Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chr0nic zei:
Heb vorige week opnieuw wat pep gekocht bij de zelfde dealer waar ik het altijd haal. Dit keer zei die erbij dat het de beste pep is die hij ooit verkocht heeft. Ik neem dat soort dingen altijd met een korreltje zout! Wel merk ik bij deze pep amper tot geen bijwerkingen terwijl ik bij de pep wat ik altijd had hartkloppingen kreeg en vaak een nerveus/ongemakkelijk gevoel. Zou dit dan toch met de zuiverheid te maken hebben? Hoe zuiverder de pep, hoe minder bijwerkingen?
Klik om te vergroten...

Wat je vaak ziet is dat speed vermengt is met cafeïne (wat niet zegt dat dit bij jou ook het geval was, maar indicatie is er). Bij kleine toevoeging kan cafeïne het totaal effect op zich best goed doen. Maar wanneer er grote hoeveelheden mee versneden worden, dan merk je dat wel aan je lijf. Speed dat 20-40% cafeïne blijkt te bevatten is helaas geen uitzondering. Hartkloppingen en nerveus/ongemakkelijk gevoel past helemaal in het cafeïne-plaatje, net als verkrampingen/spieren samen trekken. Maar ook misselijkheid, duizelig voelen ... en trillen behoren tot de mogelijkheden.

Eigenlijk net als wanneer je te veel koffie drinkt, na een hele kan voel je je echt niet meer zo prettig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...29
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kan het dat je met dextroamfetamine amper tolerantie opbouwt bij dagelijks gebruik (volgens de huisarts) en met racemische amfetamine merk je het op de 3e dag al dat je groter moet doseren. Ook heb ik met dex nooit dezelfde euforie en tevreden gevoel als met racemische speed. In theorie is dextro veel potenter dus zou je het omgedraaide moeten vb
Dextro wordt ik vaak nerveus/opgejaagd, hartkloppingen enzovoort en pep heb ik na een paar lijntjes een zeer tevreden voldaan gevoel met enorme overzicht en rust in me hoofd en lichaam. Ook heb ik nog nooit echt cravings gehad naar dextro, sterker nog ik kijk er vaak zelfs tegenop om het te nemen. Terwijl ik met pep nog wel redelijk cravings kan hebben als het effect begint af te nemen en voor ik het weet ben ik 2 dagen wakker...

Is dit iets wat iedereen zo ervaart?? Verschilt het per persoon hoe je erop reageerd? of heeft linksdraaiende amfetamine aka straatpep nog een andere werking in de hersenen die de euforie teweeg brengt? Moet ik hoger doseren met de dex om hetzelfde effect te bereiken?

Ik spoel mijn pep altijd met aceton trouwens..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chr0nic zei:
Hoe kan het dat je met dextroamfetamine amper tolerantie opbouwt bij dagelijks gebruik (volgens de huisarts) en met racemische amfetamine merk je het op de 3e dag al dat je groter moet doseren. Ook heb ik met dex nooit dezelfde euforie en tevreden gevoel als met racemische speed. In theorie is dextro veel potenter dus zou je het omgedraaide moeten vb
Dextro wordt ik vaak nerveus/opgejaagd, hartkloppingen enzovoort en pep heb ik na een paar lijntjes een zeer tevreden voldaan gevoel met enorme overzicht en rust in me hoofd en lichaam. Ook heb ik nog nooit echt cravings gehad naar dextro, sterker nog ik kijk er vaak zelfs tegenop om het te nemen. Terwijl ik met pep nog wel redelijk cravings kan hebben als het effect begint af te nemen en voor ik het weet ben ik 2 dagen wakker...

Is dit iets wat iedereen zo ervaart?? Verschilt het per persoon hoe je erop reageerd? of heeft linksdraaiende amfetamine aka straatpep nog een andere werking in de hersenen die de euforie teweeg brengt? Moet ik hoger doseren met de dex om hetzelfde effect te bereiken?

Ik spoel mijn pep altijd met aceton trouwens..
Klik om te vergroten...
Het is gewoon een andere stof en dus een andere werking :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
blue eyes zei:
Bedankt voor het uitgebreide antwoord.



