Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

Korte vragen over speed waar geen heel topic voor nodig is

569 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Dus die temperatuurschommelingen zijn wel ‘normaal’, vind het alleen wel bijzonder om dat dagen lang achter elkaar te hebben.
Klik om te vergroten...
Komt omdat het lichaam van slag is. Misschien heeft die een klein griepje opgelopen had ik ook vaak na pep gebruik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Thermostaat hier op 15 met uitzondering van 17-21.30 doordeweeks en 9-22u in het weekeind 👀 ben koukleum tot en met maar je went er echt aan.
Klik om te vergroten...
Hier is de verwarming al 2 weken stuk (ja, op het ideale moment).
Temperatuur is misschien 13/14° als ik moet gokken en loop hier ook nog in short en tshirt. 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Terror11je zei:
Goeie vraag 😄😄
Klik om te vergroten...
Omdat coke leuker is dan pep.
Excuseer.
Omdat goede kwaliteitscoke veel leuker is dan pep.

🥳
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Hier is de verwarming al 2 weken stuk (ja, op het ideale moment).
Temperatuur is misschien 13/14° als ik moet gokken en loop hier ook nog in short en tshirt. 😅
Klik om te vergroten...
Malloot! Das wel koud! Ik ben wel altijd lekker warm gekleed en heb een stapel dekens.
IMG_20220216_111337.jpg
Zo lig ik er ook ongeveer bij
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol wat 1 reactie kan uitlokken. Ik denk dat het toch niet aan de speed lag.
Ik laat de speed voortaan wel staan. Met een klein nakje werd ik best wel recalcitrant en zakte eenmaal op het strand waren aanbeland door mijn benen :). Had misschien net iets teveel vodka op.
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeveelKaas zei:
Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd
Klik om te vergroten...
Versterkt het ook. Ligt er wel aan hoe veel je bijneemt en hoe lang na de eerste dosering.
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#8
TeveelKaas zei:
Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd
Klik om te vergroten...
Dat hangt ervanaf hoeveel je al op hebt. Bijnemen heeft wel "nut" als je niet wil slapen of nog niet volledig hebt gedoseerd. Maar na verloop van tijd zit je wel aan je max qua effecten en daarna kan het door slaaptekort, gebrek aan eten en teveel aan spanning gewoon onprettig worden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het gaat niet over speed maar ik kon geen topic bedenken waar het beter past.
Ik heb lang geleden (datum is nog goed) een zooi Medikenet 30mg CR (dus langwerkende) gekregen.
Zelf gebruik ik ze niet, ik gebruik af en toe (op recept) gewone kortwerkende Methylfenidaat maar een kennis wil wel een paar langwerkende strips ruilen voor iets anders.
Het zijn capsules met hele kleine mini bolletjes er in.

Die kennis vraagt aan mij wat er gebeurd en voelt als je:
-capsule open maakt en los de bolletjes doorslikt
-of de bolletjes fijn maakt in een pillen crusher tot poeder en het dan snuift
-of dat verschilt in werking vergeleken gewoon heel slikken (zoals het hoort).

Ik zelf zou het niet weten. Ik heb nog nooit Methylfenidaat gesnoven of recreatief gebruikt. Ik vind het zelf (door adhd denk ik) niet recreatief en ook niet op speed lijken. Tuurlijk heb ik wel eens eigenwijs een pil (of 2) extra geslikt van mijn normale 10mg tabletten. Licht opgedokt, klammig, onrustig/trillen en totaal geen vergelijking met speed. Geen fijn gevoel imo.

Oh en hóé werken die lang werkenden? Gaat die capsule langzaam uiteen in je maag of zo? Of lost zo een capsule zo goed als meteen op en werken die bolletjes zélf gewoon langer dan de kortwerkende pillen die ik zelf heb/gebruik?
Dat laatste is een vraag van mijzelf. Gewoon nieuwsgierigheid omdat ik niet weet hoe dat werkt.


09E15D7F-E222-4829-80A7-EB6CFB6E3D63.jpeg075FCF6C-0DD7-4D0A-9F28-A607A46FA34C.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
⬆️ Nobody….? ⬆️ ❓
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."