#1
Komt omdat het lichaam van slag is. Misschien heeft die een klein griepje opgelopen had ik ook vaak na pep gebruikDus die temperatuurschommelingen zijn wel ‘normaal’, vind het alleen wel bijzonder om dat dagen lang achter elkaar te hebben.
Komt omdat het lichaam van slag is. Misschien heeft die een klein griepje opgelopen had ik ook vaak na pep gebruikDus die temperatuurschommelingen zijn wel ‘normaal’, vind het alleen wel bijzonder om dat dagen lang achter elkaar te hebben.
Hier is de verwarming al 2 weken stuk (ja, op het ideale moment).Thermostaat hier op 15 met uitzondering van 17-21.30 doordeweeks en 9-22u in het weekeind 👀 ben koukleum tot en met maar je went er echt aan.
Omdat coke leuker is dan pep.Goeie vraag 😄😄
Versterkt het ook. Ligt er wel aan hoe veel je bijneemt en hoe lang na de eerste dosering.Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd
Dat hangt ervanaf hoeveel je al op hebt. Bijnemen heeft wel "nut" als je niet wil slapen of nog niet volledig hebt gedoseerd. Maar na verloop van tijd zit je wel aan je max qua effecten en daarna kan het door slaaptekort, gebrek aan eten en teveel aan spanning gewoon onprettig worden.Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."