Ik had mijn vermoedens, wel ik heb het vermoeden dat ik een slecht snuiver ben, of ik snuif te hard. waardoor het alsnog niet op de beoogde plaats raakt,

maar als ik gewoon zoals ik al her en der las lichtjes snuif, heb ik het gevoel dat de pep gewoon mijn neus zal uitvallen en daar niet opgenomen wordt.



uiteraard voel ik de eerste lijnen wel, maar weet niet zeker of ik meer haal uit het pure snuiven , bereikt het wel allemaal mijn neusslijmvlies,
en bij hele grote lijnen gaat het dan alsnog niet doorglijden naar je maag (schiet me niet dood , ik ben geen snuifexpert daarom mijn nederige vraag )



bommetjes zouden inderdaad in. theorie een veel lager opname percentage hebben doch, lijk ik van een bommetje meer te halen dan van een snuifsessie,



dusja dit creeërt zoveel vragen wat is het maximale dat mijn neusslijmvlies kan opnemen in mg amfetamine per neusgat per keer

werkt mijn neusslijmvlies wel zo goed als bij een normaal mens?

Snuif ik verkeerd?


als ik het al niet weet , gaan sommigen het hier ook maar kunnen gissen, weer mss een tip voor het drugsforum van de toekomst, stuur i experts ter plaatse,
in belgie hadden we vroeger een kookprogramma SOS piet , in Nl zullen zeker variaties hierop bestaan.

we hebben ook een SOS drugsforum.nl nodig waarbij een snuifexpert ter plaatse komt , en het ganse zaakje bekijkt.

(echter is dit niet waterdicht tenzij er een certificaat ofzo of een qr code per batch kan zijn waaruit blijkt dat de drugsforum expert enkel getuige komt zijn bij mensen die geteste drugs gebruiken in een verantwoorde hoeveelheid )



ook in die kattenprogramma's , zoals my cat from hell , lijkt met een expert ter plaatse alles meteen evident, de katteneigenaars voelen zich even nbeetje dom doch bij schouderklopjes van de heer jackson galaxy , is het opt eind altijd peis en vree.

ik smijt maar een idee in de groep , echter vergeet niet dat er weer vragen gesteld zijn middenin deze opmerkingen in de beantwoording naar dhr freaky freggle


edit ; ga even de vragen zelf , accentueren ter overzicht
Klik om te vergroten...
Zo zacht mogelijk snuffelen. Mij hoor je niet hoor.

Hier valt veel te lezen over absorptie en bioavailability:

www.msdmanuals.com

Drug Absorption - Clinical Pharmacology - MSD Manual Professional Edition

Drug Absorption and Clinical Pharmacology - Learn about from the MSD Manuals - Medical Professional Version.
www.msdmanuals.com www.msdmanuals.com
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#5
blue eyes zei:
bommetjes zouden inderdaad in. theorie een veel lager opname percentage hebben doch, lijk ik van een bommetje meer te halen dan van een snuifsessie,
Klik om te vergroten...

Er zitten aantal verschillen in de manier van werking. Snuiven werkt vrijwel instant- na enkele minuten al voel je effect. Hier schuilt echter ook het grote gevaar van verslaving, want wie eenmaal begint met snuiven... is sneller hooked. Je pakt sneller bij ook, en zo lijkt het aan het einde van de rit misschien dat snuiven de werkingsduur positief beïnvloed. Maar dat is denk niet zo.Qua schade aan de neus moet ik zeggen dat het bij mij allemaal best meevalt. Ik hoor vaak verhalen over volledig weggebrande neusschotten, maar na tientallen jaren pepsnuiven is dat nog gewoon intact bij me. Misschien iets wat vooral coke snuivers treft.?

