Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking speed vergeleken met jaren geleden

Werking speed vergeleken met jaren geleden

162 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 5 jaar de topic bumpen, lekker man.

JaapieJow zei:
Heb zeker de verandering meegemaakt van echte amfetamine naar synthetisch bij elkaar geraapt rommel.
In de jaren 90 en daarvoor was amfetamine nog in ziekenhuizen om patiënten het langer vol te laten houden met heftige operaties.
Amfetamine olie werd in een fabriek in Frankrijk geproduceerd totdat die werd gesloten. Daarna is het product met andere toevoegingen in elkaar geflanst de wel bekende synthetische drugs. Dit middel moet op de vroegere pep lijken maar helaas werkt het niet meer zoals toen.
nu is het zo dat je eerder blijft hangen dan dat je er van gaat vliegen.
vroeger met een lijntje zodra je die had gesnoven kreeg je de wel bekende rush van bewegen. Ook kreeg je zin om te roken. Zin om dingen te gaan ondernemen.
Ik mag het misschien niet zo zeggen maar die geilheid van de vroegere pep is allang al niet meer.
Wij wonen gewoon in het verkeerde deel van de wereld of Europa. Zoals gezegd is het in Polen veel beter of waar er nog wel de juiste ingrediënten worden gebruikt om de echte pep te hebben.
Snap niet dat instellingen waar je de drugs kunt testen zeggen dat er niks veranderd is. Ik zelf ben nu 38 jaar ,begon ermee op mijn 16e ben er aantal jaar mee gestopt geweest toen de amfetamine synthetisch erg slecht begon te worden. Heb ook stad en land afgezocht naar mensen die misschien wel de goeie pep zouden hebben maar helaas tot de dag van vandaag niet de pep kunnen vinden van 1999 tot 2012. Zoals ik al zei we zitten in het verkeerde werelddeel qua juiste ingrediënten.
welkom in de wereld van synthetische troep
En inderdaad vroeger was alles beter 😉
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waar je woont maar ik woon in een gat van een gat in een gat en hier is de amfetamine nooit veranderd. Pep is daarnaast alles behalve synthetisch het is namelijk vaak een combinatie van cafeïne, amfetamine & zout. De cafeïne er uit halen is zo makkelijk dat zelfs een kind de was kan doen. Als je daarna nog steeds vage pep hebt kun je altijd omkristallisatie toepassen maar ik zou eerder een andere dealer zoeken.

JaapieJow zei:
Het is allang al niet zuiver meer. Er kan wel 71% amfetamine inzitten maar als de samenstelling van de andere ingrediënten anders zijn komt het heel anders binnen
Klik om te vergroten...

De 29% zout is nodig om er een vaste stof van te maken, 1% minder zout en je hebt een vloeistof dus je hebt in principe gelijk maar het slaat nergens op.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
JaapieJow zei:
Heb zeker de verandering meegemaakt van echte amfetamine naar synthetisch bij elkaar geraapt rommel.
In de jaren 90 en daarvoor was amfetamine nog in ziekenhuizen om patiënten het langer vol te laten houden met heftige operaties.
Amfetamine olie werd in een fabriek in Frankrijk geproduceerd totdat die werd gesloten. Daarna is het product met andere toevoegingen in elkaar geflanst de wel bekende synthetische drugs. Dit middel moet op de vroegere pep lijken maar helaas werkt het niet meer zoals toen.
nu is het zo dat je eerder blijft hangen dan dat je er van gaat vliegen.
vroeger met een lijntje zodra je die had gesnoven kreeg je de wel bekende rush van bewegen. Ook kreeg je zin om te roken. Zin om dingen te gaan ondernemen.
Ik mag het misschien niet zo zeggen maar die geilheid van de vroegere pep is allang al niet meer.
Wij wonen gewoon in het verkeerde deel van de wereld of Europa. Zoals gezegd is het in Polen veel beter of waar er nog wel de juiste ingrediënten worden gebruikt om de echte pep te hebben.
Snap niet dat instellingen waar je de drugs kunt testen zeggen dat er niks veranderd is. Ik zelf ben nu 38 jaar ,begon ermee op mijn 16e ben er aantal jaar mee gestopt geweest toen de amfetamine synthetisch erg slecht begon te worden. Heb ook stad en land afgezocht naar mensen die misschien wel de goeie pep zouden hebben maar helaas tot de dag van vandaag niet de pep kunnen vinden van 1999 tot 2012. Zoals ik al zei we zitten in het verkeerde werelddeel qua juiste ingrediënten.
welkom in de wereld van synthetische troep
En inderdaad vroeger was alles beter 😉
Klik om te vergroten...
Weer gevalletje: ik heb teveel gesnoven en wordt niet meer zo high als vroeger.

Tenzij je je verhaal met bronnen kan onderbouwen natuurlijk.
J
JesusondruqsLid
01-01-2024, 00:00
#3
SkittlesAndMe zei:
Wie van de oudere heren gaat het even testen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ben 54 en gebruik al bijna 30 jaar dagelijks
En inderdaad de speed is op het moment heel slecht.
Heb ook heel lang gedacht dat het aan mij en / of mijn leeftijd lag..
Nadeel van slechte speed is dat je twee keer zo veel gebruikt..
Ja je wilt toch op de plek komen waar je wezen moet..
Helaas is die met de speed van dit moment niet meer te bereiken..
Het is dat ik niet iemand wil zijn die clean is anders was ik allang gestopt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."