#1
Soms heb ik na een nacht speedgebruik opgedroogd bloed in mijn neus zo ook gister. Het gaat om ongeteste gewassen speed waarvan ik wat sleutelpuntjes neem en in totaal 100 - 150 mg, gebruik is 1-2 keer per maand. Dit gebeurt eens per tien keer en dan alleen in het neusgat wat al verstopt was tijdens het snuiven.
Bij thuiskomst spoel ik altijd mijn neus maar dat is blijkbaar soms te laat. Ik gebruik alleen op feestjes en wil nu ook tijdens het feestje af en toe mijn neus spoelen. Direct na gebruik in een wc-hokje is het vast te vroeg om te spoelen omdat dan ook de nog niet opgenomen speed wordt weggespoeld. Ik weet dat ik eigenlijk de speed moet testen maar gezien het dezelfde batch is en dit probleem vaak beschreven is zo ook met coke, heb ik hier toch ook andere vragen over.
Hoe lang duurt het voordat de speed is opgenomen door het neusslijm?
En wat is de reden dat alleen het verstopte neusgat wondjes krijgt, niet de hoeveelheid (andere neusgat had ik meer door gesnoven)? Is dat omdat er meer speed blijft hangen vanwege snot of evt neushaar waardoor dit het neusslijm langer irriteert? Wordt normaal gesproken alle vaste stof opgenomen of blijft er altijd wat residu achter, dit laatste lijkt me logischer want wat zou anders het nut van spoelen zijn als er geen resten zijn om weg te spoelen?
Bij thuiskomst spoel ik altijd mijn neus maar dat is blijkbaar soms te laat. Ik gebruik alleen op feestjes en wil nu ook tijdens het feestje af en toe mijn neus spoelen. Direct na gebruik in een wc-hokje is het vast te vroeg om te spoelen omdat dan ook de nog niet opgenomen speed wordt weggespoeld. Ik weet dat ik eigenlijk de speed moet testen maar gezien het dezelfde batch is en dit probleem vaak beschreven is zo ook met coke, heb ik hier toch ook andere vragen over.
Hoe lang duurt het voordat de speed is opgenomen door het neusslijm?
En wat is de reden dat alleen het verstopte neusgat wondjes krijgt, niet de hoeveelheid (andere neusgat had ik meer door gesnoven)? Is dat omdat er meer speed blijft hangen vanwege snot of evt neushaar waardoor dit het neusslijm langer irriteert? Wordt normaal gesproken alle vaste stof opgenomen of blijft er altijd wat residu achter, dit laatste lijkt me logischer want wat zou anders het nut van spoelen zijn als er geen resten zijn om weg te spoelen?