4_5864091154726782726.gif

Het nadeel van bommetjes (of voordeel, zal persoonlijk zijn) is dat de opbouw wat langer op zich laat wachten en vaak ook meer gestaag oploopt in plaats van direct recht in je smoel WHAM instant effect. In plaats van zelfbouw constructie vloetjes zou ik gaan voor het vullen van capsules, deze zijn voordelig te verkrijgen online. Veel mensen kopen ze zelf gevuld bij een drogisterij (kiezen goedkoopste voedingssupplement) en gooien ze dan leeg om vervolgens te vullen met eigen speed. Maar ze zijn dus ook leeg te verkrijgen voor heel weinig geld.

Een optie die ik nog niet hoorde bij je is het simpelweg opdrinken. Los het op in een warme beker thee. Ik garandeer je dat als je op de helft van je bakkie ben de eerste effecten al voelbaar worden. Heel lang is dit mijn grote favoriet geweest. Tegenwoordig wissel ik alle 3 de methodes af.
Klik om te vergroten...

5tpykD7.gif

Qua schade heeft het slikken van (drinken wellicht ook maar nooit wetenschappelijk aangetoond) inmiddels de eerste problemen gegeven. Ik heb sinds een jaartje of 5 chronische maag/darm problemen waarvan de oorzaak nog onduidelijk is- maar vrijwel alles wijst in de richting van speed gebruik. Ik moet hierbij extra benoemen dat er een periode is geweest van een paar jaar dat ik speed slikte zonder enig omhulsel. Het ging om een zeer krachtige (roze) pasta dat je net als met klei heel eenvoudig tot kleine balletjes kon draaien tussen je vingers. Overdreven vies was het ook niet. Dus dat heb ik toen best lang op die manier zo tot me genomen. Mogelijk ondervind ik hier nu de problemen van. Maar dit is vooralsnog alleen maar een theorie.

blue eyes zei:
we hebben ook een SOS drugsforum.nl nodig waarbij een snuifexpert ter plaatse komt , en het ganse zaakje bekijkt.
Klik om te vergroten...

Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik echt met heel veel plezier je topic heb zitten lezen. Het resulteerde meerdere malen in flinke lach salvo's, bedankt daarvoor. Je manier van schrijven is fantastisch 😅
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chr0nic zei:
Ik zou hier nog NAC (N-acetyl-L-cysteïne) aan toevoegen.

Source 1:

N-Acetyl Cysteine Protects against Methamphetamine-Induced Dopaminergic Neurodegeneration via Modulation of Redox Status and Autophagy in Dopaminergic Cells

Methamphetamine- (MA-) induced neurotoxicity is associated with mitochondrial dysfunction and enhanced oxidative stress. Our previous study demonstrated that MA induces autophagy in a dopaminergic neuronal cell model (N27 cells). The cellular mechanisms underlying MA-induced autophagy and...
www.hindawi.com www.hindawi.com
Source 2:
https://www.nature.com/articles/1300512.pdf?origin=ppub
Klik om te vergroten...

Nog aanvullende vraag voor je 🙃

Zoals je al beetje meekreeg doe ik wat ik kan om schade zoveel mogelijk te beperken (supplementen, goed en zoveel mogelijk gezond (vers) eten.. Maar als langdurig amfetamine verslaafde is het een strijd tegen gewichtverlies die je vrijwel niet kan winnen.
Want ondanks op alle zaken die ik let, blijft m'en gewicht dalen. In het beste geval stabiliseert het even voor paar dagen om vervolgens weer de lijn naar beneden verder in te zetten. Het dieptepunt was ooit 57 kg (ben 1.88 lang). Als ik een jaar full detox ben gegaan komt mijn gewicht uit op om en nabij 82kg. Aanleg voor overgewicht heb ik nooit gehad.

Nu streef ik naar rond de 70kg. Dat volhouden zou al een hele mooie prestatie zijn.

Via een kameraad die nogal veel weet uit de sportschool wereld kwam ik op het onderwerp: massive gainers. Weet niet of je er bekend mee ben? Maar dat is een poeder om dagelijkse shake van te maken- tot de nok toe gevuld met alles waar je lichaam van gaat groeien, soort van. Ik was vrij skeptisch. Maar goed inmiddels probeer ik het nu een week uit, en verdomd... het lijkt wel te werken. Allereerst is m'en gewicht niet meer verder gaan dalen, sterker nog; het stabiliseerde eerst en nu al op dag 5 ben ik zelfs 3 kilo aangekomen (ondanks het speedgebruik dat gewoon is doorgegaan). Dus voorzichtig aan ben ik best positief hierover.

