Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfde hier, hebben wij geluk of is het overal deze kwaliteit tegenwoordig?"
"lotske1984- zei: Tekzor668 zei: MeejheM zei: ik maak me niet druk. Klik om te vergroten... Inderdaad gewoon snuiven en genieten Klik om te vergroten... Idd ofwel bommetje.. Klik om te vergroten... Bommetjes vind ik fijner , wil me ruik orgaan intact houden."
"lotske1984- zei: @johan bommetje ga je wel lekker en tijdje hevig van he.. Klik om te vergroten... Zeker ja , 100mg en ben circa 10 uur zoet. Ouderwetse kwaliteit lijkt weer standaard te zijn"