#1
Kun je prima in zwemmen inderdaadLeuk jurkje. Staat je goed
Kun je prima in zwemmen inderdaadLeuk jurkje. Staat je goed
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Gewoon prima hoor. Niks kouds aan.
Koukleumen
Goeie vraag 😄😄Waarom gebruiken mensen nog coke als er pep is?
Hierdoor dus
Thermostaat hier op 15 met uitzondering van 17-21.30 doordeweeks en 9-22u in het weekeind 👀 ben koukleum tot en met maar je went er echt aan.Hahahahahaha ik denk dat Zanz en ik het voor het eerst eens zijn.
18 graden hal-lo.
Komt omdat het lichaam van slag is. Misschien heeft die een klein griepje opgelopen had ik ook vaak na pep gebruikDus die temperatuurschommelingen zijn wel ‘normaal’, vind het alleen wel bijzonder om dat dagen lang achter elkaar te hebben.
Hier is de verwarming al 2 weken stuk (ja, op het ideale moment).Thermostaat hier op 15 met uitzondering van 17-21.30 doordeweeks en 9-22u in het weekeind 👀 ben koukleum tot en met maar je went er echt aan.
Omdat coke leuker is dan pep.Goeie vraag 😄😄
Versterkt het ook. Ligt er wel aan hoe veel je bijneemt en hoe lang na de eerste dosering.Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd
Dat hangt ervanaf hoeveel je al op hebt. Bijnemen heeft wel "nut" als je niet wil slapen of nog niet volledig hebt gedoseerd. Maar na verloop van tijd zit je wel aan je max qua effecten en daarna kan het door slaaptekort, gebrek aan eten en teveel aan spanning gewoon onprettig worden.Als je speed bij neemt word het effect dan alleen verlengd of ook versterkt? Had namenlijk ooit ergens gehoord of gezien dat het bijnemen geen nut had doordat t alleen verlengd werd


Het gaat niet over speed maar ik kon geen topic bedenken waar het beter past.
Ik heb lang geleden (datum is nog goed) een zooi Medikenet 30mg CR (dus langwerkende) gekregen.
Zelf gebruik ik ze niet, ik gebruik af en toe (op recept) gewone kortwerkende Methylfenidaat maar een kennis wil wel een paar langwerkende strips ruilen voor iets anders.
Het zijn capsules met hele kleine mini bolletjes er in.
Die kennis vraagt aan mij wat er gebeurd en voelt als je:
-capsule open maakt en los de bolletjes doorslikt
-of de bolletjes fijn maakt in een pillen crusher tot poeder en het dan snuift
-of dat verschilt in werking vergeleken gewoon heel slikken (zoals het hoort).
Ik zelf zou het niet weten. Ik heb nog nooit Methylfenidaat gesnoven of recreatief gebruikt. Ik vind het zelf (door adhd denk ik) niet recreatief en ook niet op speed lijken. Tuurlijk heb ik wel eens eigenwijs een pil (of 2) extra geslikt van mijn normale 10mg tabletten. Licht opgedokt, klammig, onrustig/trillen en totaal geen vergelijking met speed. Geen fijn gevoel imo.
Oh en hóé werken die lang werkenden? Gaat die capsule langzaam uiteen in je maag of zo? Of lost zo een capsule zo goed als meteen op en werken die bolletjes zélf gewoon langer dan de kortwerkende pillen die ik zelf heb/gebruik?
Dat laatste is een vraag van mijzelf. Gewoon nieuwsgierigheid omdat ik niet weet hoe dat werkt.
Bekijk bijlage 45119Bekijk bijlage 45120
Het valt niet aan te raden om dit te snuiven i.v.m de bindmiddels die er ook bij zitten ( weet niet als dat ook in die capsules zit of alleen 30mg werkende stof? )
Geen idee of er bindmiddel ook in de billetjes zelf zit. Lijkt me van niet, onnodig.
Dus zonder capsule zit er geen bindmiddel in denk ik.
Dus dat is geen issue
wassen met aceton ook en snuiven ?Geen idee of er bindmiddel ook in de billetjes zelf zit. Lijkt me van niet, onnodig.
Dus zonder capsule zit er geen bindmiddel in denk ik.
Dus dat is geen issue
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."