Maar... wat ik me nog wel afvraag en jij weet dat misschien. Kan het eigenlijk kwaad in combinatie met elkaar? Heb er zo snel niet echt heldere informatie over kunnen vinden op internet. Massive gainer is misschien niet veel meer dan een enorme bom aan voedingsstoffen (ADH) en vitamines... maar misschien zie ik iets over het hoofd? Je komt over als iemand die misschien wel raad weet. Alvast dank!

URL naar het product mag ik denk ik niet plaatsen. Maar als je op n8wacht.com kijk (mijn persoonlijke microblog) dan zie je helemaal bovenaan de link naar het product staan de komende week..
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dit is eigenlijk heel filosofisch. :thinking:
Klik om te vergroten...

Mooi hè? pikte ook traantje! echt hoor..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
n8wachT zei:
Er zitten aantal verschillen in de manier van werking. Snuiven werkt vrijwel instant- na enkele minuten al voel je effect. Hier schuilt echter ook het grote gevaar van verslaving, want wie eenmaal begint met snuiven... is sneller hooked. Je pakt sneller bij ook, en zo lijkt het aan het einde van de rit misschien dat snuiven de werkingsduur positief beïnvloed. Maar dat is denk niet zo.Qua schade aan de neus moet ik zeggen dat het bij mij allemaal best meevalt. Ik hoor vaak verhalen over volledig weggebrande neusschotten, maar na tientallen jaren pepsnuiven is dat nog gewoon intact bij me. Misschien iets wat vooral coke snuivers treft.?

Bekijk bijlage 32451

Het nadeel van bommetjes (of voordeel, zal persoonlijk zijn) is dat de opbouw wat langer op zich laat wachten en vaak ook meer gestaag oploopt in plaats van direct recht in je smoel WHAM instant effect. In plaats van zelfbouw constructie vloetjes zou ik gaan voor het vullen van capsules, deze zijn voordelig te verkrijgen online. Veel mensen kopen ze zelf gevuld bij een drogisterij (kiezen goedkoopste voedingssupplement) en gooien ze dan leeg om vervolgens te vullen met eigen speed. Maar ze zijn dus ook leeg te verkrijgen voor heel weinig geld.



Bekijk bijlage 32452

Qua schade heeft het slikken van (drinken wellicht ook maar nooit wetenschappelijk aangetoond) inmiddels de eerste problemen gegeven. Ik heb sinds een jaartje of 5 chronische maag/darm problemen waarvan de oorzaak nog onduidelijk is- maar vrijwel alles wijst in de richting van speed gebruik. Ik moet hierbij extra benoemen dat er een periode is geweest van een paar jaar dat ik speed slikte zonder enig omhulsel. Het ging om een zeer krachtige (roze) pasta dat je net als met klei heel eenvoudig tot kleine balletjes kon draaien tussen je vingers. Overdreven vies was het ook niet. Dus dat heb ik toen best lang op die manier zo tot me genomen. Mogelijk ondervind ik hier nu de problemen van. Maar dit is vooralsnog alleen maar een theorie.



Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik echt met heel veel plezier je topic heb zitten lezen. Het resulteerde meerdere malen in flinke lach salvo's, bedankt daarvoor. Je manier van schrijven is fantastisch 😅
Klik om te vergroten...
Speed drinken is enorm slecht voor de tanden.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Speed drinken is enorm slecht voor de tanden.
Klik om te vergroten...

