor..en vroeger moest je constant erbij drinken bij speed sneuven omdat hij zo door je keel kwam..mmmm waar is den tijd..en 1 lijntje snuiven en je moest vlug na de wc gaan..ma nu amaai das al lang gelede..daaruit kunde ok herkennen of dat het goeie speed is..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
lotske1984- zei:
Ik durf nu niet meer op mijn gemak naar buiten gaan..gewoon zoon schrik dat er ne hoop wit aanhangt..daar had je vroeger geen last van hoor..
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als paranoia dan verandering in de speed. Of je neus is zo uitgedroogd dat het er gewoon weer uitvalt. Speed is niet veel veranderd in de jaren.

lotske1984- zei:
daaruit kunde ok herkennen of dat het goeie speed is..
Klik om te vergroten...

Nee, dmv testen kun je herkennen dat het goeie speed is. Uiterlijk, geur, smaak en andere kenmerken zeggen niets over de kwaliteit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@smartie dan heb je geluk dat je goeie dealers hebt..woon je in nederland.?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yes, omgeving amsterdam.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lotske1984- zei:
We kunnen er blijven over discussiëren.. :) mijn vrienden klagen ook over de kwaliteit..iedereen zijn mening..en ik paranoya nee hoor..
Klik om te vergroten...

Kijk, het probleem zit ‘m gewoon in de verkrijgbaarheid van grote hoeveelheden grondstoffen en het materiaal. Neem nou bijv. MDMA, een precursor hiervan is PMK. Per land verschilt het nogal qua regelgeving dus door bepaalde stoffen te verbieden of alleen beschikbaar te maken met bepaalde vergunningen wordt het moeilijker gemaakt om deze te betrekken. Rond de Olympische Spelen in Beijing werd dat sterk beperkt en gereguleerd. China controleerde door druk van de Westerse wereld strenger op de PMK productie. Toen hadden we dus de bekende grote XTC dip (200:sunglasses:. Zo is dit met amfetamine gewoon hetzelfde. Er zijn tegenwoordig veel goedkopere en makkelijkere precursor te verkrijgen dan paar jaar geleden, omdat dit makkelijker is, worden deze over het algemeen tegenwoordig gebruikt. De uitwerking van je speed kan hierdoor dus wel degelijk anders aanvoelen, ZELFS als het % gelijk is met de speed van jaren geleden.
Kijk, als mijn moeder boerenkoolstampot maakt, en mijn oma doet dit op haar eigen manier, dan kan het beide wel hetzelfde heten, maar wel degelijk anders proeven. Dit is met je speed niet anders.
Verder; we moeten dingen zoals (uit)werking, kwaliteit en ervaring misschien ook niet door elkaar halen. Kwaliteit is relatief en een breed begrip.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
dmv testen kun je herkennen dat het goeie speed is. Uiterlijk, geur, smaak en andere kenmerken zeggen niets over de kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fresh zei:
Kijk, als mijn moeder boerenkoolstampot maakt, en mijn oma doet dit op haar eigen manier, dan kan het beide wel hetzelfde heten, maar wel degelijk anders proeven. Dit is met je speed niet anders.
Klik om te vergroten...

Dat is een beetje een simpele vergelijking. Een boerenkoolstamppot kan ook kaas bevatten en dan is het nog steeds boerenkoolstamppot. Speed kan alleen maar het amfetamine molecuul bevatten, anders is het géén speed.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, maar je weet wel wat ik bedoel..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fresh zei:
Kwaliteit is relatief en een breed begrip.
Klik om te vergroten...
Fresh zei:
SmartieAndMe zei:
dmv testen kun je herkennen dat het goeie speed is. Uiterlijk, geur, smaak en andere kenmerken zeggen niets over de kwaliteit.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Fresh zei:
Kijk, als mijn moeder boerenkoolstampot maakt, en mijn oma doet dit op haar eigen manier, dan kan het beide wel hetzelfde heten, maar wel degelijk anders proeven. Dit is met je speed niet anders.
Klik om te vergroten...
En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar gaat het toch helemaal niet om. Ik probeer wat duidelijk te maken zodat andere mensen het misschien eerder begrijpen. Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik :tearsofjoy:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewenning, en elke ervaring is anders. Nogmaals: neem je speed voor de amfetamine of snuif je in de hoop op een of ander chemisch, zwaar giftig middeltje dat is blijven hangen door één van de grondstoffen? Ik vraag me ook af of je dan nu nog wel eens een lading treft waar je net zo hard op ging als vroeger.

Fresh zei:
Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Als je dat maar weet :mrgreen:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ow was die vraag letterlijk voor mij?
Nou, ik neem het zelf vrijwel nooit..haha
Ik neem liever wat dex
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat begrijp ik..maar tis zo tristig hier in belgie pffff..word precies erger en erger..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh nee, zeker niet letterlijk voor jou, meer algemeen voor iedereen die beweert dat je werkelijk een ander effect krijgt van twee samples amfetamine met hetzelfde zuiverheidspercentage zonder verdere werkzame stoffen maar gemaakt van andere grondstoffen :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
lotske1984- zei:
@smartie spijtig dat je geen nummers mag uitwisselen.. :)
Klik om te vergroten...
Hoezo, wou je daten Lotske? :P

Fresh zei:
Er zijn wel +300 amfetamine recepten, links om rechtsom, uiteindelijk is het allemaal hetzelfde (zelfde molecuul) maar kan uitwerking anders zijn, daar ging het om. Maar het is dweilen met de kraan open hier merk ik
Klik om te vergroten...

Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen :P Alleen als het molecuul afwijkt of er andere vervuiling/reststoffen inzitten werkt het anders.

ooscaar zei:
En welk molecuul is de boerenkoolstamppot van jouw moeder en jouw oma dan precies? 2,4-aardappelboerenkolamide?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

3,4-ventielboerencholine komt het meeste voor bij de testservice
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SmartieAndMe zei:
Een molecuul werkt altijd hetzelfde vriend, zolang je blijft beweren dat dat niet zo is kun je inderdaad blijven dweilen
Klik om te vergroten...

Dit dus.. Kom op mensen, ik weer niks van scheikunde maar iedereen kan toch beredeneren dat als een molecuul er precies hetzelfde uitziet, dat dan ook precies dezelfde werking heeft?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
...goeie speed is..
Klik om te vergroten...

In belgie is goeie speed nog weinig te vinden, meestal versneden troep. En zoals gezegd hier, molecuul blijft hetzelfde. Blijven zoeken tot je goeie kwaliteit vind :-P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Of anders eens bezoekje in nederland brengen..maar bij wie..in de week wilde ze me in de zeik zette in nederland heb niet gekocht..dus teleurgesteld terug na belgie..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus met andere woorden mail adres mag niet uitgewisseld worden.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."