Ook bij alleen snuiven ontstaan vaak problemen met de tandjes.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Speed drinken is enorm slecht voor de tanden.
Klik om te vergroten...
Ik eet altijd een banaan en drink een glas sinaasappelsap bij het ontbijt, maar goed, ieder z’n ding. Zeker weer een Belgische traditie dit 🙃🙃
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Ik eet altijd een banaan en drink een glas sinaasappelsap bij het ontbijt, maar goed, ieder z’n ding. Zeker weer een Belgische traditie dit 🙃🙃
Klik om te vergroten...
Erg goed voor je ogen kan dat ontbijt niet zijn aangezien je niet leest wat er eerder gepost is.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#12
blue eyes zei:
hier gaan ze nog verder in dit artikel en beweren dat speed net als 8 uur een marathon lopen is

www.npo3.nl

Hoeveel tijd moet er zitten tussen drugsgebruik? - Spuiten en Slikken - BNNVARA

Drugs gebruiken kan hartstikke leuk zijn. Maar het is wel belangrijk dat je het verantwoordelijk doet. Maar weet je eigenlijk wel hoeveel tijd er moet zitten tussen drugsgebruik? We vroegen het Tom Bart van Jellinek..
www.npo3.nl www.npo3.nl
Klik om te vergroten...
@n8wachT hey zonder ik het door heb steek ik nu in een antwoord van jou op een antwoord van een forummember op een vraag , potverdikke een vraag verscholen , ja jongens .
deze zag ik zelf niet aankomen,


edit : twee zelfs, vinden jullie dat speed gelijk is aan 8 uur marathonlopen?

en dan de vraag in het artikel zelf, de titel
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Erg goed voor je ogen kan dat ontbijt niet zijn aangezien je niet leest wat er eerder gepost is.
Klik om te vergroten...
Allemaal lolbroekerij
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#14
n8wachT zei:
Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik echt met heel veel plezier je topic heb zitten lezen. Het resulteerde meerdere malen in flinke lach salvo's, bedankt daarvoor. Je manier van schrijven is fantastisch 😅
Klik om te vergroten...
dat ik deze gemist heb?

mijn verstand staat er even stil van , helaas schiet het nu terug in hoge toeren !
want ik weet het weer , dan zat ik op zolder, op zoek naar de jiskefet sketch die ik op een oude externe harde schijf staan had !

De daadkracht van deze morgen , prachtig was het, hoe ik die trapladder nam dat luikje opende, niks kon me stoppen waarlijk niks,

zelfs tal van dode spinnen op de zoldervloer bezaaid, blue eyes schrik welneen , er leken wel springveren in mijn pantoffels te zitten (ja ik beken ik droeg toen pantoffels, weinigen heb ik dit hier eerder horen bekennen , bij deze, bijt ik de spits af )

maar ook jij bent bedankt, als ik iemand zijn dag heb kunnen opbeuren , ben ik niet meer stuk te slaan.

Wel ik neem aan dat deze vraag naar mij gericht is?
n8wachT zei:
Nog aanvullende vraag voor je 🙃

Zoals je al beetje meekreeg doe ik wat ik kan om schade zoveel mogelijk te beperken (supplementen, goed en zoveel mogelijk gezond (vers) eten.. Maar als langdurig amfetamine verslaafde is het een strijd tegen gewichtverlies die je vrijwel niet kan winnen.
Want ondanks op alle zaken die ik let, blijft m'en gewicht dalen. In het beste geval stabiliseert het even voor paar dagen om vervolgens weer de lijn naar beneden verder in te zetten. Het dieptepunt was ooit 57 kg (ben 1.88 lang). Als ik een jaar full detox ben gegaan komt mijn gewicht uit op om en nabij 82kg. Aanleg voor overgewicht heb ik nooit gehad.

Nu streef ik naar rond de 70kg. Dat volhouden zou al een hele mooie prestatie zijn.

Via een kameraad die nogal veel weet uit de sportschool wereld kwam ik op het onderwerp: massive gainers. Weet niet of je er bekend mee ben? Maar dat is een poeder om dagelijkse shake van te maken- tot de nok toe gevuld met alles waar je lichaam van gaat groeien, soort van. Ik was vrij skeptisch. Maar goed inmiddels probeer ik het nu een week uit, en verdomd... het lijkt wel te werken. Allereerst is m'en gewicht niet meer verder gaan dalen, sterker nog; het stabiliseerde eerst en nu al op dag 5 ben ik zelfs 3 kilo aangekomen (ondanks het speedgebruik dat gewoon is doorgegaan). Dus voorzichtig aan ben ik best positief hierover.

Maar... wat ik me nog wel afvraag en jij weet dat misschien. Kan het eigenlijk kwaad in combinatie met elkaar? Heb er zo snel niet echt heldere informatie over kunnen vinden op internet. Massive gainer is misschien niet veel meer dan een enorme bom aan voedingsstoffen (ADH) en vitamines... maar misschien zie ik iets over het hoofd? Je komt over als iemand die misschien wel raad weet. Alvast dank!

URL naar het product mag ik denk ik niet plaatsen. Maar als je op n8wacht.com kijk (mijn persoonlijke microblog) dan zie je helemaal bovenaan de link naar het product staan de komende week..
Klik om te vergroten...
Je vraagt het aan de juiste man hoor,

die mass gainers uit het bodybuildingmillieu , daar wordt veel geloof aan gehecht...zeker bij beginners.

Men denkt oh suplementen zijn de sleutel , in no time word ik een kleerkast.

Echter is het omgekeerde waar, verkoopstechnisch natuurlijk (vroeger nog erger met de magazines, nu via youtube fitnessers krijg je al betrouwbaardere info ) , zal men jou of om het even welke consument wijsmaken dat men al dat spul nodig heeft om spiermassa op te bouwen of in jouw geval gewichtstoename te krijgen;

Maar de basis is ALTIJD voeding, wilt u een gewichtstoename in vet of in spiermassa moet je in een calorie surplus eten, dus je neemt meer kcals binnen dan je nodig hebt voor het behoud van je lichaamsgewicht en je energieverbruik (en indien je spiermassa aanzet tikken de kcals voor gewichtsonderhoud nog steviger aan )

ik train ook al jaren, en kan je zeggen , op pep verstouw ik met de handen op de rug gebonden, makkelijk zonder enige moeite. (nu door gewenning wel ) maar daar zit jij ook , in de gewenningsfase tussen de 3000 en 4000 kcals,

een voor mij zeer ongewone en hoge inname van amfetamine, (zuiver spul ) (tussen eind aug en nu ) zorgde voor nog geen twee kilo verlies, ik stond op 109 kg voor 1M91 voornamelijk spiermassa,

en weeg nu 105 a 106 kg nog steeds, nu steek ik normaal geen nachten meer door (deze is de eerste op drie weken a vier weken denk ik ) kruip wel laat in mijn nest (5 uur ofzo maar slaap zeker minimum 6 uur ) dit is mede omdat mijn maag mij moe maakt om al die kcals te verwerken,
hoe meer je eet op pep in feite hoe makkelijker je in slaap raakt
en het is toch vooral in die nachten doorgaan dat er ntikkeltje gewicht afgaat ondervond ik , maar meestal vocht dan.


maar wat ik je nu ga zeggen , zal je gezondheid en ook je geldbuildel ten goede komen, weight gainers zijn afhankelijk van het merk doorgaans troep , niet dat die zich met je pepinname in een ongezondere situatie brengen of toch niet levensbedreigend.

Maar in de zin van dat zeker de goedkopere merken goedkope eiwitten en suiker bevatten en vaak van die slechte vetten

het slimste is zelf je weight gainer maken, men neemt een shake beker , men doet er 130 gram havermout in en je koopt een goed merk eiwitten
whey eiwitten , de beste zijn Optimum nutrition gold standard whey 100 % , daarvan doe je bij de havermout twee scheppen , tik je al gauw een goede 40 gram eiwit aan. (ook goed voor spierverlies van amfetamine tegen te gaan )

en dan doe ik er altijd van die verse materne fruitsap bij (althans wordt verkocht als versgeperst maar ik ben niet naief )
men schudde het geheel 30 seconden tot een minuut,

en deze giet je zo weg , dat is de optie voor een dagelijkse gebruiker , althans in de beginfase, je kunt niet gaan leven op vloeibaar voedsel,

toen ik sporadisch pep nam, maakte dat minder uit en ben ik hier bijna gelyncht, ten onrechte vind ik nog steeds , omdat ik een truc van een bodybuilder had gekregen die ook rond de 4000 calorien moest nuttigen en pep nam vaak

dan moet je al inventief worden, en al eet je dan mayo , je hebt die kcals nodig voor dat onderhoud van die spiermassa, of je vreet je lijf op punt.

dus ja hij zei me de cecemelktruc ,(800 plus kcal in een liter) een beetje systeem a la jouw weight gainer, vetten, eiwitten maar ook hoog in suikers, maar ik hoor aan je makkelijke gewichtsafname , en je gewicht voor je lengte dat je vast een ecto bent,
en ecto's moeten veel koolhydraten nuttigen en al zeker aan de pep, geen idee wat je zoal doet aan de pep?

hoe beweeglijk ben je..?. maar stel nu een stomende sexmarathonnacht , met een onderhoud van over de 3000 kcals die je al zowizo nodig hebt in mijn geval, neukend tot je scheel kijkt, het zweet parelt je over de wangen , het voorhoofd,

wat denk je dan , dat twee busjes cecemel 2L wegdrinken (1600 kcals ) zelfs de lading gaat dekken, welneen het zal helpen maar je verbrand zeker nog veel meer, zeker als je acrobatisch gaat gaan neuken, ja dan tikt het heftig aan wat je verbrandt

dus toen goochelde ik dus met de cecemelk, om de drie a vier uur dronk ik een halve liter op, dat is een half karton , dat was over de. 400 kcals, hier en daar een schep pindakaas,(die 400 kcals dronk je in luttele seconden op en kan altijd overal naast je staan zelfs in een hyperfocus, want je weet zelf in een stimfocus ga je het uitstellen om naar beneden te gaan en de ganse shake te maken enz...
dat is geen luiheid dat is gewoon stimfocus, je stelt het dan uit en eet uren niet, maar met die cecemelk overal naast je, geen excuses.

als je al goed kunt eten , op pep, ja ist grenzeloos en kun je veel gezonder gaan, noten zijn een goeie , handenvol van die notenmengeling eten,
er is natuurlijk een verschil voor iemand die eet voor spierbehoud of algemeen gewichtsbehoud of extra spiermassa die hij moet behouden

als jij mijn hoeveelheden at op de pep, als dat zou lukken kun je zeker weten vet worden aan de pep absoluut, je kunt als je zuiver spul hebt , en tolerantie er zeker tegen op eten

en zowel verzwaren in vetmassa als een toename in spiermassa krijgen erop. wat er ook deden in het bb millieu was pure olijfolie drinken

drink eens 100 ml olijfolie weg en als je maag het trekt heb je snel 900 kcals binnen , maar ik werd wel misselijk hiervan,

vroeger kon ik olijfolieshotjes drinken, maar dan niet aan de pep nuchter, maar nu lukt het me nuchter en op de pep echt niet meer,

maar als jet kan ! toppertje


maar eigenlijl zou je in jouw stadium van gebruik toch gewoon, op pep spaghetii's , frietjes, burgers, gezonde menu's kip met rijst, het maakt niet uit

je zou dat toch allemaal moeten kunnen wegvreten, maar begin eerst met je maag wat te leren uitzetten .

dus die havermout, whey shake , fruitsapoptie, tikt ook al snel naar tegen de 800 kcals per shake , maar door de vezels van de havermout enz, kun jet niet wegklokken zoals cecemelk (duurt minuten om weg te drinken, ipv seconden bij cecemelk)

maar het voordeel dan weer van die vezel havermoutshakes is dat je de beruchte versteende pepkeutels niet meer hebt

maar van die heerlijke zachte play dough worstjes draait, peprillingetjes over de rug erbij .

dus ja, ik overlees snel even, ... Jij het suikers nodig , zoveel mogelijk goede suikers, volkoren spul , spelt , couscous , bulgur, blé, havermout, volkoren spaghetti, en voor de rest denk ik stiekem als je af en toe een litertje cecemel er tussen drinkt dat het in jouw geval van ondergewicht geen kwaad kan;
en behoud aan de speed zeker ! zeker 2Gr eiwit per kg lichaamsgewicht aan als je geen spiermassa enz wilt verliezen.

echter is cecemelk zeker niet optioneel voor dagelijks gebruik, leer zo snel mogelijk normaal eten op pep is eigenlijk het beste . succes


edit : je zult je ook veel lekkerder voelen; soms kun je je zo ingekakt vies voelen aan de pep en dan bedenk je o ja ik heb al even niet gegeten maar eens je terug eet, zal je indien je een bijpakker bent nadien veel meer gaan voelen van je speed>.

verder neem een goede multivitamine, neem omega 3 capsules, (deze neem ik beide 3 x daags )

bij het slapengaan neem ik 5HTTP en ook zma .

eet ook een beetje zouten hier en daar bij je eten voor vochtverlies tegen te gaan, maar ook dat vochtverlies is een dingetje die je maar ervaart, als je sporadisch pep neemt

dan kan het dat je bv zo moet plassen dat je op 24 u drie kg vocht verliest .

en dat heb je natuurlijk meteen terug,

dus blijven voeden, blijven drinken, , slapen niet doorhalen, bewegen , eiwitinname extra hoog anders kanabaliseer je je eigen spiertjes op

potten kwark van de albert heijn zijn ook legendarisch goed met blauwe besjes erin gestrooid

en ja bananen , appelsienen , kiwi's

vreten tegen de pep op het kan. om frietjes gaan na een bommetje pure pep , het kan . waar een wil is is een weg

uiteraard is dit absurd en niet eeuwig vol te houden, maar voor kortere periodes, ik hoor daar al enige klachten van je spijsvertering
persoonlijk

dan zou ik al mijn pepcape over de haag gegooid hebben , zoveel is het me niet waard, eens je tempel naar de kloten is makker .
daar zou ik me maar goed over gaan bezinnen.
de eerste klacht die ik al is het maar het geringste klachtje zou gewaarworden is bye bye speed
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#15
blue eyes zei:
Wel ik neem aan dat deze vraag naar mij gericht is?
Klik om te vergroten...

Nee daar ging iets fout, de eerste quote was wel aan jou gericht. Maar hoe dan ook bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ga er later nog minstens even uitgebreid op antwoorden. Bovenstaande citaat was eigenlijk gericht aan @Chr0nic
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#16
n8wachT zei:
Nee daar ging iets fout, de eerste quote was wel aan jou gericht. Maar hoe dan ook bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik ga er later nog minstens even uitgebreid op antwoorden. Bovenstaande citaat was eigenlijk gericht aan @Chr0nic
Klik om te vergroten...
meen jem

ik heb daar een vol uur aan getypt,

bergen met werk laten staan

nuja morgen zal ik hier wellicht mee kunnen lachen

en zowizo is het de info die je vroeg ook ,
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#17
blue eyes zei:
meen jem
Klik om te vergroten...

Ja sorry, maar kijk.. zie screenshot. Overigens ben ik wel heel blij met je antwoord, ga er echt voor zitten straks, beloofd.!

Screenshot_2021-11-15-16-26-20-069_org.mozilla.fenix.jpg
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
n8wachT zei:
Ja sorry, maar kijk.. zie screenshot. Overigens ben ik wel heel blij met je antwoord, ga er echt voor zitten straks, beloofd.!

Bekijk bijlage 32461
Klik om te vergroten...
maar nee hoor

neem de tijd wanneer je tijd hebt

ik heb me ook vermaakt hoor, !

anders had ik dat niet voor je uitgetypt !
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#19
blue eyes zei:
maar nee hoor

neem de tijd wanneer je tijd hebt

ik heb me ook vermaakt hoor, !

anders had ik dat niet voor je uitgetypt !
Klik om te vergroten...

Als er een member of the month award was... dan had je deze wat mij betreft in the pocket
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#20
n8wachT zei:
Als er een member of the month award was... dan had je deze wat mij betreft in the pocket
Klik om te vergroten...
nuja,

heb al betere maanden gekend, maar toch bedankt man !
hou je taai !
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."